SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:36 schreef CaptainCookie het volgende:
Er kwam laatst toen ik op m'n kamer zat een kat binnenlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja mensen, ik maak wat mee
![]()
Verkapt "ik ben arm en heb dus standaard geen brood thuis"-topicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:28 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Daarom ga ik, nadat ik dit topic heb aangemaakt, speciaal voor onze vriend de duif naar de supermarkt om een brood te kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
Hmm, goeie tip, was daar eerder mee gekomen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:16 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
gooi gewoon een doek over de duif heen kan je hem zo pakken
Ik heb geen duivenkostuum helaas.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef Penisbaard het volgende:
Toch was mijn idee beter
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:29 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Ik heb geen duivenkostuum helaas.
tja ik las het pas net dus jaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:27 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Hmm, goeie tip, was daar eerder mee gekomen.
De duif is eindelijk mijn huis uit.![]()
![]()
Ik joeg de duif per ongeluk mijn slaapkamer in dus vreese al voor het ergste, maar uiteindelijk is 'ie gewoon netjes via de balkondeur het huis uit gevlogen, zonder iets achter te laten.
Dag duif, het gaat je goed!
Valt mee, alleen het trapportaal is ondergescheten. Maarja, ik heb dat beest niet binnengelaten dus ga ook niks schoonmaken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:34 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
tja ik las het pas net dus ja
maar gelukkig dat de duif nu uit huis is... nog veel schade aangericht? of valt het mee
nee idd gelijk heb jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Valt mee, alleen het trapportaal is ondergescheten. Maarja, ik heb dat beest niet binnengelaten dus ga ook niks schoonmaken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:12 schreef Penisbaard het volgende:
Vermom je als een vrouwtjesduif en lok hem naar buiten door verleidelijke poses aan te nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |