Kit is die barvrouw die toen bevriend was met de ontvoerders van JJ.quote:Op donderdag 4 juni 2009 09:55 schreef Michellee het volgende:
Wie is Kit? (ik loop 2 afleveringen achter)
Het gevecht was wel grappigquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:36 schreef vencodark het volgende:
Best irritant dat Katie en Carly hetzelfde kapsel hebben. Kan me voorstellen dat Jack geen keuze kon maken.
Haha, net die scene met Brad en Jack in gevecht, Jack die ineens bovenop Brad 'vliegt'. Leek wel Superman.![]()
Ik vind Meg een hele mooie vrouw, inclusief kaak.quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Michellee het volgende:
Ben ik de enige die de Meg kaak wel mooi vind
Hoe moeten ze anders ooit een setje wordenquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind Meg een hele mooie vrouw, inclusief kaak.
Kan er niet over uit dat Katie Brad vergeeft
Ze moeten een setje wordenquote:
quote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Michellee het volgende:
Ik vind haar stem irritantquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:58 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vind Meg een hele mooie vrouw, inclusief kaak.
Kan er niet over uit dat Katie Brad vergeeft
stief kleinzoon van lucindaquote:Op donderdag 4 juni 2009 21:00 schreef Relin het volgende:
Wie is Evan Walsh? Heb gemist dat die de serie in is gekomen en zag hem gisteren op eens
Ze doet wel raar met d'r mondhoeken, net alsof ze steeds iets wil zeggen, maar zich dan inhoudt. Ofzo.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar stem irritant![]()
![]()
![]()
steeds haar armen over elkaar heen![]()
verder een mooie vrouw maar ze is niet mooier dan Vienna![]()
Nog meer info Maar ook spoilers!!quote:Several years later, Lucinda was again ousted from her company, Worldwide, this time by Craig Montgomery. Determined to get back what she’d lost, Lucinda brought Evan’s grown son, Evan Walsh IV, to Oakdale. A medical researcher, Evan was to secure funding from Crag for his new research project, probably in the hopes that the project would bankrupt Craig.
Volgens mij pakte ze hem gewoonquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:19 schreef Aventura het volgende:
Lekker dom ook om een cheque van een ton aan een vreemde mee te geven. Zonder ook maar iets vast te leggen.
jaquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:15 schreef Michellee het volgende:
Vienna is inderdaad erg mooiquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
verder een mooie vrouw maar ze is niet mooier dan Vienna![]()
Amenquote:
Ja, ik ben blij dat ze haar een beetje normaal hebben laten wordenquote:Op maandag 8 juni 2009 09:57 schreef Xs2Shanna het volgende:
Vianna is prachtig!!! Wat een mooie vrouw zeg!
Katie keek ook echt zo van: wtfquote:Op maandag 8 juni 2009 11:27 schreef Etcetera het volgende:
Carly schijnbaar in de problemen, en Jack er meteen op af, laattie Katie weer staan
Dom wijf is zequote:Op maandag 8 juni 2009 11:25 schreef Michellee het volgende:
Echt serieus waarom gaat Carly in zee met iemand die haar zoon heeft ontvoerd??
en ff Jack bellenquote:Op maandag 8 juni 2009 17:55 schreef Aventura het volgende:
'Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage' en dan die kop
Of Babsquote:Op donderdag 11 juni 2009 12:39 schreef Angelic_Rose het volgende:
Sofie is gewoon vervelend, net als Cole..
Om Iris moet ik dan wel weer lachen, dat ze Barbara altijd Barbie noemt..
Ik zou hetzelfde doen, denk ik.quote:Op donderdag 11 juni 2009 19:34 schreef Anonymousz het volgende:
Waarom bemoeien Alison en Aaron ermee?
Ze is niet in haar voordeel veranderd.quote:Op donderdag 11 juni 2009 21:21 schreef Aventura het volgende:
Iris kwam me steeds zo bekend voor. Na een rondje Google weet ik het: zij speelde Lady Ashton in North and South! Ze speelde toen ook al zo'n vals kreng
Ja, maar je zou verwachten dat ze iets mooier opgedroogd zou zijn. Maar ik denk dat het de rol is die ze speelt van de doortrapte aso.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |