http://www.gamesmeter.nl/game/3798quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef wazoomie het volgende:
Ik weet alleen nog die topografie. Dat de koningin ontvoerd was en dat een rat kaas wilde hebben of zo.
Ik vraag me af of in 2009 dat spel nog uitgebracht zou mogen worden omdat het mensen op ideeën kan brengen. Davilex zou dan een terreurdreiging worden en gevolgd worden door de AIVDquote:
JAAAAAA DAT IS DE OUDEquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:52 schreef B-FliP het volgende:
Redcat? was dat niet dat je met vlammenwerpers en machinegeweren die muizen te lijf moest?
A2 racer noob!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
A3 racer was masterlijk toen der tijd. Iedereen had het wel is gespeelt
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:05 schreef Bredewout92 het volgende:
[..]
A3 racer was masterlijk toen der tijd. Iedereen had het wel is gespeelt
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef damsco het volgende:
[..]
JAAAAAA DAT IS DE OUDE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met als eindbaas zo'n spook in een paars kleed
Met prinses Dana (?)
Die rat houdt gewoon een desert eagle tegen het hoofd van de koninginquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:27 schreef Japsnars het volgende:
Wat was dat toch een geweldige spellenreeks;
RedCat De Razende Rekenrace
Redcat en de Spannende Stedentocht
Etc.
Die staat hier nog,quote:
Newbiequote:
Dat was toch nog op zoeen diskette?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef damsco het volgende:
Of de oude redcat. Die van de Rabobank. Maar deze van Davilex waren ook baas. Vooral topo!
Vooral dat YIIIIIIIIHAAAAAAAAAA was altijd zo grappig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:55 schreef Saaaaab het volgende:
De razende rekenrace!
De woeste woordenbrij!
De spannende stedentocht!
Het levende kleurboek!
Redcat, heeft alle prijzen al gehad, maar Redcat is het [insert thema]-spel nooit zat
Ooohh redcat, is grappig slim en snel, oohh redcat, is de beste in dit spel.
YIIIHAAAA
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef damsco het volgende:
Of de oude redcat. Die van de Rabobank. Maar deze van Davilex waren ook baas. Vooral topo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Vooral dat YIIIIIIIIHAAAAAAAAAA was altijd zo grappig.![]()
Ik herinner me dat de Yiiihaaaaaaaaaa in die spelletjes zelf veel langer was.quote:
Ik heb die diskette nogquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef damsco het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |