Maar dan kun je wel genieten van het wonderschone en pittorske Strijen en omgeving..quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:15 schreef Jannuk het volgende:
[..]
niet zo negatief... als je mazzel hebt, doe je er wel 2 uur over (lang leve de "overstapservice")
Eigenlijk heb ik gewoon mazzel dat ik niet met de bus kon... uit nood een autootje aangeschaft, nu hoef ik geen uuuren meer te wachten.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
Maar dan kun je wel genieten van het wonderschone en pittorske Strijen en omgeving..
Weet er alles van, achterlijke bussen.. Vroeger toen kwaakje nog in zeeland woonde en een vriendinnetje in het polderske Kortgene had moest op zondag de bus van 10 uur hebben, omdat de volgende bus al wel om 14 uur ging. S'avonds om 20:00 terug want daarna reedt er geen bus meer. Nog nooit zoveel gefietst als in die 3 maanden
Ooow das shit!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat vnaaf niemand meeten... komt met 1,17 op mijn bankrekening niet zo ver
en me rug pijn draait me ff de das om... had vandaag maar 4uurtjes dienst.... na 3 uur weggegaan door rugpijn
Bijna salarisquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat vnaaf niemand meeten... komt met 1,17 op mijn bankrekening niet zo ver
en me rug pijn draait me ff de das om... had vandaag maar 4uurtjes dienst.... na 3 uur weggegaan door rugpijn
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blutquote:
Ik heb het al gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blut
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelenquote:
quote:
more kissiesquote:
echt kap is met dat woord baas dat is echt zoooquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelen
1,17 en dan sta ik 1000euries in de roodquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel ja, ik ben zo ontzettend blut
wat die rugpijn of geen geld?quote:
Termen als bazen of boks, ouwe vind ik echt zulke kleutertaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een echte singles bazen meet regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |