Ik dacht echt al veel langer terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[Singles], Vriendschappen en vertrouwen
1e keer metbanner
En van mij hoefde het ook niet zo eigenlijk.
En verjaardag op een doordeweeksedag en veel te laat naar bed is niks voor mij.
Bezoek tot half twee trek ik eigenlijk niet
Dat is je eigen privélijstjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hola, ik geef alleen mijn mening he. Voordat het straks weer allemaal mijn schuld is en ik weer de singlebitch ben
weer?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hola, ik geef alleen mijn mening he. Voordat het straks weer allemaal mijn schuld is en ik weer de singlebitch ben
Hahahaha tja ... sommige dames zijn dat toch gewoon ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze zich niet zo profileertquote:
Tot ik zover ben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:39 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Venco hoe lang nog?
*hekel heeft aan wachten*
Ik wist dat ik toen al iets met Ado had, was mijn referentiekader, dat zoekt gemakkelijker danquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik dacht echt al veel langer terug
Briljant, dat geheugen van me
Okéquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:45 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Oké
Dat ken je vergeten, vriend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik dacht al JBtje is wel heel erg gaan zoeken hehe.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist dat ik toen al iets met Ado had, was mijn referentiekader, dat zoekt gemakkelijker dan
Alleen dacht ik dat het in december was, eind december ofzo
Ik profileer me helemaal niet zo, direct zijn en een bitch zijn, zijn twee hele verschillende dingenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef kingmob het volgende:
[..]
Het is niet alsof ze zich niet zo profileert
Dus dat misverstand (?) zal al wel vaker zijn voorgekomen
Gelukkig maar anders moest ik best veel lezenquote:
Mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gelukkig maar anders moest ik best veel lezen
kom je zo ook naar amsterdam?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip is geen bitch, hooguit direct en eerlijk
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Ripley het volgende:
[..]
De achterlijke buurman en ik hebben samen een huis gekocht, dus die valt moeilijk af te serveren
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hahahaha tja ... sommige dames zijn dat toch gewoon ook![]()
Maar vond het gewoon wonderbaarlijk dat hij je zo braaf volgde
Is niet lomp hoor, wie koopt er nou een huis met haar buurman waar ze verder niks mee heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
tot zover de lompe opmerkingen van murmeli
Hey gast hoe staat het met jou dan ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Rip is geen bitch, hooguit direct en eerlijk
Ah, da's liefquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was net of ik me zus hoorde zegen, die hebt het ook verteld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |