ah, dank jequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:05 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Een nieuwsbericht die al hier in het topic is voorgekomen, en iemand plakt dat zelfde verhaal er weer hier in dan is het een versteegrobje
Jawel, Dirkie, en of je dat bent. Jij bent happig op alles ter meerdere eer en glorie van jezelfquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te bewijzen hoor. Helemaal niet voor die leken die denken dat ze er verstand van hebben en dingen roepen als "owned". Als je het niet gelooft dan doe je dat niet. Ik ben er niet zo happig op om een financiële screenshot van mijn orderhistorie hier online te zetten.
Ehhh.... oke.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:03 schreef TC03 het volgende:
[..]
Onzin, Ajax is een voetbalclub en Jol een voetbaltrainer. Past gewoon dus.
Ze gaan 15 miljoen vragen voor afkoopsom! want is het is Ajax!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Prosac het volgende:
Benieuwd hoe HSV dit gaat spelen.
Jol mag dan wel rond zijn, maar daarmee is hij nog niet binnen natuurlijk
Geen probleem hoor, je knipt gewoon de echt persoonlijke gegevens uit het plaatje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat was meer om mijn woord kracht bij te zetten. Jij gaat toch ook geen printscreen van je geldtransacties op het grootste forum van Nederland zetten?
Als dat zo was dan had ik mijn geslachtsdeel ook al wel gepost op FOK!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:07 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Jawel, Dirkie, en of je dat bent. Jij bent happig op alles ter meerdere eer en glorie van jezelf
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dat was meer om mijn woord kracht bij te zetten. Jij gaat toch ook geen printscreen van je geldtransacties op het grootste forum van Nederland zetten?
Net alsof HSV met een coach wil blijven zitten die er geen zin meer in heeftquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef Prosac het volgende:
Benieuwd hoe HSV dit gaat spelen.
Jol mag dan wel rond zijn, maar daarmee is hij nog niet binnen natuurlijk
Ben nog bekendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De user Versteegrob maakte furore door in Ajaxtopics alleen maar te communiceren via 'nieuwsberichten'. Hij maakte er een gewoonte van nieuwsberichten te posten die al meerdere keren gepost zijn. Sindsdien heet een reeds eerder gepost nieuwsbericht, een 'versteegrobje'.
Tuurlijk wel, contract = contractquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:08 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Valt niet veel te halen voor HSV lijkt me aangezien het nog maar een 1-jarig contract is...
Je hebt gelijk, sorry.quote:
Daarom kun je nog wel tegenstribbelen voor de goede vorm om zo toch centen los te peuteren.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:10 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Net alsof HSV met een coach wil blijven zitten die er geen zin meer in heeft
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
zou dat gezeik met en door dirkje weer kunnen stoppen...
Dat dus.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:11 schreef Da_Sandman het volgende:
zou dat gezeik met en door dirkje weer kunnen stoppen...
Sorryquote:
Waar is die user?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De user Versteegrob maakte furore door in Ajaxtopics alleen maar te communiceren via 'nieuwsberichten'. Hij maakte er een gewoonte van nieuwsberichten te posten die al meerdere keren gepost zijn. Sindsdien heet een reeds eerder gepost nieuwsbericht, een 'versteegrobje'.
Ook in de voetbalwereld, al is het maar om er een paar euro extra uit te halenquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
jol is best een redelijke keuze hoor, maar waarom niet eens een stevige keuze maken en gaan voor type Scolari, Mourinho, Hiddink? Ga toch eens voor de absolute top! En daar hoort Jol op dit moment echt nog niet bij
De echte top zal helaas nooit naar een club als Ajax komen, tenzij je een speciale band hebt met een trainer zoals PSV dat heeft met Hiddinkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
jol is best een redelijke keuze hoor, maar waarom niet eens een stevige keuze maken en gaan voor type Scolari, Mourinho, Hiddink? Ga toch eens voor de absolute top! En daar hoort Jol op dit moment echt nog niet bij
Ja, en dan kopen we ook gewoon Messi ipv Sulejmani!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
Omdat het volslagen onrealistisch is.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
Mourinho en Scolari vind ik geen toptrainers, onder de toptrainers versta ik Hiddink, Ferguson, Ancelotti, Capello en dan heb je het wel zo'n beetje gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
Jol is toch een hele stevige keuzequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
Nee, hij is niet stevig, hij is dikkigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Jol is toch een hele stevige keuze
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
sukkel, denk eens logisch na.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
het zou bakken met geld kosten, maar iedereen is te koop. Kijk naar Geretsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:20 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Omdat het volslagen onrealistisch is.
Sommige mensen leven echt in een fifa 2004-wereld.
Dacht ik ook meteen aan ja, ben al de hele week Soprano's aan het kijkenquote:
http://www.destentor.nl/r(...)-parkeerimperium.ecequote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:13 schreef damsco het volgende:
[..]
zou je voor mij een versteegrobje willen maken?
-edit-quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
het zou bakken met geld kosten, maar iedereen is te koop. Kijk naar Gerets. Maar het kost óók bakken met geld én het is slecht voor de club als er straks weer een trainer voortijdig vertrekt omdat hij geen kampioen geworden is (en met deze spelersgroep ga je geen kampioen worden tenzij je een toptrainer inzet)
ik vind jol wel in het rijtje met wenger, moyes en juande ramos passenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:21 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Mourinho en Scolari vind ik geen toptrainers, onder de toptrainers versta ik Hiddink, Ferguson, Ancelotti, Capello en dan heb je het wel zo'n beetje gehad.
En die zit in dezelfde categorie als Hiddink en Mourinho?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
het zou bakken met geld kosten, maar iedereen is te koop. Kijk naar Gerets.
Je denkt dat Mourinho en Scolari liever in de regenbuien naar Venlo, Almelo en Tilburg afreizen om daar voor een 18.000 man te voetballen, dan in de zon in Spanje of Italie lekker voor 40.000 man te zitten? Get real johquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
het zou bakken met geld kosten, maar iedereen is te koop. Kijk naar Gerets. Maar het kost óók bakken met geld én het is slecht voor de club als er straks weer een trainer voortijdig vertrekt omdat hij geen kampioen geworden is (en met deze spelersgroep ga je geen kampioen worden tenzij je een toptrainer inzet)
Grapjas..... alsof een Scolari, Mourinho, Hiddink zitten te wachten op Ajax.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:18 schreef teamlead het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |