Maar eens kijken of ik een dualboot ga doen tussen m'n vista en Windows 7quote:Op woensdag 27 mei 2009 18:00 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Ik draai nu zelf een xp-versie van een paar jaar oud. Totaal geen problemen mee, zelfs nieuwe mobo's geplaatst ging allemaal goed met wat foefjes. Ik heb véél software draaien, ivm muziek-produceren en software-ontwikkeling, met vrij specifieke configuraties. Die wil ik nog even niet kwijt, deze dualboot van xp64 en xp32. Wat heb ik dus gedaan:
Een nieuwe harde schijf gekocht. Die in mijn pc gezet en win7 erop geknald. Tegen de tijd dat ik helemaal over ga, trek ik een image en knal ik deze over mijn xp64 heen die draait op 2xraptors in raid0. Zo heb je tijd genoeg, kan je lekker puzzelen en doen, en raak je beide installaties niet kwijt. Ga ik terug, ga ik over, het maakt dan niets meer uit. En wat kost een harde schijf tegenwoordig, ¤25,-?
Ik heb hem ook geïnstalleerd, maar er zijn toch nog wat dingen niet helemaal Nederlandsquote:Op woensdag 27 mei 2009 19:59 schreef bravo het volgende:
Dames en Heren! Via de automatische updates kun je de nederlands language pack downloaden! Voor als je nog niet over de streep bent, of je Engels niet zo goed is
Je moet wisselen van geluid, zodra je de kabel erin doet, moet je in de geluidsopties kiezen voor de andere geluidsbron..quote:Op vrijdag 29 mei 2009 20:28 schreef Loveless85 het volgende:
Iemand tips?
Heb een nieuwe videokaart (Club 3D ATI Radeon 4650, DVI/HDMI). Het werkt allemaal prima, via DVI gewoon beeld op monitor, hij werd zo door Win7 herkend, voor de zekerheid nog de ATI drivers geinstalleerd. Via HDMI wel beeld, maar geen geluid op mn tv![]()
Al in geluidsopties gekeken, en daar staat wel de ATI High Definition Digital Audio Device of iets in die richting, maar krijg er geen geluid uit![]()
Hij wil via Windows Update wel een optional ATI update installeren, maar die mislukt steeds![]()
Oh TV is een Samsung LE32B530 Full HD TV
Al gedaan in config. scherm bij Geluid, maar dat doettie ook nietquote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:57 schreef bravo het volgende:
[..]
Je moet wisselen van geluid, zodra je de kabel erin doet, moet je in de geluidsopties kiezen voor de andere geluidsbron..
Re-arm tooltje? 30 dagen? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef jpjedi het volgende:
Gelukkig een re-arm tooltje gevonden voor Windows 7. Kan ik hem elke keer weer op 30 dagen zetten., Niet ideaal maar even uitzingen tot de release.
Draait erg lekker en nog geen enkel apparaat of software pakketje tegen gekomen dat niet werkt.
Gevonden wat het is, maar het nut gaat even aan mij voorbij. Waarom niet gewoon een key gebruiken, of de beta opwaarderen naar de RC? Die is gewoon geldig tot volgend jaar. Daarna een licentie kopen, en opwaarderen naar de final. Of zie ik dat verkeerd? Je mag hem toch gewoon proberen nu, en je kan toch nu nog een key invoeren?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:05 schreef jpjedi het volgende:
Gelukkig een re-arm tooltje gevonden voor Windows 7. Kan ik hem elke keer weer op 30 dagen zetten., Niet ideaal maar even uitzingen tot de release.
Draait erg lekker en nog geen enkel apparaat of software pakketje tegen gekomen dat niet werkt.
Iemand?quote:Op vrijdag 29 mei 2009 21:55 schreef elby1988 het volgende:
Als ik van mij beta versie naar de RC versie wil.. krijg ik dan een clean install? of gat hij er gewoon "overheen" met behoud van bestanden en documten?
http://www.nirmaltv.com/2(...)-7-beta-to-rc-build/quote:
Foutje van mijn kant. Kan helaas niet meer de OP aanpassen, maar zal het in de wiki wel even doenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:10 schreef elby1988 het volgende:
Super, ga het eerst met upgrade proberen,, kijken hoe dat gaat
trouwens, in de OP staat de link:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx
Misschien is het handig die punt erachter te verwijderen.. nu is hij niet clicable..
Prima!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:24 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Foutje van mijn kant. Kan helaas niet meer de OP aanpassen, maar zal het in de wiki wel even doen
Dit dus, zelf ook geen last, maar bij een vriend draaide de update helemaal de soep in. Mocht het je niet veel tijd kosten de software e.d. te installeren die je er nu op hebt, kies dan voor cleanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
http://www.nirmaltv.com/2(...)-7-beta-to-rc-build/
Ik zou overigens wel voor een clean install gaan als het tot de mogelijkheden behoort. Mensen die geupgrade hebben blijk last te hebben van wazige bugs die mensen met een clean install niet hebben. Nu wil ik niet zeggen dat alle upgraders daar last van hebben (ik heb er bijvoorbeeld geen last van), maar als je een clean install kán doen, dan zou ik het zeker doen als ik jou was.
hmm dacht ik ook maar hij pakt bij mij geen public keys.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 23:33 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Re-arm tooltje? 30 dagen? Waar heb je het over?
Heb je het bij MS gedownload.... NEEquote:Op zondag 31 mei 2009 08:51 schreef jpjedi het volgende:
[..]
hmm dacht ik ook maar hij pakt bij mij geen public keys.Ik heb een evaluation copy, "return to manufacturer", build 7120. Is dat misschien geen publieke versie?
Dat hij nu onderdeel is van een botnetquote:Op zondag 31 mei 2009 11:46 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je het bij MS gedownload.... NEE
Wat zou je dan denken?
Just kiddingquote:Op zondag 31 mei 2009 18:07 schreef jpjedi het volgende:
nou maar dat is dan de verklaring toch dat de publieke key niet werkt? Hier werd wat opgemerkt over het feit dat ik een rearm tool nodig heb. nou voila...hierop uw antwoord.
Sowieso altijd eerst de oudere Windows en daarna de nieuwere. Windows XP uit 2001 gaat natuurlijk niet Windows 7 uit 2009 herkennen bij een installatie. Andersom wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 18:12 schreef wonderer het volgende:
Gisteren harde schijf gewiped en EERST Windows XP en toen W7 geinstalleerd, want andersom (voor een dual boot) is kut. Dus een tipje voor mensen die een nieuwe pc hebben, een dual boot willen, eerst xp (of vista) en daarna windows 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |