Naja, weten we dat ook weerquote:
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoordquote:
Imago probleempje misschien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoord
Jouw Associatiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou ja of direct dan... vind dat meer een scheldwoord
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:07 schreef vencodark het volgende:
Hm, ik zie nu voor het eerst trouwens die bovenste dinges van de OP, met die tekst die veranderd. Banner ofzo? Tof.
Wat een KF post!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
[..]
Jouw Associatie![]()
Noem mij lekker een nerd omdat ik in de IT werk, ik weet van mezelf dat ik minder nerderig ben dan 95% van de mensen
ik kom natuurlijk niet voor niets op exact 95% uit hequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat een KF post!!!
* Murmeli heeft spijt dat ze haar sig heeft veranderd gisteren...
Ik heb helemaal niets nagelezen? Alleen die opmerking stond op pagina 1quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Fiets lees jij nu echt het hele topic weer na?
Resptcte
Dat past dan weer prima in het stereotype beeld dat IT'ers een gebrek aan empathisch vermogen hebben...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef rival het volgende:
Noem mij lekker een nerd omdat ik in de IT werk, ik weet van mezelf dat ik minder nerderig ben dan 95% van de mensen
Oh, vandaar.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets nagelezen? Alleen die opmerking stond op pagina 1
Ik heb gelukkig wel iets beters te doen
Ik dus ook. Hoelang staat dat ding daar al?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:08 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zit hem net voor eerst te lezen
De rest loopt zeker in roze jurkjes rond?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Hoor net dat ik genomineerd ben voor de titel 'best geklede medewerker'______
Al best lang hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik dus ook. Hoelang staat dat ding daar al?
Bij de McDonalds lopen alle medewerkers toch in dezelfde kleding?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Hmm als een meisje aan mij vraagt vind ik eigenlijk wel kut om te zeggen dat ik in de IT werkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat past dan weer prima in het stereotype beeld dat IT'ers een gebrek aan empathisch vermogen hebben...
Laat maar, te makkelijk...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha wtf____
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |