Foutje van mijn kant. Kan helaas niet meer de OP aanpassen, maar zal het in de wiki wel even doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef elby1988 het volgende:
Super, ga het eerst met upgrade proberen,, kijken hoe dat gaat
trouwens, in de OP staat de link:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx
Misschien is het handig die punt erachter te verwijderen.. nu is hij niet clicable..
Prima!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Foutje van mijn kant. Kan helaas niet meer de OP aanpassen, maar zal het in de wiki wel even doen
Dit dus, zelf ook geen last, maar bij een vriend draaide de update helemaal de soep in. Mocht het je niet veel tijd kosten de software e.d. te installeren die je er nu op hebt, kies dan voor cleanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.nirmaltv.com/2(...)-7-beta-to-rc-build/
Ik zou overigens wel voor een clean install gaan als het tot de mogelijkheden behoort. Mensen die geupgrade hebben blijk last te hebben van wazige bugs die mensen met een clean install niet hebben. Nu wil ik niet zeggen dat alle upgraders daar last van hebben (ik heb er bijvoorbeeld geen last van), maar als je een clean install kán doen, dan zou ik het zeker doen als ik jou was.
hmm dacht ik ook maar hij pakt bij mij geen public keys.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:33 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Re-arm tooltje? 30 dagen? Waar heb je het over?
Heb je het bij MS gedownload.... NEEquote:Op zondag 31 mei 2009 08:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmm dacht ik ook maar hij pakt bij mij geen public keys.Ik heb een evaluation copy, "return to manufacturer", build 7120. Is dat misschien geen publieke versie?
Dat hij nu onderdeel is van een botnetquote:Op zondag 31 mei 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het bij MS gedownload.... NEE
Wat zou je dan denken?
Just kiddingquote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef jpjedi het volgende:
nou maar dat is dan de verklaring toch dat de publieke key niet werkt? Hier werd wat opgemerkt over het feit dat ik een rearm tool nodig heb. nou voila...hierop uw antwoord.
Sowieso altijd eerst de oudere Windows en daarna de nieuwere. Windows XP uit 2001 gaat natuurlijk niet Windows 7 uit 2009 herkennen bij een installatie. Andersom wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:12 schreef wonderer het volgende:
Gisteren harde schijf gewiped en EERST Windows XP en toen W7 geinstalleerd, want andersom (voor een dual boot) is kut. Dus een tipje voor mensen die een nieuwe pc hebben, een dual boot willen, eerst xp (of vista) en daarna windows 7
Mwa, dat is wel het handigst maar niet noodzakelijk. Je kan altijd zelf een bootmenu aanmaken natuurlijk, dus als je win7 hebt draaien en je xp ernaast wilt zetten is dat goed mogelijk. Mar andersom bespaart je inderdaad een hoop moeite en tijdquote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso altijd eerst de oudere Windows en daarna de nieuwere. Windows XP uit 2001 gaat natuurlijk niet Windows 7 uit 2009 herkennen bij een installatie. Andersom wel.
Dat wist ik dus niet. En misschien zijn er meer die het niet weten, dus hierbij de tipquote:Op maandag 1 juni 2009 00:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Sowieso altijd eerst de oudere Windows en daarna de nieuwere. Windows XP uit 2001 gaat natuurlijk niet Windows 7 uit 2009 herkennen bij een installatie. Andersom wel.
Dat is heel goed nieuws. Waarschijnlijk kunnen we hem al in juli pindakazenquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:01 schreef Saekerhett het volgende:
Microsoft: Windows 7 komt uit op 22 oktober
Ja, want in juli gaat hij RTM en is hij dus afquote:Op woensdag 3 juni 2009 00:13 schreef editoor het volgende:
[..]
Dat is heel goed nieuws. Waarschijnlijk kunnen we hem al in juli pindakazen
Nee nu nog niet. Dat komt later pas, vanaf juli geloof ik.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:18 schreef VoreG het volgende:
je kan vista dus updaten naar windows 7 als je net een nieuwe pc hebt? Mijn nieuwe laptop is namelijk vandaag binnen..
ik ben dus te vroeg voor de gratis upgradequote:Op woensdag 3 juni 2009 00:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Nee nu nog niet. Dat komt later pas, vanaf juli geloof ik.
Gewoon schone installatie doen. Altijd het beste.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:22 schreef editoor het volgende:
Kun je RTM gewoon over de RC installeren of kan je beter eerst formateren?
je kunt misschien nog een korting verwachten maar die gegevens zijn nog niet vrijgegeven dus dat zal later moeten blijken.quote:Op woensdag 3 juni 2009 00:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
ik ben dus te vroeg voor de gratis upgrade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |