Nope.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 19:07 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb soms dat er opeens snelkoppelingen pleitte zijn van me bureaublad. Meer mensen opgevallen?
Als er geen IE in zit, hoe moet ik dan Chrome/FF/Opera downloaden?quote:Op vrijdag 12 juni 2009 15:36 schreef Bonov het volgende:
Newsflash: Geen IE in Europese Windows 7
Voor de Firefox/Opera/Chrome gebruikers onder ons goed nieuws lijkt me.
IE zit wel in de retail versie van Windows 7. IE zit niet in de OEM versie van Windows 7. Dat betekent dat als je Windows 7 gewoon in de winkel koopt er geen probleem is. Als je een nieuwe computer koopt bepaalt de fabrikant welke browser erop komt (waarschijnlijk IE). Dan is er dus ook geen probleem.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:50 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
Als er geen IE in zit, hoe moet ik dan Chrome/FF/Opera downloaden?
300 euro voor een OS wat je minimaal 2 volle jaren gebruikt is niet duur. zeker niet voor de doelgroepquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Home Premium - ¤119,99
Proffessional - ¤285
Ultimate - ¤299
De prijzen vallen voor mij persoonlijk een beetje te duur uit. Ik had dit niet verwacht. ¤299 euro voor een Ultimate..niet echt interessant voor de doelgroep. Volgens mij is het te hoog. Maar goed ik moet nog even uitzoeken wat straks de verschillen zijn.
kon niet kiezenquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef KingOfMystery het volgende:
Had Vista niet ongeveer dezelfde prijzen (of zelfs hoger)?
En Vista wil ik niet eens gratis op m'n computer hebben..
in welk opzicht lelijk, de interface van vista?quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef TubewayDigital het volgende:
Beste interface vind ik nog altijd de windows 98 interface, sindsdien is het alleen maar achter uit gegaan. Vista vond ik zelfs zeer lelijk. Hopelijk is 7 beter.
Kan ik niet met je eens zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:58 schreef TubewayDigital het volgende:
Beste interface vind ik nog altijd de windows 98 interface, sindsdien is het alleen maar achter uit gegaan. Vista vond ik zelfs zeer lelijk. Hopelijk is 7 beter.
Dat zijn wel de prijzen voor de upgradeversies.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:38 schreef CantFazeMe het volgende:
Home Premium - ¤119,99
Proffessional - ¤285
Ultimate - ¤299
De prijzen vallen voor mij persoonlijk een beetje te duur uit. Ik had dit niet verwacht. ¤299 euro voor een Ultimate..niet echt interessant voor de doelgroep. Volgens mij is het te hoog. Maar goed ik moet nog even uitzoeken wat straks de verschillen zijn.
Daar gaat m'n nierquote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Bonov het volgende:
[..]
Dat zijn wel de prijzen voor de upgradeversies.
Prijzen Retailversies (mag dus op lege systemen geinstalleerd worden)
Windows 7 Home Premium 199,99 euro
Windows 7 Professional 309 euro
Windows 7 Ultimate 319 euro
Idd..maar ik vind het nog steeds erg duur.. gewoon 200 ballen kwijt voor een Half OS kun je eigenlijk zeggen.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Bonov het volgende:
[..]
Ja het is ook duur en Microsoft wil in principe elke 3 jaar een nieuw OS uitbrengen. De Home versie zal onder de thuisgebruikers zeer waarschijnlijk het meest verkocht gaan worden en het prijsverschil tussen de upgrade- en retailversie is gewoon 80 euro.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:43 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Idd..maar ik vind het nog steeds erg duur.. gewoon 200 ballen kwijt voor een Half OS kun je eigenlijk zeggen.
Zijn er ook al de vergelijkingen beschikbaar?
quote:Op vrijdag 26 juni 2009 14:37 schreef Bonov het volgende:
[..]
Bij mij ook, alleen kreeg ik er een XP Downgrade disc bij.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 13:56 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
kon niet kiezenzat bij mij laptop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |