Het is nogal onberekenbaar geloof ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (ook Tilburg).. vogeltjes, koel briesje.. af en toe nog een flits, maar verder weinig op het moment..
-en as we speak spring ik bijna uit m'n bed door een donderslag-
Ik ben ook erg van de spanning en sensatie, maar als je dit meemaakt wordt je toch wel even bang....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben nogal van de spanning en sensatie, en als mijn huisje er een beetje normaal uitkomt vind ik het dan al wel pirma.
Het is echt niet leuk meer zoals het hier tekeer gaat.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:42 schreef JJH het volgende:
En in Zwolle rommelt het alleen nog maar in de Verte, aan de ene kant wil ik het graag meemaken, maar als ik hier zo allemaal lees.....
Boven belgie schijnt nog een gezellig complexje te hangen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Het is nogal onberekenbaar geloof ikIk denk dat we nog niet alles gehad hebben, zegt m'n gevoel
He wat gezellig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Boven belgie schijnt nog een gezellig complexje te hangen.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef dennus2008 het volgende:
[..]
Ik ben ook erg van de spanning en sensatie, maar als je dit meemaakt wordt je toch wel even bang....
Oké.....quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het is echt niet leuk meer zoals het hier tekeer gaat.
En ik ben echt iemand die van extreme weersomstandigheden houd.
Vond het hier eigenlijk meevallen als ik eerlijk ben, vooral veel flitsen maar niet echt de krakende donderslagen wat aangeeft dat het onweer niet recht boven de stad is getrokken.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja, inderdaad (ook Tilburg).. vogeltjes, koel briesje.. af en toe nog een flits, maar verder weinig op het moment..
-en as we speak spring ik bijna uit m'n bed door een donderslag-
Ja is te zien op p2000 ook, volgens mij heeft een heel groot deel van nederland de volle laag gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:48 schreef jack4ya het volgende:
Gooi en vechtstreek heeft wel redelijk de volle laag gehad.
Mjah, die flitsen verdienen niet m'n voorkeur eerlijk gezegd. Ik heb een kamertje op de bovenste verdieping hier en een raam die de volledige lengte van m'n slaapkamertje is. Het is dat het zo vies benauwd was, anders had ik me mooi onder de dekens verstopt.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Vond het hier eigenlijk meevallen als ik eerlijk ben, vooral veel flitsen maar niet echt de krakende donderslagen wat aangeeft dat het onweer niet recht boven de stad is getrokken.
Wel heel erg veel flitsen dus...
En terwijl ik dit typ richting het noordoosten een fantastische flits te zien tussen de huizen door, wow
Waar woon je?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:50 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Het gaat hier nu echt vreselijk tekeer! Regen bliksem de hele reut! Geweldig!
We duimen voor je.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:47 schreef Lamon het volgende:
Hier is het weer rustig, ik ga maar met een paar keukenrollen aan de slag... *zucht*
Depsequote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:47 schreef Lamon het volgende:
Hier is het weer rustig, ik ga maar met een paar keukenrollen aan de slag... *zucht*
Dapper hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 04:53 schreef Maisnon het volgende:
Nou, ik liep net naar buiten, haalde het tot de straatalles is gewoon heel erg verregend, maar niet dat het compleet blank staat. Gelukkig dus vooral een lichtshow geweest, zo veel donder hoorde ik ook niet gelukkig, en dus niet echt inslagen en uit de grond gerukte bomen...
Wat ik tot nu toe kon zienwant er kwam 1 flits met een donder en ik zat binnen 2 seconden weer binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |