Klopt en de rest heeft ook allemaal gelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
In de generatie van tegenwoordig boeit het lang niet meer hoe men afsluit
mweh, ik weet hoeveel straling zo een foon kan geven, bellen/smsen met de foon tussen je ballen vind ik het minst fijne wat er isquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
hij ligt bij mij gewoon op de stoel, ik bel en sms alsof ik niet in de auto zit![]()
Dudequote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
Maar ik bedoel meer dan wanneer een meisje afsluit met 'x' ze minder interesse lijkt te hebben dan wanneer ze afsluit met 'kusje'best zielig ja, en ik analyseer te veel ja
Idd, moet daar echt mee kappenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Dude![]()
Wat ze voor je voelt haal je niet uit een smsje, of uit een gebaar, of uit wat ze eens zegt...
Hehe, door wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben gister gespot in mijn auto door een FOK!ker
Vandaag rond half 5 zit ik weer in de auto
[..]
Als ik in mijn eigen auto zit dan heb ik zo'n handig laatje waar ik hem altijd in leg. En dan kijk en sms ik ook terug
anders zit hij in mijn broekzak, im fucked anywayquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mweh, ik weet hoeveel straling zo een foon kan geven, bellen/smsen met de foon tussen je ballen vind ik het minst fijne wat er is
Omg, als dat waar zou zijn, hebben heel veel vrouwen meer interesse in me dan ik dacht, en veel ook minder interesse dan ik dacht...quote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hehe bij mij vrienden zet ik er ook altijd kus bij
Maar ik bedoel meer dan wanneer een meisje afsluit met 'x' ze minder interesse lijkt te hebben dan wanneer ze afsluit met 'kusje'best zielig ja, en ik analyseer te veel ja
Inderdaad, anders blijf je op en neer smsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Misschien denkt ze, als ik nu binnen een uur terug sms, lijk ik wel desperate. ik wacht liever nog even een paar uurtjes.
een X of kusje, het is allemaal 1 pot natquote:Op dinsdag 26 mei 2009 09:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hehe bij mij vrienden zet ik er ook altijd kus bij
Heyquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Jannuk het volgende:
Mogguh
lame raaien, tt gaat weeeeeer over KF?
Een natte potquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:03 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Inderdaad, anders blijf je op en neer smsen![]()
Dan kan je beter haar bellen KF![]()
[..]
een X of kusje, het is allemaal 1 pot nat![]()
Maak je toch niet zo druk om een smsje
Dat doen toch alleen kindjes van een jaar of 6?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
Hmm die mensen van Venco zijn echt slim
Er zitten weer van die kleine chocolade figuurtjes in de hagelslag...
Maar als je er op let zie je echt dat je meer hagel op je boterham strooit in de hoop nog een extra chocolaatje uit het pak te schudden
Vencoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:04 schreef KudFokker het volgende:
Hmm die mensen van Venco zijn echt slim
Er zitten weer van die kleine chocolade figuurtjes in de hagelslag...
Maar als je er op let zie je echt dat je meer hagel op je boterham strooit in de hoop nog een extra chocolaatje uit het pak te schudden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
De uitdaging voor gevorderde hagelslag eters is om zoveel mogelijk chocolaatjes en zo weinig mogelijk hagels uit het pak te schuddenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat doen toch alleen kindjes van een jaar of 6?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
VencoHad het al ge-edit, ik bedoel VenzSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
De uitdaging voor gevorderde hagelslag eters Kindertjes van 21 is om zoveel mogelijk chocolaatjes en zo weinig mogelijk hagels uit het pak te schudden
Een Oldbiequote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hehe, door wie?
Ahh ok, om kwart voor vijf Tally smsen dus
quote:
Altijd zo serieus hehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |