Heeft hier altijd prima gewerkt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij mij hapert dat als een gek, heb hem er dan ook snel weer vanaf gegooid.
Ik ben niet de enige die het dus opmerktquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:40 schreef Xenwolfie het volgende:
Nou ik ga toch maar even slapen, ik wacht wel af of meteoX of buienradar gelijk heeft, maar buienradar lijkt ook ineens een in ieder geval heviger regengebied te tekenen. De grote lijn is al ff weg maar ik heb nu steeds om de minuut ofzo een prachtige bliksemschicht met een heerlijk zware dreun erachter. Mooi om te zien.
Er zit nog even een wolkbreuk met het dubbele aantal inslagen van de lijn van net achter??quote:
Het komt niet vaak voor maar uniek is het ook niet.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:34 schreef JeffreyW het volgende:
Volgens het KNMI is het weer niet uitzonderlijk?
Uhm....
Ik weet het, ik woon dan ook erg dichtbij (Plein).quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:38 schreef Jeff1981 het volgende:
[..]
Holy shit! Terwijl ik dit zit te typen weer een onwijze (hoe noem je zo'n vertakking in de lucht eigenlijk) lichtding (en bijbehorende knal)
Zucht, wordt/is weer een lange nacht....
Hoezo "nu"? Is verdomme al de hele avond schering en inslag (pardon the pun)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Heeft hier altijd prima gewerkt.
Chaos nu! Wind regen bliksem!!
True,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Het komt niet vaak voor maar uniek is het ook niet.
Daar is deze reeks zelf een bewijs van.
Nog maar keer opnieuw erop zetten dan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Heeft hier altijd prima gewerkt.
Chaos nu! Wind regen bliksem!!
Geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:43 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Ik zie een grote plas water. Er zit toch geen onweer meer in?
Juist, eventueel onweer maakt mij dan maar wakker (hopelijk) want ik moet toch echt even gaan slapenquote:
Weltrusten. Damn, ik blij dat ik vakantie heb.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:45 schreef Xenwolfie het volgende:
[..]
Juist, eventueel onweer maakt mij dan maar wakker (hopelijk) want ik moet toch echt even gaan slapen![]()
.
Maar dat is dus minder hevig dan wat net overgetrokken is? Kan ook geen bliksem aanzetten op die buienradarquote:
Dank.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:46 schreef JeffreyW het volgende:
[..]
Weltrusten. Damn, ik blij dat ik vakantie heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |