Dat zou het wel worden jaquote:
Lekker zo over dat scherm heen fappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat zou het wel worden ja![]()
Of, als het fokkers zijn, allemaal in hun huisje/kamertje op een laptop fokken
Ik doelde op onbekende singles.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:33 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bekende of onbekende singles, of Fok!ers?
Lekkerrrrrr!quote:
jupsquote:
zelfde hier je weet nooit wat je treft.quote:
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
zelfde hier je weet nooit wat je treft.
straks zit er een seriemoordenaar in spe tussen
Beetje fappen en soppen voor het schermquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Beetje fappen en soppen voor het scherm
Of gewoon in het dagelijkse levenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??
oh dat denk ik wel maar dit is anders je kunt met hem/haar bevriend raken en je zit dan wel ergens weg van al je kennissen en of vrienden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en die kans bestaat niet met een reguliere reis of gewoon in een stadsbus??
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
oh dat denk ik wel maar dit is anders je kunt met hem/haar bevriend raken en je zit dan wel ergens weg van al je kennissen en of vrienden.
maar ach ja zal wel te snel aan het doemdenken zijn
Don't run! straks struikel je. Hide!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatMaar ooh wacht, binnen kun je ook.. Run, je bent nergens veilig voor de dood!
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destinationquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nogal ja, misschien moet je voortaan gewoon binnen blijven, stel dat je dood gaatMaar ooh wacht, binnen kun je ook.. Run, je bent nergens veilig voor de dood!
Net zoals in de kroegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:35 schreef Belsezar het volgende:
[..]
sst je zou het niet doorvertellenquote:
Haha, ik moest er ook aan denkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Belsezar het volgende:
Waarom moet ik nou weer denken aan Final Destination
Heb je genoeg eten voor 2?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:46 schreef Murmeli het volgende:
djayzz..kom jij dan wel om 6 naar den haag? anders moet ik zo lang wachten? doen we ergens hier nog wel een borrel ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |