quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:49 schreef tisauch het volgende:
Zal je leren om met het openbaar vervoer te reizen.
Dat de treinen niet kunnen rijden, daar valt allicht weinig aan te doen. Maar dat er nog steeds geen bussen rijden, terwijl er al sinds ergens rond 6:00 treinen hadden moeten vertrekken, dat vind ik ronduit belachelijk. Maar ja, waarschijnlijk had niemand verwacht dat het zo erg zou zijn, en zijn de beschikbare bussen eerst naar de grotere stations.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 07:58 schreef nijnja het volgende:
Wat een grap. Ze kunnen er toch wel enigzins op rekenen dat er iets gaat gebeuren met dit weer?
Ja oke, maar je weet toch dat er iets gaat gebeuren, dus kan je overal al wat klaarzetten ofzo?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:07 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb naar mijn werk gebeld dat ik vandaag thuis werk. Hier rijdt helemaal niks, hoorde daarnet dat er ook nog geen bussen te zien zijn.
[..]
Dat de treinen niet kunnen rijden, daar valt allicht weinig aan te doen. Maar dat er nog steeds geen bussen rijden, terwijl er al sinds ergens rond 6:00 treinen hadden moeten vertrekken, dat vind ik ronduit belachelijk. Maar ja, waarschijnlijk had niemand verwacht dat het zo erg zou zijn, en zijn de beschikbare bussen eerst naar de grotere stations.
Geweldig, dit live-verslagquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
was een normale streekbus. Geen extra bus te bekennen nog.
Hoeveel bussen en chauffeurs denk je dat ze hiervoor beschikbaar hebben?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet toch dat er iets gaat gebeuren, dus kan je overal al wat klaarzetten ofzo?
Als er een overschot aan bussen, treinen met bijbehorend personeel was dan was het ov niet zo duur he?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, maar je weet toch dat er iets gaat gebeuren, dus kan je overal al wat klaarzetten ofzo?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Hoeveel bussen en chauffeurs denk je dat ze hiervoor beschikbaar hebben?
http://ns.nl/storingen/index.form
True true, het is nog vroegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:23 schreef zovty het volgende:
[..]
Als er een overschot aan bussen, treinen met bijbehorend personeel was dan was het ov niet zo duur he?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en of het duur is weet ik niet, want OV
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Foto's ?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:11 schreef kikoooooo het volgende:
was een normale streekbus. Geen extra bus te bekennen nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |