Het punt is 2 minuten geleden toegekend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:15 schreef X-Cessive het volgende:
Nieuwe vraag?
Ik had een vraag over het hoofd gezien, vandaar dat ik dacht, duurt wel erg lang voor nieuwe vraag.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Het punt is 2 minuten geleden toegekend.
Ahja, dat kan gebeurenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:20 schreef X-Cessive het volgende:
[..]
Ik had een vraag over het hoofd gezien, vandaar dat ik dacht, duurt wel erg lang voor nieuwe vraag.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:25 schreef Dagobert het volgende:
Verdrag van Schengen heet het, dus in Schengen?
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:32 schreef vaagsel het volgende:
Serieus 3 minuten geleden gelezen op wiki, omdat het een uitzondering is op het schengen verdrag
Yup, een heel bekend boekquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:40 schreef ScottTracy het volgende:
Heeft volgens mij 1 bekend boek, maar kom er niet op
Het tassenmerk Kipling is vernoemd naar de deze Kipling, en dan vooral door het boek wat hij geschreven heeft.quote:
Dat verklaart wel in zekere zin het logo iddquote:Op dinsdag 26 mei 2009 11:44 schreef vaagsel het volgende:
[..]
Het tassenmerk Kipling is vernoemd naar de deze Kipling, en dan vooral door het boek wat hij geschreven heeft.
quote:
zoiets dacht ik ook ja.. In ieder geval iets met vacuumquote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:01 schreef X-Cessive het volgende:
Misschien doordat de deeltjes die met de flits ontladen een 'vacuum' achterlaten waaruit een knal voorkomt?
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 12:43 schreef starla het volgende:
onweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |