abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70530153
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 20:06 schreef mschol het volgende:Bedankt neelie
Waarom bedankt je Neelie nu dan, was het niet zo dat we dat aan Opera en consorten te danken hadden

Kortom, je spreekt jezelf nu wel een beetje tegen. Verder vind ik het nu aardig offtopic gaan
pi_70530633
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 22:53 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Waarom bedankt je Neelie nu dan, was het niet zo dat we dat aan Opera en consorten te danken hadden
wat dacht je van beide..?

overigens blijf ik bij m'n punt dat het nu 1 grote puinzooi wordt, dankzij de eisen van de EU
durf te wedden dat je zoiets in prijslijsten gaat krijgen:
installatie Browser: ¤15,-
pi_70530969
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:05 schreef mschol het volgende:

[..]

wat dacht je van beide..?

overigens blijf ik bij m'n punt dat het nu 1 grote puinzooi wordt, dankzij de eisen van de EU
durf te wedden dat je zoiets in prijslijsten gaat krijgen:
installatie Browser: ¤15,-
In je vorige post was je stellig overtuigd van het feit dat het DOOR opera en consorten kwam.

Maar hoe zou jij het dan graag willen zien? Software-ontwikkelaar ziet gat en investeert en rolt uit. MS is (te) groot, ziet ook gat en maakt software meegeleverd met volgende OS of via updates. MS weer terug bij monopolie, ongezien of de klant (denk aan de brakke firewall of het achterlijke movie maker of het concept active-x) er beter van wordt zal het gros van de gebruikers, de zogenaamde nitwits, deze gewoon accepteren en gebruiken. Want ms is goed in hun ogen. En weer monopolie-positie van MS. En monopolies (zie de prijzen van het OS eens) zijn nooit goed voor jou en mij. Goed dat er dus opgetreden wordt tegen dit soort praktijken, en ja dat moet ergens beginnen..
pi_70531352
quote:
Op dinsdag 30 juni 2009 23:14 schreef Tarabass het volgende:

[..]

In je vorige post was je stellig overtuigd van het feit dat het DOOR opera en consorten kwam.

Maar hoe zou jij het dan graag willen zien? Software-ontwikkelaar ziet gat en investeert en rolt uit. MS is (te) groot, ziet ook gat en maakt software meegeleverd met volgende OS of via updates. MS weer terug bij monopolie, ongezien of de klant (denk aan de brakke firewall of het achterlijke movie maker of het concept active-x) er beter van wordt zal het gros van de gebruikers, de zogenaamde nitwits, deze gewoon accepteren en gebruiken. Want ms is goed in hun ogen. En weer monopolie-positie van MS. En monopolies (zie de prijzen van het OS eens) zijn nooit goed voor jou en mij. Goed dat er dus opgetreden wordt tegen dit soort praktijken, en ja dat moet ergens beginnen..
prijzen van het OS is anders niks...

even voorbeeldje: Retail XP Pro EN bij introductie was ~400 euro.. (das boel geld voor 1x, true) maar het OS is 9 jaar oud: das ¤44,44 per jaar.. dat is niet duur. aangezien het een nogal belangrijk deel van je PC is mag je er best wat geld in investeren (mits je het geld hebt, maar als je een PC a ¤1000 euro koopt en een OEM OS van ~100 euro kan er niet af, sorry hoor....)
pi_70535213
krijgen nieuwe gebruikers nog standaard administrator rights
pi_70535304
Het eerste account dat aangemaakt wordt is idd een admin-account; nogal wiedes als je het systeem nog moet configureren. Elke andere nieuwe gebruiker is restricted. Overigens is UAC nog steeds brak; alleen door deze in de hoogste nag-stand te zetten schakel je het stilzwijgend rechten verhogen van processen door dll/proces injectie uit.
pi_70535868
Ik heb nu het probleem dat ie regelmatig lang moet nadenken bij vooral simpele handelingen. Ook als ik de taakbalk wil aanspreken, gebeurd het regelmatig dat ie 5 tot 10 seconden nodig heeft om wakker te worden. Meer mensen die het zelfde probleem ondervinden? Ik gebruik windows 7 64 RC 7100

heb een recente computer en weinig bestanden in het geheugen zitten, dus daar kan het in iedergeval niet aan liggen.

Edit: Ik heb het vermoeden dat het aan AERO ligt maar die kan ik natuurlijk deinstalleren en weer installeren of wel ?

[ Bericht 11% gewijzigd door editoor op 01-07-2009 08:08:36 ]
pi_70539193
Je kan AERO deactiveren.
pi_70540907
quote:
Op maandag 29 juni 2009 18:28 schreef Tarabass het volgende:

[..]

Dat begrijp ik gewoon niet. Dus omdat de e-versie (oem versie?) nog niet klaar zou zijn kan je de gewone versie niet pre-orderen. En dat komt door opera en consorten

Dat is natuurlijk onzin. Het is puur om een statement te maken. Want waarom zou je de retail anders niet kunnen pre-orderen? Overal ter wereld kan je pre-orderen, behalve in Europa. Dat Europa die hun net op de vingers heeft getikt. Daarom bedankte ik ook Neelie hiervoor.

Voor de mensen die buiten Europa willen pre-orderen, en een NL-versie willen. Pre-order de ultimate, en download via je updates het NL-pakket..
Windows 7 is wel op tijd klaar hoor? Maar door juridische redenen heeft Microsoft besloten om hier in Nederland geen pre-orders toe te staan.
pi_70542017
quote:
Microsoft past Europese prijs Windows 7 tijdelijk aan
woensdag 1 juli 2009 - Door: Ger Elskamp

Na de berichten dat in Europa twee maal zo veel zal moeten worden betaald voor de volledige versie van Windows 7, in vergelijking tot Windows 7 in de Verenigde Staten, kondigt Microsoft een tijdelijke prijswijziging aan.
Kost een upgrade in de VS niet meer dan $199, in Europa moet ¤309 voor de volledige versie betaald worden.
De ontbrekende upgrade versie in Europa is een gevolg van het ontbreken van de internet Explorer in de Europese versie van Windows 7, terwijl in de bestaande Vista versies wel de internet Explorer geīntegreerd is. Door deze anti trust wetgeving van de EU leidt het upgraden van Vista met internet Explorer 8 geīnstalleerd, naar Windows 7 dan tot problemen.

Microsoft zal met een tijdelijke prijsverlaging van de volledige versie Windows 7E verkopen voor dezelfde prijs als de upgrade versie in de Verenigde Staten. Deze prijs zal gelden tot 31 december 2009.

Gevolg is dat Europeanen dan minder voor hun volledige versie van Windows 7E betalen de Amerkanen voor hun volledige versie van Windows 7.
pi_70543408
tvp
pi_70544311
Dat is goed nieuws
pi_70544969
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 10:27 schreef seventhseagulll het volgende:
Je kan AERO deactiveren.
Ik weet wel hoe ik dat moet doen maar ik vind AERO eigenlijk heel erg prettig werken en zou het dus eigenlijk niet willen missen.
  donderdag 2 juli 2009 @ 21:11:07 #264
186794 Bonov
Zo niet dan toch!
pi_70591590
Update: Microsoft zou de Home Premium-editie van Windows 7 ook aanbieden als 'Family Pack', waarmee Windows 7 op drie systemen geīnstalleerd mag worden. Verder zijn alle Europese versies dit jaar voor iedereen tegen upgradeprijzen te koop. bron
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 2 juli 2009 @ 21:44:24 #265
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_70592781
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 21:11 schreef Bonov het volgende:
Update: Microsoft zou de Home Premium-editie van Windows 7 ook aanbieden als 'Family Pack', waarmee Windows 7 op drie systemen geīnstalleerd mag worden. Verder zijn alle Europese versies dit jaar voor iedereen tegen upgradeprijzen te koop. bron
Stop je oren maar dicht, ik hoor de mac'ers al aan komen stormen.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  donderdag 2 juli 2009 @ 22:53:15 #266
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_70595494
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_70599619
Iemand al een idee wanneer de RTM op het net zal verschijnen?
pi_70600862
Ik heb bij "windows onderdelen in of uitschakelen" een paar dingen uitgeschakelt waaronder windows search en me klachten zijn nu voorbij

Dus als er mensen zijn die dezelfde klachten hebben als ik ( taakbalk en mappen die heel lang laden) dan moet je dus daar wezen.
pi_70602189
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 01:28 schreef editoor het volgende:
Iemand al een idee wanneer de RTM op het net zal verschijnen?
Over 5 dagen, 6 uur, 32 minuten en 23 seconden
pi_70622330
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 09:02 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Over 5 dagen, 6 uur, 32 minuten en 23 seconden
bron?
pi_70623012
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:23 schreef editoor het volgende:

[..]

bron?
OMG, dom kind
pi_70623358
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 19:44 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

OMG, dom kind
Je snapt blijkbaar dit icoontje niet ? Moet ik het voor je uitleggen?
pi_70904512
De RTM schijnt er te zijn: 7600.16384.win7_rtm.090710-1945

Hij wordt nu geüpload door een of andere vage Chinees met 16 kB/sec, dus we weten straks wel een keer meer over hoe en wat.

Maar hij lijkt echt te zijn.
  zondag 12 juli 2009 @ 16:29:21 #274
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_70904533
Hoeveel verschillende builds zijn er wel niet vanaf 7100?
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_70904609
quote:
Op zondag 12 juli 2009 16:29 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Hoeveel verschillende builds zijn er wel niet vanaf 7100?
Veel:

Edit: incomplete lijst.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')