Wat doe je voor werk voor je baas Houzert behalve kutwerk dan he.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:53 schreef Houzer het volgende:
Het werk dat ik aan het doen ben voor mijn baas
Dat verhaal van de nakende jesters van iemand die zijn gepost door de fok!knaap die ken je niet ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:55 schreef Houzer het volgende:
Maar wat is nu dat verhaal over jesters op een andere FP? En gedist worden door collega's?
ik ben dr al af heur !quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je wil weten hoelang je PM ban duurt J. moet je even PM-en naar remlof.
Uhhhh?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:56 schreef Joene het volgende:
Dat verhaal van de nakende jesters van iemand die zijn gepost door de fok!knaap die ken je niet ?
Jezus jij weet ook niet dat de fok!knaap foto's had gelinked uit KPD en op de frontpage dan wel weblog van fok! had gesmeten ?quote:
Ik zou het toch een paar keer vragen aan hem. Per PM.quote:
Ik kom niet op de FP, op de weblog of in KPD. Natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef Joene het volgende:
Jezus jij weet ook niet dat de fok!knaap foto's had gelinked uit KPD en op de frontpage dan wel weblog van fok! had gesmeten ?
Op dit moment zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:56 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat doe je voor werk voor je baas Houzert behalve kutwerk dan he.
Of in FC?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik kom niet op de FP, op de weblog of in KPD. Natuurlijk.
Maar terugmailen doe je ook nietquote:
Was je aan t F5-en?quote:
Hoi boemie!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:03 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoilo!
Nee, de Italiaanse stagiaire behoefde wat uitleg.quote:
Gleuvenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee, de Italiaanse stagiaire behoefde wat uitleg.
Over brievengleuven en zulks, whehehe.
Ik kan ook gewoon een lijstje namen in de PM zetten bijvoorkeur modjes en adminsquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik zou het toch een paar keer vragen aan hem. Per PM.
En 15x yvonne, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:08 schreef Joene het volgende:
Ik kan ook gewoon een lijstje namen in de PM zetten bijvoorkeur modjes en admins
Ja want zo veel pm-etjes krijg ze niet per dagquote:
Goed plan. Dan krijg je zeker antwoord op je legitieme vraag: Hoe lang duurt een PM-ban eigenlijk? Mij hoef je trouwens niet op te nemen in die lijst, want ik weet het niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:08 schreef Joene het volgende:
Ik kan ook gewoon een lijstje namen in de PM zetten bijvoorkeur modjes en admins
Precies! Laatst stuurde ze er zomaar één naar mij, in de hoop antwoord terug te krijgen, uiteraard.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:19 schreef Tally het volgende:
Ja want zo veel pm-etjes krijg ze niet per dag
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed plan. Dan krijg je zeker antwoord op je legitieme vraag: Hoe lang duurt een PM-ban eigenlijk? Mij hoef je trouwens niet op te nemen in die lijst, want ik weet het niet.
Zo hejquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Precies! Laatst stuurde ze er zomaar één naar mij, in de hoop antwoord terug te krijgen, uiteraard.
Volgens mij uit pure verveling!
Ik stuurde haar zo laatst een sms en toen kreeg ik als antwoord de vraag: Wie ben jij eigenlijk?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Precies! Laatst stuurde ze er zomaar één naar mij, in de hoop antwoord terug te krijgen, uiteraard.
Volgens mij uit pure verveling!
Ha, dat doet ze vast alleen maar om de stroom smsjes op gang te houden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik stuurde haar zo laatst een sms en toen kreeg ik als antwoord de vraag: Wie ben jij eigenlijk?
Ja maar soms heb je zoveel nummers. En dan flikker je dr weer wat weg omdat je die al een hele tijd niet heb gesproken en dan gaan juist die smsen of bellenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:22 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik stuurde haar zo laatst een sms en toen kreeg ik als antwoord de vraag: Wie ben jij eigenlijk?
Inderdaad. Ik loop liever op nakende pootjes dan op schoenen. Maar als ik dan op schoenen loop dan moeten ze wel knalhoog zijn.quote:
Sorry soms moet ik even wat werk tussendoor doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Maar terugmailen doe je ook niet
Ik ben benieuwd homo
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:31 schreef Anosmie het volgende:
Maar als ik dan op schoenen loop dan moeten ze wel knalhoog zijn.
Heb jij ook 30 paar?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:31 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik loop liever op nakende pootjes dan op schoenen. Maar als ik dan op schoenen loop dan moeten ze wel knalhoog zijn.
Dat is mijn enige vrouwending. Schoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |