Als ik goed terug tel was dit mijn 20.000e post op Fokquote:Op dinsdag 26 mei 2009 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Studiegenoot van me heeft als wallpaper een foto waar alleen hij op staat, dus niet eens samen met een vriend of vriendin. Vind ik een tikje aan de narcistische kant
Oh gut, waar heb je last van?quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:10 schreef Etcetera het volgende:
Feli![]()
Ik ga slapen. Maar eerst maar weer eens pijnstillers nemen
Oh nog steeds hoofdpijn. De trap is weer geverfd, nu de andere treden, dat helpt al niet en die van gisteren is nog niet eens wegquote:
En je hebt al een raam open staan? Dan hoop ik voor je dat een pijnstiller helpt.quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh nog steeds hoofdpijn. De trap is weer geverfd, nu de andere treden, dat helpt al niet en die van gisteren is nog niet eens weg
quote:Op woensdag 27 mei 2009 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
En je hebt al een raam open staan? Dan hoop ik voor je dat een pijnstiller helpt.
Trustenquote:Slaap lekker Ets![]()
Goed zo ingenieursquote:The process of evolving the engine has been gradual and continuous; by 2006 the final 1959-specification engine components had been replaced; the twin-turbo 6.75 L engine produced over 150% more power and torque than at the beginning of its life, it had a 40% better fuel economy, and produced 99.5% less exhaust emission. In the new Bentley Brooklands, the 6.75 L engine produces 530 bhp (395 kW) and 774 ft-lb (1050 Nm) of torque.
Ik zou dat ticket allang geannuleerd hebben.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 23:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Oh en ik kreeg een mailtje van de jongen met wie ik naar Barcelona ga, waarin hij zegt dat hij en I. al de trein van, weet ik veel, twee uur gaan nemen en dat ik maar moet hopen de trein van vijf voor vier te halen of anders die van half vijf (Ik heb offcieel examen tot half vijf) dus daar was ik erg pissed over. heb uiteindelijk maar gemaild hoe ik er over denk (dat ze me aan mijn lot overlaten, dat het toch samen uit samen thuis is etc.)
Ik snap echt niet hoe die het in zijn hoofd haalt om dat zo te doen... Wat nou als ik het niet haal? Jammer voor je? Wij zitten toch wel lekker - met mijn spullen - in Barca?Rare mensen...
Ik dacht toch echt twee van mijn beste vrienden. Maar nee dus
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Nou, een korte update over mezelf dan:
Ik ga samenwonen
Ik studeer nog steeds en alles gaat goed.
Ik ben gezond en heb nauwelijks meer problemen.
En een anekdote:
Ik heb een nieuwe, sportieve fiets gekocht voor 60E (koopje) en mijn oude liefde verkocht voor 75E
Ik heb een handelsgeest
quote:Op woensdag 27 mei 2009 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dat ticket allang geannuleerd hebben.
Daar zit je toch niet op te wachten, dat oeverloze gezeik?
Ja, een stedentrip/examenvakantie is leuk
Nee, het is niet leuk als je met zulke mensen op pad moet.
Mogguh!quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2009 07:20 schreef MaJo het volgende:was vannacht heel even op de bank gaan liggen omdat ik zo moe was, werd ik net pas wakker
de honden uitgelaten en nu weer verder
![]()
Hell yeahquote:
Mocht ie niet bij je liggen?quote:
Ja maar daar gaat mijn geldquote:Op woensdag 27 mei 2009 01:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou dat ticket allang geannuleerd hebben.
Daar zit je toch niet op te wachten, dat oeverloze gezeik?
Ja, een stedentrip/examenvakantie is leuk
Nee, het is niet leuk als je met zulke mensen op pad moet.
En ik danquote:
Succes PSquote:Op woensdag 27 mei 2009 08:22 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
En ik dan![]()
Maar inderdaad, succes Nes![]()
Ik ben naar school, bis Später Leute!
Hup, rennen!quote:
Mogguhquote:Op woensdag 27 mei 2009 09:22 schreef Whiteguy het volgende:
Mogguh
Nogmaals succes voor alle examen mensen..
Soms moet je je verliezen nemen.quote:Op woensdag 27 mei 2009 08:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja maar daar gaat mijn geld
Mocht ik uiteindelijk niet gaan dan ga ik naar BerlijnAl een aanbod gehad
(We hebben daar vrienden)
Mogguh. Wie ben jij?quote:
quote:
Aan de andere kant zou ik een weekendje Barcelona ook niet zomaar willen laten schieten... ook al begint het misschien wat slecht, kan daarna alleen maar beter wordenquote:
quote:
Nu ben ik qua humor soms ook nogal hard, maar ik denk toch niet dat ik dit uit zou halen.quote:Today, is the day my husband was supposed to come home from a six month tour at sea. I heard the door bell ring. I sprinted to the door expecting to hold my honey bear, instead two uniformed sailors with a folded flag greeted me. I burst into tears. My husband walked up behind me. He laughed. FML
quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:17 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nu ben ik qua humor soms ook nogal hard, maar ik denk toch niet dat ik dit uit zou halen.
Oh, leukquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:07 schreef Etcetera het volgende:
Ach, PS kan in Barcelona ook nog altijd haar eigen plan trekken als die gasten dan nog zo zaniken natuurlijk
quote:First we had mad cow disease, then bird flu and now swine flu.
What the fuck is this?
Farmageddon?
quote:
Op frontpage.fok.nl staat vaak wel een bewegende banner, zo zijn er wel meer sites. Ben je specifiek op zoek naar de voorbeelden die je noemt?quote:Op woensdag 27 mei 2009 12:43 schreef B.ertha het volgende:
kan iemand mij helpen?
Ik ben op zoek naar een site met veel banners. En dan het liefst die soort die bewegen. Van het leger bijvoorbeeld, dan moet je zo'n spelletje doen met een staafje langs een elektriciteitsstaaf. En als je die raakt, ben je ongeschikt.
Of van mastercard. Je werd gewenkt en als je die aanraakte, begon er iemand te praten.
Interactieve banners dus.
Waar vind ik die?
Typisch, net nu ik er naar een op zoek ben kan ik er geen vindenquote:Op woensdag 27 mei 2009 12:52 schreef B.ertha het volgende:
Nee, niet specifiek. Ik had al op de FP gekeken, maar dat viel nog tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |