Wat ?quote:
Leuk voor blijfquote:
Ik dacht dat hij die blonde van Hard in Nederland had gedaan ooitquote:Op maandag 25 mei 2009 23:21 schreef tong80 het volgende:
Han s Kraaij heeft ooit de huidige vrouw van Reinout Oerlemans geneukt in een parkeer garage toen ze haar fiets kwijt was.
Dat weten jullie toch wel ?
Daar hoor je Derksen en de dader zelf niet over
Oh ja Dnielle Overgaag ik zocht even naar haar naam
Slechte grappen, tijd om je bed in te duiken!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk voor blijf
Maar hoort een voornaamwoord niet met een hoofdletter ?
Als je daarbij zelf nou eens geen is ipv eens typt.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:27 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Slechte grappen, tijd om je bed in te duiken!
Een klein kindje uit '92 begint bijdehand te doen, wat gebeurt er in VBL?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Als je daarbij zelf nou eens geen is ipv eens typt.
Schrijf nou maar gewoon correct Nederlands.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Een klein kindje uit '92 begint bijdehand te doen, wat gebeurt er in VBL?![]()
Dat noodweer is hier net ingeslagen op een bliksemafleider, de tering wat een knal.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef Zipportal het volgende:
Godverdomme het is allemaal de schuld van dat kut Cambuur. De hele uitzending is verpest. Normaal gesproken lekker 90 min kijken inclusief reclame meegerekend. Nee, na een klein uurtje met twee keer reclame er doorheen zijn we al uitgekeken. Na 20 min al reclame i.p.v. 30 min. Zo'n vuile stink woordvoeder van Fortuna, die het nodig vindt tijd te gaan vullen. Wat kan mij dat hele Fortuna nou neuken? Helemaal niets. Opdoeken die Limburgse kut bende.
Hans Kraaij jr die weer naief, kinderlijk en meelevend gaat lopen doen.
Nog een klacht, wanneer komt dat noodweer nou eens hierheen.![]()
Het spijt me, Bert. Ik zal nooit meer is ipv eens schrijven.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:35 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Schrijf nou maar gewoon correct Nederlands.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:20 schreef stefan92 het volgende:
[..]
idd, ikzelf ken verder alleen Bate Milic, voor de rest ook niemand.Maar het is wel een logische keuze
edit: wtf, hoe kom ik op die naam![]()
edit 2: Mate Bilic dus![]()
dat dus. Ouwe lul die toch nog ff populair wil doenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef koemleit het volgende:
eerst zeggen dat je er geen woorden aan vuil wil maken en dan er toch nog 2 grappen over maken.
matig.
Hij heeft geleerd van zijn fouten?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
Pelle is juist een type speler waarvan je zou denken dat Koeman hem er wel bij zou willen houden. (Peeters, Charisteas)
Die ookquote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij die blonde van Hard in Nederland had gedaan ooit
Worden allemaal Hongaarquote:Op maandag 25 mei 2009 23:55 schreef Prosac het volgende:
Pelle is juist een type speler waarvan je zou denken dat Koeman hem er wel bij zou willen houden. (Peeters, Charisteas)
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef tong80 het volgende:
Warom Dertksen de TOTo van Spanje laten invillen
Hij kent niks buiten de grenzen
Ja ik ryoe snel ik ben kwaad
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:20 schreef stefan92 het volgende:
[..]
idd, ikzelf ken verder alleen Bate Milic, voor de rest ook niemand.Maar het is wel een logische keuze
edit: wtf, hoe kom ik op die naam![]()
edit 2: Mate Bilic dus![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |