ja maar dat heb ik dan weer welquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
klinkt bekend heb ze ook verspreid over 2 landen nog wel
alleen als je je kop goed kaal houdt.... ik hou niet van kale mannen met lang haarquote:Op maandag 25 mei 2009 23:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dus ik word nergens versierd? jammer
We gaan naar Essen pick je onderweg wel opquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een stomme tijd
[..]
Dan moet ik naar Almere, toch?
Of Essen?
het os ook nooit goedquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is een stomme tijd
[..]
Dan moet ik naar Almere, toch?
Of Essen?
Ik ook! Gekregen van papa en mama!quote:
Das een goeie. Ik moet mijn PSP nog laten ombouwen.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik dan weer weler ligt nog een psp en een xbox van mij in Servie
ik moet ook een nieuwequote:
Doe me ook zo'n mama en papaquote:
wat doet dat daar dan weer?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ja maar dat heb ik dan weer weler ligt nog een psp en een xbox van mij in Servie
heb een nieuwe tondeuse, dus it's done!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alleen als je je kop goed kaal houdt.... ik hou niet van kale mannen met lang haar
rrrr....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
heb een nieuwe tondeuse, dus it's done!
Vergeet het ook steeds heb al paar keer in tas gemieterd om mee te nemenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Tally het volgende:
[..]
Das een goeie. Ik moet mijn PSP nog laten ombouwen.
naar Essen kan ik ook gemakkelijk op de fietsquote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
We gaan naar Essen pick je onderweg wel op
Hoi!quote:
Ik vind dat iets te vroegquote:
gewoon zo'n grote....quote:Op maandag 25 mei 2009 23:29 schreef Jannuk het volgende:
ow kan ik wel meteen een vraagje stellen: wat is een goed mini-lappie?
Ik ben bijna jarig. Vast gekregen voor mijn verjaardag. Een LCD TV 107cmquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Doe me ook zo'n mama en papa
Is prima dan zie ik je daar wel zorg ik voor kopje thee of had je wat anders gewildquote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
naar Essen kan ik ook gemakkelijk op de fiets
[..]
Hoi!
[..]
Ik vind dat iets te vroeg
Zoete witte wijnquote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is prima dan zie ik je daar wel zorg ik voor kopje thee of had je wat anders gewild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |