Wat vind jij van Martin Jol, M0NTANA?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:49 schreef M0NTANA het volgende:
Had nooit verwacht dat Martin Jol open zou staan voor het trainerschap bij Ajax.
jwtquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Kopbal het volgende:
Worden jullie nu weer kampioen volgend seizoen?
We worden wereldkampioen...we worden wereldkampioen!!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Kopbal het volgende:
Van Binsbergen,.... LUL!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
We worden wereldkampioen...we worden wereldkampioen!!!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Kopbal het volgende:
Nos Teletekst ook hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:02 schreef Devz het volgende:
Heb m'n twijfels bij Jol, maar gezien de situatie is hij momenteel het hoogst haalbare dus mocht hij daadwerkelijk komen (is volgens mij nog helemaal niet zeker, alleen roddelblad Bild meldt het) dan heeft het bestuur goed werk geleverd.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Kopbal het volgende:
Dat sowieso.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Kopbal het volgende:
Bestaat jouw club nog volgend seizoen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:57 schreef Kopbal het volgende:
quote:Jeugdspelers willen hoge ogen gooien
26 mei 2009
Ajax heeft vijf jeugdspelers vastgelegd: Warner Hahn, Jip Bartels, Stefano Denswil, Lesley de Sa, Davy Klaassen. Hier een korte introductie van deze spelers, die komend seizoen als A- of B-junior hoge ogen willen gooien.
Warner Hahn speelt pas een jaar in de jeugd bij Ajax. Daarvoor kwam hij uit voor Sparta Rotterdam. De doelman gaat nu de overstap maken van de B1 naar de A-jeugd van Ajax. ,,Het is heel mooi als je bij zo’n grote club een contract kan tekenen”, zegt hij. ,,Ik hoop dat ik komend seizoen de vaste doelman wordt van Ajax A1.”
Vier spelers van Ajax B2 tekenden een driejarig contract: Jip Bartels, Stefano Denswil, Lesley de Sa en Davy Klaassen. Komend seizoen krijgen zij een kans in Ajax B1. Aanvaller Jip Bartels verwacht de komende jaren flinke stappen te gaan maken bij de club. ,,Ik hoop dat ik via de B1 kan doorstromen naar de hogere jeugdelftallen”, zegt Bartels. ,,Uiteindelijk hoop ik natuurlijk in Ajax 1 te komen en het daar ook echt een paar jaar goed te doen.”
Behalve slagen bij Ajax, wil Bartels het de komende periode ook goed blijven doen op school. ,,Momenteel zit ik in de vierde klas van het VWO. Tot nu toe is het prima te combineren. Ik wil ook echt mijn diploma halen over twee jaar.” Een trainer vertelde hem eens dat je op school voor een zesje moet gaan en op het voetbalveld voor een negen. Bartels legt de lat iets hoger. ,,Op het veld ga ik inderdaad voor een negen, maar op school wil ik ook wel graag een zeven halen.”
Lesley de Sa is een buitenspeler die het moet hebben van zijn acties en snelheid. ,,Ik wil er een mooi seizoen van gaan maken”, zegt hij. ,,We hebben een sterke lichting spelers, dus dat zie ik wel met vertrouwen tegemoet.” Over zijn toekomst: ,,Ik hoop dat ik over twee jaar een nieuw contract kan tekenen en dat ik uiteindelijk het eerste van Ajax haal.”
Centrale verdediger Stefano Denswil kan zijn geluk niet op met zijn eerste contract. ,,Ik was al ontzettend trots toen ik als F-pupil werd aangenomen’’, reageerde Denswil na het ondertekenen van zijn contract. De Ajacied kwam over van de amateurs van Hellas Sport. ,,Nu ben ik eigenlijk nķg blijer. Dit is fantastisch. Nu is het belangrijk om rustig aan beter te worden.’’
Davy Klaassen ondertekende donderdag 14 mei een contract van drie seizoenen. ,,Ik ben echt hartstikke blij. Het is echt geweldig’’, zegt de 16-jarige Klaassen met een brede glimlach na de ontkurking van de champagne. Het contract gaat in op 1 juli 2009. Naast voetballen stort de jonge speler zich helemaal op school. ,,Ik zit in de vierde klas van het VWO op het Roland Holst College in Hilversum.’’ De doelstelling van Klaassen voor volgend seizoen is nog beter voetballen. Over zijn favoriete positie zegt hij: ,,Ik speel het liefst vlak achter de spits.’’ Sinds 2004 speelt Klaassen bij Ajax. Daarvoor voetbalde hij bij Wasmeer en De Zebra’s.
quote:Bizot, Candan en Shakison: stap dichter bij de top
26 mei 2009
De A-junioren Marco Bizot, Tayfun Candan en Randel Shakison behoren tot de jeugdspelers die deze maand een contract ondertekenden. Het trio maakt komend seizoen deel uit van de selectie van Jong Ajax. Wie zijn deze jeugdige Ajacieden en wat zijn hun doelstellingen voor de komende tijd?
Doelman Marco Bizot beschikt al over een flinke dosis ervaring. Hij mocht afgelopen seizoen als reservedoelman zelfs met het eerste elftal van Ajax mee naar Murcia, waar de ploeg van toenmalig hoofdtrainer Marco van Basten een oefenwedstrijd speelde. Ook trainde hij regelmatig mee bij Ajax 1 en Jong Ajax. ,,Het was een ontzettend leerzaam seizoen”, aldus de doelman, die bij Jong Ajax de concurrentie aan moet gaan met Sergio Padt. ,,Het is prachtig dat ik dit contract heb getekend. De periode ‘jeugd’ is hiermee eigenlijk afgesloten. Nu moet ik weer een stap verder kijken.”
Tayfun Candan is op meerdere posities inzetbaar. ,,Ik speel vaak linkshalf, maar kan ook centraal of linksback spelen’’, vertelt de Hoornaar na het tekenen van zijn contract. Candan maakt inmiddels al zeven jaar deel uit van de jeugdopleiding van Ajax. ,,Ik ben begonnen in de D1 van trainer Robin Pronk’’, zegt Candan. ,,Daarvoor had ik al stage gelopen bij de D2 van Ajax.’’ Momenteel maakt hij nog deel uit van Ajax A1. Hoewel het team van Frank de Boer net naast het kampioenschap greep, kan hij terugkijken op een geslaagd jaar. ,,Als het niet goed was gegaan, had ik dit contract waarschijnlijk niet verdiend.’’
Randel Shakison is linksback. ,,Maar wel aanvallend ingesteld”, zegt hij. ,,Mijn snelheid is mijn sterke punt en ik ben ook goed in duels. Ik heb erg veel zin om bij Jong Ajax aan de slag te gaan en ik hoop natuurlijk dat ik zo snel mogelijk de stap kan maken naar het eerste van Ajax.”
Ik wil eerst nog wel wat aanpassingen binnen de selectie zien.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:08 schreef pfaf het volgende:
Goede keuze! Ik heb weer eens vertrouwen in een titel. Wederom.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:09 schreef navigator het volgende:
[..]
Bestaat jouw club nog volgend seizoen?
Ik vind je een beetje sneu met je semi grappige opmerkingen en het openen van topics terwijl je eigen club terminaal ziek is.
quote:According to NOS, Amsterdam giants Ajax have agreed personal terms with Hamburger SV head coach Martin Jol. The Eredivisie outfit are in the market for a new head coach following the departure of Marco van Basten earlier this month.
Ajax have previously approached Frank Rijkaard, Co Adriaanse, Michael Laudrup and Morten Olsen, but they all turned down Ajax’s offer. However, the Amsterdam giants have now finally found a replacement for Van Basten.
Je vind het wel een goede keusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:28 schreef Chadi het volgende:
Nu is het weer wachten op de eerste lui die hem een slechte keuze vinden..
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:06 schreef damsco het volgende:
Vergeet niet dat Jol' beslissing nu afhangt van de reacties in het Ajax topic op FOK!. Hij leest mee, aldus een betrouwbare bron.
Zijn ervaring? De prestaties van zijn ploegen? De manier waarop hij zijn ploegen liet spelen? Zijn people-management? Zijn goede uitstraling naar de supporters?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Je vind het wel een goede keus. Gebaseerd op wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |