quote:
Op dinsdag 26 mei 2009 07:34 schreef Klonk het volgende:Kan die niet eens door een kudde olifanten anaal worden genoomen, ik kan verdomme geen meter meer fietsen zonder dat dat enge mens ergens in de berm staat
En het ergste is ze probeert Sarah Palin na te doen in een eng mantelpakje, ik begrijp dat Ria Oomen zichzelf heel belangrijk vind en dat ze graag gekozen wil worden in het europees parlement maar doe dat verdomme niet door het hele limburgse landschap vol te flikkeren met posters van jezelf
[
afbeelding ]
Deze kop heb ik dus genoeg gezien, mag ik daar eigenlijk een hitler snorretje of een bril op tekenen of is dat vandalisme...
Haha, een Limburger op KLB

Ik wou deze klacht dus dagen geleden ook al posten, maar dacht doe maar niet aangezien niemand er toch een reet van snapt

Wordt ook strontziek van dat wijf dat overal met haar kop op elk billboard en lantaarnpaal staat.
Kan me nog herinneren dat ze bij de vorige Europese verkiezingen van die kartonnen poppen van zichzelf hadden laten maken. Leuk en aardig, totdat iemand het nodig vond om 5 van die dingen op het spoor neer te zetten waardoor het treinverkeer stilgelegd werd

Kom maar met een voorstel Klonk, wanneer je iemand zoekt voor een actie richting deze kutcampagne, ik ben je man