Waar werk je dan?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef Snever het volgende:
Deze gaat wel call of duty heten. Staat op de releaselijsten op m'n werk
Infinity Ward werkt niet meer aan \'Call of Duty\'quote:Activision heeft gisteren via een persbericht bevestigd dat de opvolger van Call of Duty 4: Modern Warfare simpelweg Modern Warfare 2 gaat heten. Er werd verder niet veel aan toegevoegd, maar we kennen allemaal wel het aparte verhaal van Infinity Ward en Treyarch die samen om beurten Call of Duty spellen uitbrengen. Het afstappen van de naam 'Call of Duty' zal voor Infinity Ward waarschijnlijk als een kleine opluchting voelen, aangezien ze nu niet meer hoeven te ruziën met Treyarch over wie de betere Call of Duty's maakt.
Ik vind het wel duidelijk wie de betere Call of Duties maaktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Waar werk je dan?
[..]
Infinity Ward werkt niet meer aan \'Call of Duty\'
Hehe dat wou ik ook al zeggen, dat is zeker wel duidelijkquote:Op zondag 31 mei 2009 18:15 schreef Ered het volgende:
[..]
Ik vind het wel duidelijk wie de betere Call of Duties maakt
COD5 bestaat nog niet eens.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:43 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe dat wou ik ook al zeggen, dat is zeker wel duidelijk
Al vond ik Cod5 zeker niet slecht
In de volksmondquote:Op zondag 31 mei 2009 23:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
COD5 bestaat nog niet eens.
Misverstanden over de naam alom...
COD4 = duidelijk
COD world at war (= geen 5)
Modern warfare (= geen COD)
Ik meen ergens gelezen/gehoord te hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:50 schreef delano.888 het volgende:
[..]
COD5 bestaat nog niet eens.
Misverstanden over de naam alom...
COD4 = duidelijk
COD world at war (= geen 5)
Modern warfare (= geen COD)
Nou zoek maar even verder want dat is dus echt niet zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:29 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik meen ergens gelezen/gehoord tehebben
dat de naam Call Of Duty gewoon op de verpakking komt te staan.
quote:Op woensdag 3 juni 2009 11:01 schreef Vince22 het volgende:
Gameplay op de E3:
Part 1: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/49997
Part 2: http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/49995
Extende gameplay cut!
http://www.gametrailers.com/video/e3-09-modern-warfare/50309
I'm fkn hyped
Dat vond ik bij World at War vele malen erger dan bij COD4 als ik eerlijk ben. Ik kom er niet over uit hoe vet die Piggyback Ride-mission wasquote:Op zondag 26 juli 2009 00:59 schreef Fallen het volgende:
Ik ben meer benieuwd naar de SP-campagne. Ik hoop dat die weer prima is, maar dan wel graag een wat betere AI (vergelijkbaar met Killzone2) ipv wave na wave zoals bij CoD4 af en toe te erg was.
Eerlijk gezegd heb ik WaW niet gespeeld, dus daar heb ik totaal geen idee van.quote:Op zondag 26 juli 2009 01:00 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat vond ik bij World at War vele malen erger dan bij COD4 als ik eerlijk ben. Ik kom er niet over uit hoe vet die Piggyback Ride-mission was
Het was gewoon de hype erom heen, omdat COD4 zo goed was. World at War was echt een grove teleurstelling. Anyway, kun je je die missie nog herinneren Fallen?quote:Op zondag 26 juli 2009 01:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik WaW niet gespeeld, dus daar heb ik totaal geen idee van.
Op een of andere manier geloof ik die WW2 shooters wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |