quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jan
Jan-Ellen, wat voor mensen date jij KiDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Toekijken onder het genot van een pilsje?
Half bezopen is weggegooid geld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
Voor en na de operatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoopte al op zon reactie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was wel gezellig net he?![]()
![]()
Je moet sommige dingen gewoon uitgeprobeerd hebben voor je dood gaatquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jan-Ellen, wat voor mensen date jij KiD
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
Jan
Heet ze nou jan of ellen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Toekijken onder het genot van een pilsje?
Meehelpen onder het genot van een bak bier?
+1.quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je moet sommige dingen gewoon uitgeprobeerd hebben voor je dood gaat
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:47 schreef styliste het volgende:
[..]
Heet ze nou jan of ellen? Wat denk je zelf bij het de combinatie [ZE] [JAN] en [Ellen
]
Meehelpen kijken onder het genot van een bak bier?
Als mn cd speler blijft hangen dan geef ik er altijd een tik op, dat helpt, moet je ook eens proberen bij je toetsenbord, dat blijft ook hangenquote:Op woensdag 27 mei 2009 22:48 schreef aardappel het volgende:
BARCAAAAAA
quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als mn cd speler blijft hangen dan geef ik er altijd een tik op, dat helpt, moet je ook eens proberen bij je toetsenbord, dat blijft ook hangen
zal ik die tik dan op de a geven zodra ik klaar ben met het woord barca typen?quote:Op woensdag 27 mei 2009 22:50 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als mn cd speler blijft hangen dan geef ik er altijd een tik op, dat helpt, moet je ook eens proberen bij je toetsenbord, dat blijft ook hangen
hehe, vanavond bij ons hetzelfde maar dan met een groep vrienden en een kratje bier. altijd lachenquote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Zet een groep meiden bij elkaar en daar gaat het hoor. Wel gelachen vanavond
.
Naakt twister laat je inderdaad wel lachen ja...quote:Op donderdag 28 mei 2009 00:08 schreef hetzusjevan het volgende:
Zet een groep meiden bij elkaar en daar gaat het hoor. Wel gelachen vanavond
.
quote:Op donderdag 28 mei 2009 08:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Naakt twister laat je inderdaad wel lachen ja...
Jij bent wel een beetje een vies mannetje hèquote:Op donderdag 28 mei 2009 08:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Naakt twister laat je inderdaad wel lachen ja...
bakje koffie ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:42 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een vies mannetje hè.
Goedemorgen Tilburg. Ik moet even over m'n chagrijnigheid heenkomen. Ik kan er gewoon niet tegen dat die huisgenoot met niemand rekening houdt en vanochtend vroeg om 7 uur, half 8, luidkeels begon te bellen, met d'r vriendin die was blijven slapen gesprekken heeft vanaf haar kamer naar onderaan de trap ("WAT ZEG JE?"), met deuren smijt en gewoon niet zachtjes doet.
thee dan ?quote:Op donderdag 28 mei 2009 09:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Lust ik niet maar mijn humeur is al goed. We hebben op een paar sites advertenties geplaatst voor huizen waar we met zn drieeen in kunnen wonen en van één site hebben we al keiveel respons gehad
Ja dat heb ik ook altijd.quote:Op donderdag 28 mei 2009 10:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Hm is het zo raar, dat als je thuis al recht onder het dak slaapt, en bij je vriend toevallig ook nog eens omdat jullie slaapkamers allebei op de bovenste verdieping, onder schuin dak ligt ("Zolder"), dat je in een studentenhuis gewoon niet op een zolder wilt gaan wonen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |