Op dit forum is er een trend om een bepaald onderwerp aan te halen, en bij die onderwerpen is een meerderheid van de FoK!-kers het eens en posten allemaal stoere dingen. Makkelijk scoren dus, zo'n topic. Toch erger ik me er op den duur eraan, en ik wil de ergste er even uitlichten.
Christen-topicsGrutjes, wat vinden de FoK!-kers christenen toch erg. Wat een tuig is het, die mensen die vaker al op leeftijd zijn en nog aan bepaalde normen en waarden hangen, en die hun geloof belangrijk vinden. Zelf ben ik atheïst, niet gedoopt, maar ik heb zoiets van: Laat die mensen toch, die brengen het kwaad niet in de wereld. Als hun geloof zelfs deugdelijke waarden en normen meebrengt is dat zelfs mooi meegenomen. Nee hoor, FoK! vindt het vreselijk dat die mensen bestaan en halen alles erbij (zelfs de kruistochten).
Vegetariër-topicsDit vind ik persoonlijk de ergste. Duikt geheid van tijd tot tijd op, en vegetariërs worden voor weet-ik-wat uitgemaakt. Ikzelf heb nog nooit last gehad van een vegetariër, en met mij vele anderen. Toch vinden FoK!-kers het blijkbaar enorm stoer om te posten hoeveel biefstukken ze deze week al hebben opgegeten, en maar te gillen dat het onnatuurlijk is. Goh, wat hebben ze misdaan?
Light-topicsNa topic #45 weten we zo onderhand wel dat light-producten tot het slijk der aarde behoren, en allemaal rommel is. Wát is het toch verdomde stoer om te posten hoe triest light-producten zijn, en dat je zelf zoiets nimmer zou durven aanraken. Je mag dus absoluut geen light-producten kopen, maar je mag hier ook niet dik zijn.

En hoe the fuck kun je nou last hebben van light-producten in een supermarkt, je kunt ze toch ook gewoon niet kopen?
Dit dus.

Er zijn er nog meer, maar dit vond ik de 3 meest storende. Ook omdat ze steeds terugkomen, terwijl we nu onderhand wel weten dat je absoluut geen vegetarische christen die light-producten koopt mag zijn.