Ze mag in het andere topic antwoord geven.quote:
Hee Gert we maken allang geen ruzie meer hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Gert het volgende:
TVP
En jullie zitten nog steeds ruzie te maken hè. [ afbeelding ]
Huubke is nu ook betrokken in het gevecht. Nu wordt het pas echt interessant!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:18 schreef Gert het volgende:
TVP
En jullie zitten nog steeds ruzie te maken hè. [ afbeelding ]
Klopt, in the heat of the moment internetstoring. Maar ik ben er weerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:10 schreef Maanvis het volgende:
HypocrieteLul007 is akelig afwezig inmiddels.
Ja ik heb gelezen dat je er op terug bent gekomen. Dat doet niks af aan 't feit dat je haar de grond in hebt getrapt en 't nu wel erg vindt dat iemand anders 't doet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:59 schreef Danny het volgende:
heb je ook gelezen dat ik er al op terug ben gekomen bij renate?
En is jouw argument nu WERKELIJK dat Peter het mag omdat ik het deed (zelfs al vergelijk je appelen met peren?)
En heb je m'n posts na de jouwe hier net ook gelezen waarin ik het verschil uitleg? Ben wel benieuwd wat je daarop te zeggen hebt. Ben je achterbaks of recht voor z'n raap? En snap je nu het verschil?
Het zal A wel zijn. Ik kijk niet zo zwart wit. Direct mag je iemand een klootzak noemen, maar indirect niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:11 schreef Stefan het volgende:
Ik vraag me af of PietjePuk
A: het niet begrijpt
B: dergelijke acties eigenlijk doodnormaal vindt
C: het gewoon standaard oneens is met Danny ongeacht waar het over gaat
Iedereen afblijven van Huubquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Huubke is nu ook betrokken in het gevecht. Nu wordt het pas echt interessant!
Iedereen neemt de wereld op zijn eigen wijze waar en heeft daarbij zijn eigen realiteit. Dat is waar, maar..... om in je in de wereld staande te houden, ontkom je er niet aan om ook door te krijgen hoe anderen naar de wereld kijken en naar jou kijken. Hoe jij jezelf ziet en de wereld je ziet is nooit 100% hetzelfde, maar dat neemt niet weg dat je je er wel rekenschap van moet geven hoe anderen je zien. Want zij zullen je op die manier benaderen en behandelen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker wel door heb goede gesprekken gehad met B&B en ga er m'n voordeel mee doen. maar ja, Rome is ook niet in een dag gebouwd. wat realiteitszin betreft die heb ik wel degelijk maar wat is realiteit iedereen waarneemt die weer anders he buiten de universele wetten om dan
Wrom??quote:
Welkom op FOK!, mevrouw van Ballegooij!quote:
Tha woman spreektquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hee Gert we maken allang geen ruzie meer hoorwe analyseren nu alles
eensch!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:22 schreef Injetta het volgende:
[..]
Iedereen neemt de wereld op zijn eigen wijze waar en heeft daarbij zijn eigen realiteit. Dat is waar, maar..... om in je in de wereld staande te houden, ontkom je er niet aan om ook door te krijgen hoe anderen naar de wereld kijken en naar jou kijken. Hoe jij jezelf ziet en de wereld je ziet is nooit 100% hetzelfde, maar dat neemt niet weg dat je je er wel rekenschap van moet geven hoe anderen je zien. Want zij zullen je op die manier benaderen en behandelen.
Peter is aan de ene kant een eikel, maar aan de andere kant. De wereld is vol met eikels en als je dat niet snel genoeg doorziet, dan zal je heel vaak je hoofd stoten.
Waarom is hij hypocriet eigenlijk?quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Hee Gert we maken allang geen ruzie meer hoorwe analyseren nu alles
Fok! Executing Mob Rule since 1999!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is hij hypocriet eigenlijk?![]()
Ik zie er niets hypocriets in, en vind het heel wat flinker wat hij doet dan om stoer mee te brallen met de kliek.
van Ballegooy is de achternaam van Huubquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Welkom op FOK!, mevrouw van Ballegooij!
Omdat hij anderen hypocriet noemt die hetzelfde zeggen als wat hij zegt. Lees maar eens terugquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom is hij hypocriet eigenlijk?![]()
Ik zie er niets hypocriets in, en vind het heel wat flinker wat hij doet dan om stoer mee te brallen met de kliek.
Hey een vorkquote:
Who cares.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:30 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
van Ballegooy is de achternaam van Huub
Gertquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:28 schreef Gert het volgende:
[..]
NEE Renate, trap er niet in! Ze zijn gewoon aan het ruziemaken en straks heb JIJ het ineens weer gedaan.
Mee eens. Beide is ruk.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, in the heat of the moment internetstoring. Maar ik ben er weer.
[..]
Ja ik heb gelezen dat je er op terug bent gekomen. Dat doet niks af aan 't feit dat je haar de grond in hebt getrapt en 't nu wel erg vindt dat iemand anders 't doet.
Ik vind de actie van Peter kut, maar ik vind 't hypocriet om die te veroordelen als je 't wel goedpraat om iemand vol de grond in te hakken. Dat is m'n punt. En natuurlijk is Peters actie misselijker dan 't directe, maar 't blijft allebei hakken op een onzeker meisje.
[..]
Het zal A wel zijn. Ik kijk niet zo zwart wit. Direct mag je iemand een klootzak noemen, maar indirect niet.
Nee, beide is ruk. Dat is mijn mening.
En nu ga ik de rest maar eens bijlezen.
Danny,want die let daar opquote:
Je kunt het niet met hem eens zijn, maar hypocrisie kan ik niet ontdekken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat hij anderen hypocriet noemt die hetzelfde zeggen als wat hij zegt. Lees maar eens terug.
Dan kun je 2 dingen doen; Beter kijken of me op m'n woord gelovenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 16:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Je kunt het niet met hem eens zijn, maar hypocrisie kan ik niet ontdekken.
WOW JE GEEFT EEN MENING!!!!!quote:O, FTR hoewel MNDM: vind wel dat hij een beetje een punt heeft, hoewel de aktie van Peter nog wél een stuk gemener en meer not done was dan wat gebral op dit forum (wat er ook een beetje bij hoort gewoon).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |