Hugoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef The_Verve het volgende:
Co Adriaanse is een nog grotere geldwolf dan ik al dacht...
Eh, alsof jij voor ¤5 miljoen per jaar daar niet zou tekenenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef The_Verve het volgende:
Co Adriaanse is een nog grotere geldwolf dan ik al dacht...
Of gewoon zn bek houden, standaard onzin die altijd uit zijn mond komt.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Kan Hans niet even gewoon een keer normaal praten in plaats van zo overdreven theatraal.
Jawel, maar ik ben een geldwolf...quote:Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eh, alsof jij voor ¤5 miljoen per jaar daar niet zou tekenen.
Ik wacht nog tot de hardwerkende vrachtwagenchauffeur weer van stal wordt gehaald die zijn hele leven moet werken voor het jaarsalaris van speler X.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:47 schreef TC03 het volgende:
Kan Hans niet even gewoon een keer normaal praten in plaats van zo overdreven theatraal.
Grafjong, Silva weer in de basis aub.quote:
quote:
A.F.R. Ukkenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:52 schreef Rikketik het volgende:
Ik hoorde ze niet zo hard lachen toen A.F. Rukken vorige week mailde.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:45 schreef borisz het volgende:
Halve finale moet met wat mazzel mogelijk zijn.
Ze moeten vertrouwen blijven hebben in Sulejmani he daarzo, maar het is inderdaad 3 keer niks daaro.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:51 schreef TC03 het volgende:
Wat is dan de fantastische aanval van Ajax? Wie is er zo fantastisch naast Suarez?
Het trolletje is ook weer terugquote:Op maandag 1 juni 2009 21:53 schreef Rots het volgende:
[..]
Ze moeten vertrouwen blijven hebben in Sulejmani he daarzo, maar het is inderdaad 3 keer niks daaro.
Oh ja, zo heette die.quote:
Anders verdrink ik mij zelf in een gracht.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:54 schreef Merkie het volgende:
Pff, mag toch hopen voor Ajax dat Petrovic weg blijft.
Waarom moet je nou weer meteen uitlokken? Ik zag je laatst bij de_kromme er nog over bitchen.quote:
verhaal over de nier afstaan aan gullit ook weerquote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef Zero2Nine het volgende:
Babbelzieke Joegoslaaf, ik zat er op te wachten
Doe dan een serieuze vraag zodat het erin komtquote:Op maandag 1 juni 2009 21:55 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Oh ja, zo heette die.
Ik ga eens een mailtje sturen over Barbara Barend onder de naam A.N.A. alvernederen.
Ik let gewoon niet teveel op hem, anders erger ik me de hele uitzending dood. Oprotten met die vent.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:59 schreef Merkie het volgende:
Wat een debiel bruggetje over het buigen van de regels was dat trouwens van Hans.
Je weet wie het zegt hé? Hans is gewoon een mafkeesquote:Op maandag 1 juni 2009 22:00 schreef TC03 het volgende:
Twente en AZ zijn duidelijk beter dan PSV en Ajax. Hoe stom is het om te zeggen dat het dan een nek-aan-nek tussen PSV en Ajax gaat worden.
quote:Op maandag 1 juni 2009 22:00 schreef TC03 het volgende:
Twente en AZ zijn duidelijk beter dan PSV en Ajax. Hoe stom is het om te zeggen dat het dan een nek-aan-nek tussen PSV en Ajax gaat worden.
Qua beeld ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |