quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 14:55 schreef Jian het volgende:Daar ga je al zo vreselijk de mist in, dat ik de rest eigenlijk maar heb overgeslagen
Hij gaat wel vaker de mist in.
Hij beweerde ook stellig dat ik die punten niet bij jeroen zou terugstemmen, om maar even iets te noemen, terwijl vanuit de bunker het vrij eenvoudig moet zijn geweest toen om te zien hoeveel punten ik op dat moment al klaar had staan.
Maar dat is Huub en dat geeft niet. Hij is enorm over de pis omdat ik het waag hem - de grote huub - niet terug te bellen. En dat ik het waagde te zeggen dat het mij geen reet interesseert wat hij - de grote huub - vindt, waar ik allerminst kwaad ben. Ik ga de felle discussie niet uit de weg, maar zie het nut er niet van dat over de telefoon te doen. Dan ga je alleen maar door elkaar heen zitten lullen. Ik wil best een keer aan tafel gaan zitten met 'm en dan een discussie voeren als hij daar werkelijk behoefte aan heeft, geen probleem, maar we weten allemaal dat hij dan binnen de kortste keren met z'n voorhoofd tegen de mijne gaat staan, en ik ben dan meer van de verbale dan van de fysieke confrontatie. Wat dat betreft passen hij en Peter goed bij elkaar, dat dan weer wel

Huub is volgens mij best een aardige kerel, maar hij moet niet proberen mij te lezen. Daarin heeft hij al meerdere keren jammerlijk gefaald en het haalt zijn geloofwaardigheid compleet onderuit.
(boodschappen halen duurde korter dan gedacht dus ik heb nog even voordat ik naar de akwaak moet

)