Tis hier weg maar wel cool !!!! Die flitsenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:04 schreef evaxsis het volgende:
Nou ik ben weer wakker, het stormt zo hard hier en onweren als een malle.
Begin het gewoon eng te vinden even kijken of ik nog ramen open heb staan
O dus je bent nu helemaal omgeslagenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaha dat word nog een rel morgen..Bewijs materiaal
Hij staat erquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dus je bent nu helemaal omgeslagen![]()
Wat een ploert was hij daar hè, ik moet het nog wel terug kijken maar dat duurt nog even voordat het helemaal binnen is
Ik heb dubbele beglazing en mijn ruiten waaien nu enorm, en mijn luxaflexen gaan te keer.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis hier weg maar wel cool !!!! Die flitsen
Omgeslagen ?? Ik had nooit wat met die gast. Maar ik wilde het met eigen ogen zien. Dankzij Hidi gekeken en tis niet fraaiquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O dus je bent nu helemaal omgeslagen![]()
Wat een ploert was hij daar hè, ik moet het nog wel terug kijken maar dat duurt nog even voordat het helemaal binnen is
Ik zag het voor het eerstquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:25 schreef evaxsis het volgende:
Walgelijk is het om het nog een 2e keer te zien.
Dat hij op het laatst zegt, ben ik nog de enige bunkeraar in de tent en dat terwijl hij ziet dat Renate daar ook nog staat![]()
Ik was eerlijk gezegd alweer de helft vergeten van dit incident.
Hij loopt naar iedereen toe om te vertellen wat hij haar geflikt heeft en dan nog zeggen het lijkt wel of ik kauwgom aan me reet heb
Ik had het de bewuste nacht gezien op de stream, nuchter en wel.quote:
Iemand flikte me dat toen ik 14 was ofzo. Ik was gek op hem en hij deed alsof ie gek op mij was en toen lache met zijn vriendjes. Ben het nooit vergeten. Wat een kut streek !!!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:25 schreef evaxsis het volgende:
Walgelijk is het om het nog een 2e keer te zien.
Dat hij op het laatst zegt, ben ik nog de enige bunkeraar in de tent en dat terwijl hij ziet dat Renate daar ook nog staat![]()
Ik was eerlijk gezegd alweer de helft vergeten van dit incident.
Hij loopt naar iedereen toe om te vertellen wat hij haar geflikt heeft en dan nog zeggen het lijkt wel of ik kauwgom aan me reet heb
Ik koop mooi zijn cd's nietquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had het de bewuste nacht gezien op de stream, nuchter en wel.
Als je zo de Popijopi wil worden dan spoor je toch niet, over iemand anders zijn rug heen. Heel mijn maag sloeg om
Joh wat erg, en toen was je zeker nog een heel onzeker meisje.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand flikte me dat toen ik 14 was ofzo. Ik was gek op hem en hij deed alsof ie gek op mij was en toen lache met zijn vriendjes. Ben het nooit vergeten. Wat een kut streek !!!
Joh !!! Ieder meisje is onzeker op die leeftijd. Ik lach er nu om.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Joh wat erg, en toen was je zeker nog een heel onzeker meisje.
Heb je vervolgens nog iemand kunnen vertrouwen die het wel met jou meende?
Lijkt me inderdaad geen fijn gevoel
Tuurlijk !!! Heb de liefste van de wereldquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Joh wat erg, en toen was je zeker nog een heel onzeker meisje.
Heb je vervolgens nog iemand kunnen vertrouwen die het wel met jou meende?
Lijkt me inderdaad geen fijn gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |