abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_240197
Dit is het vervolg van Rehab-kliniek overbevolkt (deel 1, 2, 3).

Vergeet vooral niet om de allerlaatste ontwikkelingen van de bewoners van de Rehab-kliniek nauwkeurig na te lezen.
- BB-Rehab kliniek: Open for Business!!
- Big Brother Rehab-kliniek open for business!! bouw extra vleugel gestart !!
- Penthouse op Big-Brother Rehab-kliniek ?
- Rehab-kliniek overbevolkt, er wordt omgezien naar een ruimere behuizing
- Rehab-kliniek overbevolkt deel 2
- Rehab-kliniek cartoon
- Rehab-kliniek overbevolkt deel 3

De huidige bezetting van de Rehab-kliniek (oftewel wie zit waar!):

quote:
Algehele leiding: Dr. Bogus

Assistenten: a.i.o. HiZ en zuster sataN (van deze laatste ben ik niet zo zeker, ze schijnt er nogal rare therapieën op na te houden en is de laatste dagen niet meer gesignaleerd)

Receptie: Juul

Aspirant-klusjesman: Schanulleke

Hoofdgebouw (16 bewoners):
Bonzai, Ayla1, just me, BwennieBren, Re, Alkyone, SunChaser, Jewel, Charisma, misterDre, CURIO, dutchie, blauwe m&m, Ayla, Rainbow, wisegirl (laatste 3 in de meelees-sectie)

Dagboekkamer (2):
DIGGER, Babs (tijdelijke oplossing voor maximaal één nacht)

Bezemkast (1):
Kierewiet

Extra vleugel (16):
jooltje, mimi, Naf, juffrouw Jannie, TARAraboemdijee, Jane, Quenda, Dodo, tina, Liejannuh, Sunshine, Jesper, Fannetje, Merel, Guus Muisarm en Fokke (laatste 2 delen een kamer)

Penthouses (9):
(1) Buzzer (+ familie)
(2) Phileine & Voyeur
(3) Oliebol2000 (& Hunter in de bezemkast)
(4) Otaku-san
(5) Eli
(6) MissX

Tuin (5):
Beppie (in het kippenhok), Bor (naast het kippenhok), Kozzmic (tent), Moor (permanent bivakkerend in en bij het Størvatt), Ghaven (dobberend in het Størvatt)

Overigens, bij verschillende personen was het niet helemaal duidelijk of ze iets over de schutting aan het roepen waren of dat ze zich daadwerkelijk aangemeld hebben. Dus meld even als je ten onrechte in (of juist niet in) de kliniek geplaatst bent!

De stand van zaken:
Momenteel wordt in het Størvatt gediscussieerd over de stelling: "appeltaart, met een hoedje of zonder?" Tevens vieren we de verjaardag van Juul van de receptie. HiZ heeft gezorgd voor een kratje Amstel Gold en er schijnt ook wijn te zijn. Otaku-san houdt een feestje in zijn penthouse. S.v.p. niet te luidruchtig hier om te voorkomen dat Buzzer's 3-dagen oude baby wakker wordt

[Dit bericht is gewijzigd door Kozzmic (Datum 03 Januari 2000).]

maandag 3 januari 2000 @ 00:34:00 #2
2004 sunshine
Still shining!
pi_240198
Daar ben ik, heb wijn, chocola en wat verouderde kaas meegenomen.
Wat was de stelling nou?
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_240199
Penthouses (9):
(1) Buzzer (+ familie)
(2) Phileine & Voyeur
(3) Oliebol2000 (& Hunter in de bezemkast)
(4) Otaku-san
(5) Eli
(6) MissX

Mooi zo, vanuit me penthouse kan ik mooi iedereen goed in de gaten houden. Zodat ik fijn kan gaan roddelen over wie met wie zich ergens achter een muurtje terugtrekt.

pi_240200
Charisma zoekt nog een plekje in één van de penthouses... Helaas zijn ze alle 6 vergeven, maar misschien kan iemand een beetje ruimte afstaan? D'r is nog een duplo-wandje over.
Dus MissX, otaku-san of Eli...??

maandag 3 januari 2000 @ 00:55:00 #5
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240201
Als ik het goed begrijp kan Hunter toch ook beter zijn coming out vieren (heus het lucht op) en eens uit the closet komen
Here we are now, entertain us.
  † In Memoriam † maandag 3 januari 2000 @ 01:00:00 #6
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_240202
Dit plaatste ik in een topic van mensen die na afloop van "bb" zich geregistreerd hadden.
quote:
op 01-03-2000 om 12:29 AM schreef otaku-san het volgende:
Welkom Ekaterina en PapaGaai.
Het is ontzettent leuk dat er mensen in het Bb forum erbij komen nadat bb al is afgelopen.
Meld je onmiddelijk bij het BB-rehab huis.
dr Bogus ik ben bang dat we aan een center ,zelfs met vleugels niet genoeg hebben, we zullen een bb-rehab dorp, wat heet city, moeten maken.
Voyeur, heb jij de contacten voor een nationale actie via de omroepen?

The future is after you
pi_240203
Koozmic help me .. ik ben echt verslaafd.. neem ook lekkere snoep mee....
Eeen wijn ( ben ik ok verslaafd aan ..)
Heb ook nog een luchtbed bij me( lekker luchtig )
Heb me aangemeld ,maar alle bedden bezet.Sniek!
Hunter..bedankt !!

pi_240204
* Guus Muisarm reserveerd de isoleercel met optie van elke dag 3 keer luchten met gebruik van hot-tub.
(storvat of zoiets)
pi_240205
quote:
op 01-03-2000 om 01:04 AM schreef Charisma het volgende:
Koozmic help me .. ik ben echt verslaafd..

Je mag bij mij in de voortent. Moet je wel je eigen luchtbed en slaapzak meenemen en zo nu en dan wat hout op het vuur in de vuurkorf gooien. Over de rest van het gebouw ga ik niet en het schijnt dat er momenteel niemand bij de receptie is (de receptioniste is haar verjaardag aan het vieren in het størvatt). Otaku-san zocht geloof ik nog iemand om zijn penthouse (en bed?) mee te delen. Hij houdt nu een feestje boven, dus misschien dat je daar maar gewoon naar binnen moet lopen als je met alle geweld in een penthouse wil.....

quote:
op 01-03-2000 om 01:11 AM schreef Guus Muisarm het volgende:
*Guus Muisarm reserveerd de isoleercel met optie van elke dag 3 keer luchten met gebruik van hot-tub
(storvat of zoiets)

Isoleercel??? Ik denk niet dat die voor permanente bewoning bedoeld is!!

maandag 3 januari 2000 @ 01:24:00 #10
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240206
quote:
op 01-03-2000 om 01:00 AM schreef otaku-san het volgende:
Dit plaatste ik in een topic van mensen die na afloop van "bb" zich geregistreerd hadden.
[QUOTE]op 01-03-2000 om 12:29 AM schreef otaku-san het volgende:
Welkom Ekaterina en PapaGaai.
Het is ontzettent leuk dat er mensen in het Bb forum erbij komen nadat bb al is afgelopen.
Meld je onmiddelijk bij het BB-rehab huis.
dr Bogus ik ben bang dat we aan een center ,zelfs met vleugels niet genoeg hebben, we zullen een bb-rehab dorp, wat heet city, moeten maken.
Voyeur, heb jij de contacten voor een nationale actie via de omroepen?

[/quote]

Ik zal ff bellen met Hummie en een aktietje (zo schreef je dat toch ?) open het BB Rehab dorp starten. Moor: jij hebt een close relatie met de omroepen en iets heel speciaals met hummie, kan jj niet helpen ?

Overigens voor alle anderen wil ik bij ontstentenis van Dr.Bogus zijn woorden maar citeren:
"Phileine en Voyeur, liefde is de wet in de BB-Rehab kliniek!!! Het is waar het allemaal om draait, dus off-topic kan het niet zijn."

Dus niet zo vechten om de schaarse kamers en de nog zeldzamer aandacht van dr. B en zijn assistent. Hou van elkaar, hou van de mensen en alles komt goed; dat is de les die we hier kennelijk moeten leren.

* voyeur vlucht de honeymoonsuite weer even in; teveel publieke klefheid zorgt voor vieze handdoeken.

maandag 3 januari 2000 @ 01:31:00 #11
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_240207
Hebben jullie nog een plekje voor mij in de isoleercel? Anders komt het echt nooit meer goed met me! Ik ben particuilier verzekerd....
Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_240208
Hellup Juul....... Sta ik effe bij de receptie en dan denkt iedereen meteen dat ik hier over de kamers ga...

Nou ja, kan de mensen niet in de kou laten staan. Guus Muisarm en Fokke, de isoleercel is niet bedoeld voor permanente bewoning, ik heb jullie maar zolang in een (gedeelde) kamer in de extra vleugel gestopt.
Merel en haar moeder "just me" op één kamer ging echt niet. Ik heb Merel dus ook maar verhuisd naar de extra vleugel...
Charisma, je zit nu nog op een eigen kamer in het hoofdgebouw. Laat even weten wanneer je of naar Otaku-san's penthouse verhuist of naar mijn voortent, dan kunnen we in je oude kamer iemand anders kwijt!

Is er eigenlijk nu nog ruimte over in het gebouw? Oh ja... de bezemkast waar Hunter zat voordat hij naar Oliebol's kast verhuisde natuurlijk (die in het hoofdgebouw). Nog gegadigden?

maandag 3 januari 2000 @ 01:48:00 #13
568 Juul
Is gewoon lief
pi_240209
Kozzmic het spijt me, ben me te buiten gegaan aan m'n eigen versnaperingen

Bedankt voor je hulp bij de indeling van de kamers, zou je zo vriendelijk willen zijn hier even mee door te gaan daar ik bang ben hier vandaag niet meer toe in staat te zijn ?

Alvast hartelijk bedankt
Juul *hik*

Voyeur, mocht je Phileine kwijt zijn, we hebben samen een flesje wijn opengetrokken

The Bitch is Back!
pi_240210
Kierewiet! heeft het geprobeerd, nam reeds op 23 december afscheid van het gewone leven, probeerde ca 7 dagen uit de sleur van blauw tentdoek en brommende camera's te komen, nam op 30 december gedurende 300 minuten een laatste liveshot en leek even op de goede weg. Echter het oprakelen van de vreugde van het laatste shot door HIZ in zijn gigantisch uitgebreid geschrift en daarmee de versterking van de tot dan toe latent aanwezige afkickverschijselen bij Kierewiet!, heeft de huisarts doen besluiten hem met een verwijsbrief in grijsmetalic koffertje bij de receptie te laten melden voor een uitgebreide behandeling in de REHAB kliniek.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 03 Januari 2000).]

Blijft zich verbazen
pi_240211
quote:
op 01-03-2000 om 01:43 AM schreef Kozzmic het volgende:
Guus Muisarm en Fokke, de isoleercel is niet bedoeld voor permanente bewoning, ik heb jullie maar zolang in een (gedeelde) kamer in de extra vleugel gestopt.

Weet je niet hoe ver ik nu van het padje af ben dan ??
* Guus Muisarm zit erg verwilderd de hele dag naar zijn beeldscherm te staren hopend op streams.

quote:

Ik heb Merel dus ook maar verhuisd naar de extra vleugel...

Mooi , deel ik mijn kamer met haar , das beter dan Fokke niet persoonlijk bedoeld
quote:

Charisma, je zit nu nog op een eigen kamer in het hoofdgebouw. Laat even weten wanneer je of naar Otaku-san's penthouse verhuist of naar mijn voortent, dan kunnen we in je oude kamer iemand anders kwijt!

Mooi , kan zij mooi met Fokke samen een kamerke krijgen ...........
quote:

Is er eigenlijk nu nog ruimte over in het gebouw? Oh ja... de bezemkast waar Hunter zat voordat hij naar Oliebol's kast verhuisde natuurlijk (die in het hoofdgebouw). Nog gegadigden?

Ja , Fokke en Charisma .......

pi_240212
MissX, is je penthouse groot genoeg voor 2? Want dan uhh * DIGGER kijkt lief.
zou ik wel belangstelling hebben..... Nemen we samen canal+, is alles in orde.

En zo niet, najja een woonkamer met altijd licht is ook wel goed, zo veel slaap ik toch niet.... en op een bank kan ik ook altijd wel uit de voeten.....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 3 januari 2000 @ 02:12:00 #17
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240213
quote:
op 01-03-2000 om 01:48 AM schreef Juul het volgende:
Kozzmic het spijt me, ben me te buiten gegaan aan m'n eigen versnaperingen

Alvast hartelijk bedankt
Juul *hik*

Voyeur, mocht je Phileine kwijt zijn, we hebben samen een flesje wijn opengetrokken

Dit verklaart veel: sta al vanaf zes uur klaar met verse jus d'orange en een gekookt eitje. Op drie uurtjes slaap me echt uitgesloofd, maar niks niet; is ze weer aan de drank; foei Juul vlgs mij heb je een slechte invloed

* voyeur wenst juul danmaar een liederlijk leuke verjaardag en hoopt dat de hik morgen over is.

pi_240214
quote:
op 01-03-2000 om 02:04 AM schreef Guus Muisarm het volgende:
Weet je niet hoe ver ik nu van het padje af ben dan ??

Beste Guus,

Wat denk je nu, dat we iemand zoals jij op één kamer met een jong onschuldig meisje als Merel stoppen...... Nee toch! Haar moeder zit nota bene ook in de Rehab-kliniek. Het delen van de kamer met Fokke is maar voor één nacht, morgen zullen Dr Bogus en Juul een eigen onderkomen voor je regelen. Fokke heeft me overigens verzekerd dat hij niet snurkt!
Overigens, je mag ook in de bezemkast als je dat wilt. Dan kan Kierewiet (die ik nu zolang de bezemkast heb gegeven) in jouw kamer.

quote:
op 01-03-2000 om 02:12 AM schreef DIGGER het volgende:
En zo niet, najja een woonkamer met altijd licht is ook wel goed, zo veel slaap ik toch niet.... en op een bank kan ik ook altijd wel uit de voeten.....

DIGGER ik heb jou zolang op een veldmatras in de dagboekkamer neergelegd. Dit is een noodoplossing, dus slechts voor één nacht. Meld je morgen maar bij de receptie, dan kijken die wel of er permanente plek voor je is!

Pffffffff..., Juul..., sorry hoor, maar de verantwoordelijkheid drukt te zwaar op mijn schouders, ik ben bekaf. Ik ga mijn tent maar eens opzoeken. Wil eventueel morgenavond de receptie nog wel een uurtje voor je in de gaten houden!

maandag 3 januari 2000 @ 02:31:00 #19
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_240215
Is er nog een tuinman nodig? Als dat het geval is, dan wil mij bij deze graag als vrijwilliger aanmelden. Onderdak vind ik wel in het materialen-schuurtje.
Life is what you make it.
pi_240216
kan je hier nu ook iets winnen???
Als jij het leest,en vind dat het goed is,ook al is het fout.Dan is het goed
  maandag 3 januari 2000 @ 02:39:00 #21
798 voyeur
bemoeit zich
pi_240217
schanulleke we zitten te springen om een Maurice in ons midden. Een handy-man kan nooit kwaad in de rehab. Het blijft een ondergekapitaliseerd kliniekje waar full time personeel schaars blijkt.

Kunnen we geen nominaties met bijbehorende lucratieve belrondes inlassen. Met de opbrengst kunnen we Hiz misschien overhalen vaker online te zijn.

Nog even aan Eli die over het hoofd gezien werd, maar toch schreef:" Lieve Phileine en Voyeur ( Saskia en Fremer ). Ik voel me publiekelijk gebruikt. Ja en omdat ik al gefeliciteerd had, en alleen maar betreur dat ik jullie stoorde,( waarvoor mijn verontschuldigingen ), kunnen jullie dat natuurlijk altijd op die mooie lentedag weer goedmaken, door mij een uitnodiging te sturen.
Tenslotte ik zat erbij en ik keek er naar.
Nogmaals van Harte.
groetjes els"

Tuurlijk Eli; je bent van harte welkom op die speciale dag dat de wind dat bijzondere lentegevoel meedraagt. Als je in de lucht ruikt dat het zover is: snel dan naar onze bruiloft. Dan en daar is die gaande.

pi_240218
Ik wil toch echt gewoon lekker bij MissX op die penthouse hoor, ik regel dat morgen met haar wel ff, heb ik alle vertrouwen in...lekker samen canal+ kijken....
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  maandag 3 januari 2000 @ 02:52:00 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_240219
Ik heb net 5000 ballonnen opgeblazen. Hoeveel moet ik er nog?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_240220
Heb nog niet meer dan 10 keer gereageerd, maar lees al heel lang mee (echt waar), heb blaaspijpen gedragen terwijl we vreselijk werden opgejaagd door enge politiemannen en ik koester m'n mooie t-shirt alsof het m'n enige kledingstuk is!!!!

Trek haar voor haar uit m'n hoofd, gewoon uit pure frustratie!! Ik moet gewoon onder professionele zorg afkicken!!

Is er alsjeblieft nog een plekje voor mij, neem ik biefstukken mee!!

Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

pi_240221
Shit... dat verjaardagsfeestje van Juul in het størvatt is wel erg luidruchtig. En wat ze daar toch allemaal aan het doen zijn..., volgens mij gaat 't veel verder dan wat onschuldig voetje-vrijen. Eigenlijk zou het verboden moeten worden om alcohol te nuttigen bij het bad

Even snel binnen oordopjes halen. Hopelijk lukt het dan om eindelijk in slaap te vallen!

Schanulleke, ik denk niet dat er een tuinman nodig is, maar, zoals Voyeur al meldde, een goede klusjesman kunnen we altijd gebruiken. Lever je CV morgen maar in bij de receptie, dan zal dr Bogus je binnenkort ongetwijfeld melden of je aangenomen bent. Indien je in dienst treedt van de kliniek krijg je uiteraard een kamer in de personeelsvertrekken!

Babs, ik heb je zolang naast DIGGER in de dagboekkamer gelegd, morgen hoor je of er nog een kamer vrij is. Het gerucht gaat overigens dat dr Bogus zijn opties BBRECAB verzilverd heeft om voor zichzelf een villa vlak naast de kliniek aan te kopen, waarschijnlijk dat we zijn huidige vertrek in het hoofdgebouw kunnen opdelen in 5 of 6 kamers zogauw hij verhuisd is!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')