quote:
Licht van de laser is niet van de JVTquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef stamppot het volgende:
Met op de achtergrond het muziekje van onze maatjes de jeugd
Ik moest lachenquote:waarna een boom hier bij ons huis het leuk vond om om te vallen "alles wat ik doe is toch wel leuk."
Ja dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik moest lachen
-edit-
Of was dit die Hans Teeuwen kwoot?![]()
Idd, JVT maakt niet van die kutmuziek.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 17:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Licht van de laser is niet van de JVT
Slotje/kickje vergeten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
Nee we willen dit topic niet en TS: Opflikkeren met dat soort spoilers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Hee Faler, doe eens een slotje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:47 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wedden van nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 19:29 schreef gogogo123 het volgende:
rook een joint dan vergeet je dat je die spoiler hebt gelezen
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:34 schreef de_boswachter het volgende:
iets over doodgaan van een acteur in PBquote:Op dinsdag 26 mei 2009 18:38 schreef IkkuhNL2 het volgende:
Wat stond er in die spoiler?
Is het je gelukt?quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:46 schreef Forcefuzz het volgende:
Ik droomde pas dat Oprah Winfrey bij ons op bezoek was en ik haar aan het versieren was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |