nu durf ik nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Wel hier he!
Anders doet ze het voor je gok ik
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef FireFox1 het volgende:
En dan vervolgens door alle dames worden weggedrukt![]()
Hij lijkt een beetje op Klaas-Jan Huntelaar.
Lame excuus inderdaad!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:49 schreef Ripley het volgende:
Nee, alleen een lame excuus dat ie niet "op" zijn computer zat
Ik ben sowieso altijd pas tegen 8-en thuisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ripje!! heb je je buurman al verzet? misschien kan je dat ff vroeg doen om een uur of 7 en dan met ons etenof nog beter: buurman om 6 en daarna al met ons eten
* Murmeli nieuwsgierig naar rip is
* djayzz ook nieuwsgierig is!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ripje!! heb je je buurman al verzet? misschien kan je dat ff vroeg doen om een uur of 7 en dan met ons etenof nog beter: buurman om 6 en daarna al met ons eten
* Murmeli nieuwsgierig naar rip is
dus 20:05 buurman meet; 20:15 murm en djayzz meetquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik ben sowieso altijd pas tegen 8-en thuis
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Die heb ik gezien!! (op tv ja)
Die probeerde stoer over te komen door te lopen als een neger
ben ik heel erg dom als ik het filmpje niet snap???quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Oké ik heb heel even in klb rondgehangen en kwam dit tegen
[ afbeelding ]
Dus dames drukken we hier of niet?
Ik had best zijn filmpje nog willen zienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]ik vond hem geniaal lopen
echte faalhaas
maar ja om dan ook gelijk allemaal weg te drukken, zou het bijna sneu voor hem vinden
de gedachtegang van die vent, is ongeveer wat ik me er bij voorstelde...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat bedoel je dat het is wat je er altijd bij dacht?
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad... me in plaats van mij zeggenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 13:55 schreef washball het volgende:
Waar is die meet? kan ripley me in het echt zien.
en jj durft je in amsterdam te vertonen?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad... me in plaats van mij zeggen
ah zo... ja, de kloodtzak!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:03 schreef rival het volgende:
[..]
de gedachtegang van die vent, is ongeveer wat ik me er bij voorstelde...
hoe iemand het voor zichzelf goed praat om ook zijn kinderen mee te nemen e.d.
Klinkt opwindendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
bij je school, net na dat je nederlandse les hebt gehad
hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
en jj durft je in amsterdam te vertonen?
We wilde naar denhaag of amsterdam, iig murm en ik. misschien rip ookquote:
kwaak is niet zo goed in spelling.. die moet niet doen of hij spellilngsnazi isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Als jullie naar Amsterdam gaan, kan ik na mijn "oral exam" (kom maar met die grappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:07 schreef djayzz het volgende:
We wilde naar denhaag of amsterdam, iig murm en ik. misschien rip ook
ja hoor... ik heb heel goed geoefend in het boos kijken naar mensen, werkt primaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:06 schreef rival het volgende:
[..]
Succes Jannuk!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:07 schreef Jannuk het volgende:
Ik ga de fysio vervelenen daarna ff
.. tot later
Lijkt me een strak planquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:09 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als jullie naar Amsterdam gaan, kan ik na mijn "oral exam" (kom maar met die grappen) aansluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |