En jij met je glazen bolletje erbij en koffiediek kijkenenz ,komt helemaal goed met @Renate.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kan jij nou niet Renate op de koffie uitnodigen, kan ze heel wat van je leren denk ik
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En jij met je glazen bolletje erbij en koffiediek kijkenenz ,komt helemaal goed met @Renate.
Voor mij ook wat tips graagIk wil afkickken van internet
Neeeehh,dat is weer geen 2009.nu is het hashcake en paddosoepquote:
En paddo soep is geen champignonsoepquote:
jij ook?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:48 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
je kan toch wel tegen een geintje hoop ik?
Ik ga er een curus voor volgen wat is 2009 en hoe leef je dan?bij mooiiiiiiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:54 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En paddo soep is geen champignonsoep
Voor jou heb ik gauw even in mijn glazen bolletje gekeken, afkicken dus, zit maar 1 ding op knip de p.c. draad in 2e en zie hier, een betere voorspelling kan je niet krijg.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:50 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
En jij met je glazen bolletje erbij en koffiediek kijkenenz ,komt helemaal goed met @Renate.
Voor mij ook wat tips graagIk wil afkickken van internet
tis gewoon een slowchat voor indymedia geworden hoor!quote:
Maar jij lacht om alles.of wuift het weg.Ik wil de duistere "echte"kant van je zienje kan ut!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik ga er een curus voor volgen wat is 2009 en hoe leef je dan?bij mooiiiiii
Ik vermaak me trouwens kostelijk
je bedoeld in de verderfelijke hoofdstadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor jou heb ik gauw even in mijn glazen bolletje gekeken, afkicken dus, zit maar 1 ding op knip de p.c. draad in 2e en zie hier, een betere voorspelling kan je niet krijg.
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de biotenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor jou heb ik gauw even in mijn glazen bolletje gekeken, afkicken dus, zit maar 1 ding op knip de p.c. draad in 2e en zie hier, een betere voorspelling kan je niet krijg.
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de buitenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
Les 1:ook in kleine steden lopen vieze enge mannen en vrouwen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Voor Renate, ze mag wel een keer op de koffie hoor, en haar eens echt vertellen dat de buitenwereld niet zo mooi is als zij denkt,en vooral dat de buitenwereld ook zijn mindere manspersonen heeft rond lopen. zal ze een rondgang willen in de grote boze stad?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:05 schreef Bunker-Renate het volgende:
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomt
ik was vroeger zeker niet de allerliefste maar wil die shit achter me laten dat lijkt me beterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:58 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Maar jij lacht om alles.of wuift het weg.Ik wil de duistere "echte"kant van je zienje kan ut!Probeer het.
Niet meelullen ,niet doen,zeg /schrijf wat je echt denkt"rekening houdend met dat iedereen kan meelezen""mij maakt dat trouwens weinig uit,ik ben altijd mezelf"ik kan niet anders en wil ook niet anders.
![]()
![]()
Anders kan je beter in de shit gaan schuilenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
[..]
ik was vroeger zeker niet de allerliefste maar wil die shit achter me laten dat lijkt me beter
Ik stuur nu een virtuele zakdoek en dat is alleen maar omdat ik die niet letterlijkk kan geven..Je hoeft niet alles te spuien hier hoor Renate,maar ik merk een breekpunt en sterkte daarmee.We helpen je wel als Fokkers als het er opaan komt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:00 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
die rondgang is goed en wat mindere manspersonen betreft mijn ''stiefvader'' was vroeger nou niet echt lief voor me, ben bekend met mishandeling en helaas meer ik denk dat daar een stuk zit wat het love& piece gebeuren betreft wil niet dat een ander zoiets overkomt
Ehhh, even denken....Brian? Of was dat broer Kenneth?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders kan je beter in de shit gaan schuilen
sorry maar die snap ik ff nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders kan je beter in de shit gaan schuilen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:56 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ik ga er een curus voor volgen wat is 2009 en hoe leef je dan?bij mooiiiiii Mag hoor,ik heb raad voor iedereen behalve als het mezelf betreft,dan weet ik het ook niet goed vaak![]()
Ik vermaak me trouwens kostelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |