is die nog goed genoeg om een paar weekjes mee te kunnen internetten? ik heb totaal geen verstand van computers dus ook dat scherm zegt mij helemaal niksquote:Op dinsdag 16 juni 2009 17:17 schreef john2406 het volgende:
Is volgens mij een dstn scherm wat erop zit
niet?quote:Op maandag 29 juni 2009 15:25 schreef Prowl het volgende:
DSTN is echt een verschrikking, daar wil je echt niet mee internetten
ja, maar zoals ik al zei, ik heb er echt GEEN verstand van..dus als anderen dan termen gebruiken als "verschrikkelijk" dan weet ik genoegquote:Op maandag 29 juni 2009 18:51 schreef Prowl het volgende:
Ik zeg niet dat je die laptop niet moet kopen, van mij mag je
Dat kijkt niet zo makkelijkquote:Op maandag 29 juni 2009 20:08 schreef SamStar het volgende:
ik heb hier een laptop liggen
celM 1.7Ghz
512MB
60GB
alleen 1 klein nadeeltje,
Geen scherm
gewoon D-Sub,quote:Op maandag 29 juni 2009 20:25 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dat kijkt niet zo makkelijk![]()
Maar heeft ie TV out of D-Sub?
Merk/ model/ kost dat?
Aaantal mhz?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 01:02 schreef dery1990 het volgende:
Pentium 3
256 mb geheugen
20 GB HDD
Noem maar een prijsje.
20gb, 128 mb (minimaal, misschien wel 256mb), cd-rom speler. Moet hem wel even testen, was ooit defect maar is toen gerepareerd maar ik had al een nieuwe laptop dus nooit meer gebruiktquote:
En wat was dat defect?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
20gb, 128 mb (minimaal, misschien wel 256mb), cd-rom speler. Moet hem wel even testen, was ooit defect maar is toen gerepareerd maar ik had al een nieuwe laptop dus nooit meer gebruikt
Meen me trouwens te herinneren dat ik de harde schijf ooit verkocht heb. Ook interesse zonder harde schijf? Een 6gb kun je vast wel op marktplaats regelen voor een tientje.
Iets met het toetsenbord, kreeg de verkeerde letters op het scherm met het indrukken van een toets enzo (geen softwareprobleem).quote:
Wat denk je zelf? Levert het dubbele op op marktplaats en dergelijke. Alleen het scherm en geheugen is dat al waard.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:05 schreef Prowl het volgende:
30,= inclusief dan maar?
JIJ gelooft in sprookjes en gouden bergen en wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. Je weet de marktwaarde van apparatuur gewoon niet of bent niet bereid het te betalen. Dat is jouw probleem en niet het mijne, ik hoef er niet vanaf (geef hem wel aan een vriend in Afrika). Jij zult echter nog wel even moeten zoeken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:32 schreef Prowl het volgende:
Dat er halve zolen zijn die te veel willen betalen voor iets wil nog niet zeggen dat het het ook nog waard is![]()
Pentium 3 laptops gaan voor 15,= per stuk compleet weg naar Afrika dan lijkt mij 30,= inclusief voor een incomplete laptop toch een mooie prijs.
Maar goed, veel fokkers geloven nog in sprookjes en gouden bergen.
Nog iemand een serieus aanbod?
Dat is mijn bronquote:Op dinsdag 7 juli 2009 13:32 schreef Prowl het volgende:
Dat er halve zolen zijn die te veel willen betalen voor iets wil nog niet zeggen dat het het ook nog waard is![]()
Ik lees daar niks over laptops naar Afrika. Eigenlijk helemaal niks over laptops in dat topic. Maar iedereen op dat grote Marktplaats is dus gek en iedereen in het kleine V&A van Fok! heeft het bij het rechte eind begrijp ik? Fijne regels maak jij!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:24 schreef Prowl het volgende:
[..]
Dat is mijn bron
[TK] 2x Asus Terminator P4-533 Barebone
50,= zijn ze nog net waard meer ook echt niet.
Als ze voor 50,= op MP zet krijg ik reacties waarom die zo goedkoop is en wat er mis mee is.
Zondag heb ik er 1 op MP gezet voor 100,= en hij was binnen een uur voor 80,= verkocht!
Op MP lopen halve zolen die de realiteit verloren zijn
Ts heeft zijn computer anders wel op marktplaats verkocht. Ik denk dat de prijzen op marktplaats wel redelijk zijn hoor, anders werd er niet verkocht.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 15:58 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Ze staan juist op marktplaats omdat niemand ze koopt voor dat geld. 30 euro is redelijk.
De prijzen zijn niet redelijk, de kopers zijn koopgek!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ts heeft zijn computer anders wel op marktplaats verkocht. Ik denk dat de prijzen op marktplaats wel redelijk zijn hoor, anders werd er niet verkocht.
Dus ik begrijp dat fokusers de prijs bepalen en dat de marktwaarde niet meer van toepassing is. Prima hoor, maar dan verkoop ik mijn meuk wel op marktplaats...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:46 schreef Prowl het volgende:
[..]
De prijzen zijn niet redelijk, de kopers zijn koopgek!![]()
Het lijkt de huizenmarkt wel
Iets met dubbeltje en eerste rang enzoquote:Op zondag 26 juli 2009 19:38 schreef Prowl het volgende:
Via MP een leuke Dell P3 800mhz kunnen scoren voor 10,= maar die was al na een half uur dood![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |