Ik zet die nog wel even online, ik heb alleen niet zoveel ruimte, dus voor meer filmpjes moet ik die andere eraf halen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:27 schreef evaxsis het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat het voor die afterparty was.
Heb je dat soms ook nog HiDiHo voor 24.00 uur moet dat dan zijn.
Ik denk dat je dat alleen die van na 4 uur beter even kan laten staan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:32 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zet die nog wel even online, ik heb alleen niet zoveel ruimte, dus voor meer filmpjes moet ik die andere eraf halen.
ff kijkenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:37 schreef Maanvis het volgende:
Okay, het gaat om dit stukje:
Om 4:03 arriveert Bram, vermoedelijk om het feestje te beëindigen.
Peter hangt een verhaal op over Bram bedanken en hem vragen of het concept geslaagd is oid.
Bram vindt dat niet zo nodig, geeft geen commentaar en Alsido wil de mic van Peter hebben.
Daarna gaat het feestje nog ff door... Ondertussen wil Peter Dido optillen maar dat wil Dido niet.. Hij blijft het proberen totdat uiteindelijk Roel geïrriteerd tussenbeide komt.
Feestje gaagt nog ff door warna PW iedereen naar boven stuurt.
Peter en Gert treuzelen een beetje dus duwt ze ze naar de trap toe.
Ja goed van je, nu nog het stuk van Renate en Peter op de grafkistquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:37 schreef Maanvis het volgende:
Okay, het gaat om dit stukje:
Om 4:03 arriveert Bram, vermoedelijk om het feestje te beëindigen.
Peter hangt een verhaal op over Bram bedanken en hem vragen of het concept geslaagd is oid.
Bram vindt dat niet zo nodig, geeft geen commentaar en Alsido wil de mic van Peter hebben.
Daarna gaat het feestje nog ff door... Ondertussen wil Peter Dido optillen maar dat wil Dido niet.. Hij blijft het proberen totdat uiteindelijk Roel geïrriteerd tussenbeide komt.
Feestje gaagt nog ff door warna PW iedereen naar boven stuurt.
Peter en Gert treuzelen een beetje dus duwt ze ze naar de trap toe.
Kon nog niet slapenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja goed van je, nu nog het stuk van Renate en Peter op de grafkist
Aan het eind van het filmpjes dat ik in de OP geplaatst heb dusquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kon nog niet slapen![]()
Gaat het om dit tijdstip?
[TBO COS #294] Raad je plaatje !
Jaaah U is geweldigquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kon nog niet slapen![]()
Gaat het om dit tijdstip?
[TBO COS #294] Raad je plaatje !
Dat had ik nog niet gezienquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Aan het eind van het filmpjes dat ik in de OP geplaatst heb dus
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:51 schreef Soury het volgende:
Is dat het filmpje waar het hele goedoe over gaat ??
Ja, daar gaat het hele goedoe overquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:51 schreef Soury het volgende:
Ja precies als bewijsmateriaalquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:51 schreef Soury het volgende:
quote:
Ik zat op mijn handen vanavond, was aan het werk maar toch las ik mee maar ik heb het niet gezien ..quote:
Oh dan kan je morgen ook meepratenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat op mijn handen vanavond, was aan het werk maar toch las ik mee maar ik heb het niet gezien ..
Even loeren
Nou ik vind het byzonder kinderachtig allemaal dus ik weet het nog niet zo zekerquote:
Toepasselijk liedje ookquote:
Yep !!! Eens .. Ben er net beland ff doorspoelenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 03:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Toepasselijk liedje ook![]()
Keep on smiling
Maar je wil het wel zien?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik vind het byzonder kinderachtig allemaal dus ik weet het nog niet zo zeker
Ja wil mijn mening wel onderbouwenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |