Ik weet het niet, ik luister muziek met oordopjes in. Ik zal even gaan scouten voor je, brb.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Onweert het al in CadIJ?![]()
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Werkloosheid is een nobel streven.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:45 schreef rockstah het volgende:
Ja dat zijn meestal van die werkloze paupers.
Wat een plaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:44 schreef TC03 het volgende:
In Rotterdam heeft het iig wel geonweerd.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik luister muziek met oordopjes in. Ik zal even gaan scouten voor je, brb. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zonde.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Wat een plaat.Baal er echt van dat ik nu juist op het huis van mijn ouders in Amersfoort pas.
Het gaat hier overigens extreem tekeer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Onweert het al in CadIJ?![]()
http://www.buienradar.nl/ns.aspx
Oh, dat is een mooie spot.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:55 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
In de buurt van de dierentuin, bij de A20 in de buurt. Er tussenin zeg maar.![]()
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik ben wakker vanwege het epische onweer dat net boven mijn dak stond te knallen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:58 schreef TC03 het volgende:
Er gaat geen seconde bij zonder dat het flitst, bizar zeg.
vette fotoquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:44 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik luister muziek met oordopjes in. Ik zal even gaan scouten voor je, brb. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die drang heb ik niet zo hahaquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:02 schreef TC03 het volgende:
Bij dit weer heb ik eigenlijk zin om buiten zeiknat te regenen.
Waarom zou je het laten?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:02 schreef TC03 het volgende:
Dat kan je elke dag doen, jezelf nat laten regenen in een donderbui is een spirituele ervaring!quote:
Pas wel op bij bomenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat kan je elke dag doen, jezelf nat laten regenen in een donderbui is een spirituele ervaring!
True, maarja. Conformisme hè.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:05 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat kan je elke dag doen, jezelf nat laten regenen in een donderbui is een spirituele ervaring!
Hier in Delft regent het pijpenstelen en waait het ook nog eens. Ik had dezelfde gedachte, maar het brengt veel gezeik met zich mee.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:02 schreef TC03 het volgende:
En ik slaap nog op zolder ookquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:34 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik ben wakker vanwege het epische onweer dat boven mijn dak staat te knallen.
Waar was dat topic van je met "I was swimming in the Caribbean"quote:
Derde hit op Google als je op die zin zoekt!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:24 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Waar was dat topic van je met "I was swimming in the Caribbean"
Dat google wordt ook met de dag minderquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Derde hit op Google als je op die zin zoekt!
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:27 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Dat google youtube wordt ook met de dag minder
Ik hoop dat het nog weken door blijft gaan en dit gehele kutland afzinktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:37 schreef Biels het volgende:
Dat noodweer, supermooi. Behalve dat het blijkbaar door mijn dichte raam heen kan regenen.
Ik was vergeten dat die van mij open stond, als gevolg daarvan is nu mijn hele bed nat geregend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:37 schreef Biels het volgende:
Dat noodweer, supermooi. Behalve dat het blijkbaar door mijn dichte raam heen kan regenen.
Haha, jij klaagt over jezelf!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik hoop dat het nog weken door blijft gaan en dit gehele kutland afzinkt!
Ik werd wakker van wat gespetter. Gelukkig liggen onder mijn raam alleen maar een laptop en een stapel papieren voor mijn opleidingquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:40 schreef rockstah het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat die van mij open stond, als gevolg daarvan is nu mijn hele bed nat geregend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |