haha, Nou, even geen goed verhaal van mijn kant, wie det er nu f*cking een dag over het versturen van een sms (om in KF taal te blijven)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hey gast hoe staat het met jou dan ?* mrbox heeft zin in een goed verhaal
quote:
mwoah, nu net idd niet, soms heb ik een andere indruk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik profileer me helemaal niet zo, direct zijn en een bitch zijn, zijn twee hele verschillende dingen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
haha, Nou, even geen goed verhaal van mijn kant, wie det er nu f*cking een dag over het versturen van een sms (om in KF taal te blijven)
Dan let je echt niet goed opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
mwoah, nu net idd niet, soms heb ik een andere indruk.
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.
djayzz en ik zijn er denk ik rond een uur of 8...
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik, djayzz, misschien rival. later ook nog nouk en thrustmaster.
djayzz en ik zijn er denk ik rond een uur of 8...
AH mooi!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is niet lomp hoor, wie koopt er nou een huis met haar buurman waar ze verder niks mee heeft
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejatquote:
Ik heb maar een halfjaartje in noord ,gewoond 7jaar in de stad gewerkt maar heb geen flauw ideequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejat
Ik zal de volgende keer een seintje geven als ik het denkquote:
Is goed. In principe ben ik alleen hard of direct als ik denk dat iemand er echt iets mee opschiet, dan zit er dus een goede bedoeling achter. Het is niet altijd liever om altijd maar te kusje-kroelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer een seintje geven als ik het denk
Of niet als het je geen fuck interesseert natuurlijk.
Dat geldt voor het hele centrum hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is het probleem, weet jij een goede plek? ergens waar we met de auto kunen komen en die niet meteen wordt gesloopt/gejat
Wat nobel van jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is goed. In principe ben ik alleen hard of direct als ik denk dat iemand er echt iets mee opschiet, dan zit er dus een goede bedoeling achter. Het is niet altijd liever om altijd maar te kusje-kroelen
En dan betaal je je nog blauwquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:06 schreef ArTiC het volgende:
ik ga niet naar amsterdam...ik wil weer terug naar het mooie zuiden
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!quote:
Ik zeg niet dat ik nobel ben, ik zeg dat ik het goed bedoel.quote:
Gewoon in een parkeergarage.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Murmeli het volgende:
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!
Er zijn vast wel P+R terreinenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
maar waar in het centrum of buiten het centrum kan je je auto handig kwijt?????? Help!!
Wow, dat is een wonderquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Anwb geeft geen file meldingenis toch nog niet bouwvak
Ik moet morgen en donderdagquote:
Betalen is geen probleem dat is voor de baas, trein rijd niet ofzo krijg rare melding op nsreis infoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:13 schreef kingmob het volgende:
[..]
En dan betaal je je nog blauw
Ik ga practisch altijd met de trein naar amsterdam en ik hoef niet eens m'n benzine te betalen...
traphic.nl geeft 279kmquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:14 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Anwb geeft geen file meldingenis toch nog niet bouwvak
Kan je misschien wel oppikkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon in een parkeergarage.Djayzz heeft TomTom of iig iets wat erop lijkt, dus dat komt vast goed. Als jullie mij laten weten waar jullie zijn, dan kom ik daarheen..
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gewoon in een parkeergarage.Djayzz heeft TomTom of iig iets wat erop lijkt, dus dat komt vast goed. Als jullie mij laten weten waar jullie zijn, dan kom ik daarheen..
ohquote:
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komenquote:
Ik heb eigen vervoer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Kan je misschien wel oppikken
quote:
Wat leuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh
ik kom morgen langs je dorpje![]()
's ochtends heul vroeg naar Breskens en 's avonds terug
ik werk 110km van huis...daar heb ik vanmorgen 3,5 uur over gedaanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komen
Nee, helemaal niet zelfs, je lijkt me best tof voor zover ik dat kan inschatten. Ik heb/had alleen de indruk dat je af en toe wat loopt te kuttenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik nobel ben, ik zeg dat ik het goed bedoel.
Jij hebt echt een naar beeld van mij he?
Op de fietsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:18 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja djayzz zei ook al dat er file is. ben benieuwd hoe ie hier gaat komen
ik vertrek half 7 dus dan ben ik ergens tussen half 8 en 8 uur 's ochtends voorbij je dorpquote:
Als djayzz zijn TomTom instelt op Leidseplein en jullie daar in de buurt een parkeergarage zoeken, dan kom je vanzelf op het Leidsequote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?
deze rotterdammer weet echt niks van amsterdam hoor
vreemde stedenvrees
naja t zal wel goedkomen dan....
zal ik dan maar ophouden met iedereen paniekerige smsjes sturen?
Welke paniekerige smsjes, komt wel goed ik ga alvast die kant uit loop me zus ook niet in de wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
welke hoek van t centrum moeten we hebben dan? of maakt dat ook niet uit? naja we zoeken wel iets. de pijp is gezellgi toch? dat is net buiten het centrum ook toch?
deze rotterdammer weet echt niks van amsterdam hoor
vreemde stedenvrees
naja t zal wel goedkomen dan....
zal ik dan maar ophouden met iedereen paniekerige smsjes sturen?
jij moet toch eerst nog naar school? heb jij nou ook mijn nummer eig? kan je ff bellen als je klaar bentquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Welke paniekerige smsjes, komt wel goed ik ga alvast die kant uit loop me zus ook niet in de wegkrijg nieuwe gordijnen
de bierkosten zijn daar denk ik hoger dan op het leidse en d egezelligheid is er ver te zoeken. Maar goed, ik weet nog niet eens of ik misschien nog aansluitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
oh en rival had het net over bij de arena bij de grolsch bar naast de pathe. is dat ook ngo een optie? miss qua parkeerkosten/gedoe beter? ow en bierkosten ook volgens mij
of houden wehet op leidscheplein? * Murmeli ziet zich al failliet gaan aan 3 biertjes.
Dat is wel een ideale hoek voor mijquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
oh en rival had het net over bij de arena bij de grolsch bar naast de pathe. is dat ook ngo een optie? miss qua parkeerkosten/gedoe beter? ow en bierkosten ook volgens mij
of houden wehet op leidscheplein? * Murmeli ziet zich al failliet gaan aan 3 biertjes.
Dat is echt geen zak aan. Vanavond is de badcuyp leuk. Eten voor 10eu en open podium. op de alb cuypquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
ah ok als het daar dan nog duurder is dan liever in de stad ja.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
de bierkosten zijn daar denk ik hoger dan op het leidse en d egezelligheid is er ver te zoeken. Maar goed, ik weet nog niet eens of ik misschien nog aansluit
mwah, nog even kijken, zo eerst maar koken..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok als het daar dan nog duurder is dan liever in de stad ja.
ok leidsche dan maar!!
snuit, kom gezellig ook en rip neem je buurman maar mee dan als die een beetje gezellig is he....
hoe kan het dan dat ik jou wel eens heb gezien op een meet??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef Q. het volgende:
Ik meet helemaal niet! Alhoewel ik vanavond wel weer in Amsterdam ben.
Pardon!?!?!?!?! een meet me mij weigeren?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mwah, nog even kijken, zo eerst maar koken..
we doen wel leidscheplein....is wel makkelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dat is echt geen zak aan. Vanavond is de badcuyp leuk. Eten voor 10eu en open podium. op de alb cuyp
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Pardon!?!?!?!?! een meet me mij weigeren?tssss
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is niet dat ik jou weiger.. maar meer hartje amsterdam
trein....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is niet dat ik jou weiger.. maar meer hartje amsterdam
Dat was mijn tweelingbroer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoe kan het dan dat ik jou wel eens heb gezien op een meet??
Merci. Eerst even een klein slaapje doenquote:
Ik bedoel dat ik me niet kan voorstellen dat iemand niet in hartje amsterdam wil zijnquote:
als jij hem organiseert....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kingmob het volgende:
En wanneer komt die spetterende Rotterdam meet dan?
Rotterdam, spetteren...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef kingmob het volgende:
En wanneer komt die spetterende Rotterdam meet dan?
dus?? we zijn rond 8 in amsterdam hopen we..... geloof dat we ook nog moeten eten (we is djayzz en ikke)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
moet eerst met de motor naar Bleiswijk
het leven is hard he?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ja, dat zit er dan ook weer aan vast natuurlijk
Sarcasme...quote:
ga er maar niet van uitquote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dus?? we zijn rond 8 in amsterdam hopen we..... geloof dat we ook nog moeten eten (we is djayzz en ikke)
Nee, dat is midden in mijn tentamen-weken.quote:
Ik schrok al.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sarcasme...
(al is het jazzcafe bij mij om de hoek geweldig)
dizzy?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Sarcasme...
(al is het jazzcafe bij mij om de hoek geweldig)
jammer, want zo vaak ben ik nu ook weer in Groningen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat is midden in mijn tentamen-weken.![]()
lekker eten ook daar geloof ik.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:59 schreef kingmob het volgende:
[..]
What else, uitstekend geschikt als stamcafe
Dat lijkt me welquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker eten ook daar geloof ik.
orgniseer je daar dan een rotterdammeet?
gezellig, I'm in!!quote:
Fijne avond!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Murmeli het volgende:
gezellig, I'm in!!
ik ga nu echt afsluiten jongens. tot vanavond en anders tot weer op fok
Ik heb het vaak genoeg geprobeerd, maar mij kan het maar matig boeien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:47 schreef Ripley het volgende:
Ik bedoel dat ik me niet kan voorstellen dat iemand niet in hartje amsterdam wil zijn
Ok! tot laterquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gezellig, I'm in!!
ik ga nu echt afsluiten jongens. tot vanavond en anders tot weer op fok
Stoer!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:12 schreef kingmob het volgende:
Ik ben zo trots als een aap met 2 lullen, ik hoop zojuist dit ding weer aan de gang gekregen(en onderwijl gewoon fokken
)
*schaamteloze pimp post*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |