Yooow thanx nog voor de leuke reacties
Nice compi Boy

gezellig feesie lijkt me & die actie met de crème en Juul's reactie
ff een verslagje van 7th Sunday Festival:
Eenmaal aangekomen, waren er best vroeg dus stonden maar heel eventjes in de file. Tis daar net zo'n aanrij route als bij Q-base, vet achteraf met smalle boereweggetjes. Gasten die ik sprak die later waren gekomen stonden dik half uur in de file
Maar goed, controle was een een aanfluiting en eenmaal binnen meteen bonnen fixen (drank = 5bon voor 11 euro - eten 3bon voor 6 - pisstempel 2euro)
Dit was mn eerste festival waar HS niet de main-attractie was, dus we waren 'weggestopt' in een tent! met 't weer van gister

... hebben ook voornamelijk buiten gestaan (J&W - Frontliner - Bren.H)
Opzich was alles wel goed geregeld, maar de sfeer

hij was zooooo ver te zoeken. Eerst dacht ik dat het kwam omdat we buiten stonden, maar later binnen bij de DR ... nog steeds nix
Eerst waren er opstart problemen waardoor er 10min lang geen geluid was, maar goed dat kan gebeuren.
MC Apster lulde wel wat over Villain die de barbeque had aangezet waardoor het aggegraat uitviel en gaf de mic daarna door aan Johan maar die wilde nix zeggen, die probeerde de mic weer door te geven, maar iedereen ontweek 'm hard. Je zag ze ook geïrriteerd rondkijken van 'wat moeten we nu?" DV8 kwam erbij maar die wilde ook niet

... Nou goed, toen het geluid het weer deed en ze Followers erop gooiden wilde ik losgaan, maar geen ruimte

kostbare ruimte verloren aan stilstaande mensen - recht voor de DJ nog wel
Op een gegeven moment zijn we rondje terrein gaan doen, want goed, niet de de DR verrassend spul gaan draaien.
FF naar de main,(got to broaden your horizon,
or horizon your broad ) beetje braaf staan housen daar

, mensen daar gaan los door 1 vinger omhoog te doen en voornamelijk mooi staan te wezen, ieder z'n ding.
Weer terug bij DBSTF, gewoon lekker de ruimte opgezoch en ons dingetje gedaan ... mensen kijken
wat doen die nou? STAMPEN GVD! (Music Made Addict - Ready) Gelukkig vinden de mannen & vrouwen die zelf ook los gaan het wel tof, smile naar elkaar en dan ist feest.
Nog ff de Prophet geluisterd (Her Voice - welgeteld maar de 4e keer die dag

- Recession, lekker feestplaatje

) maar halverwege waren we kaPOT en zijn richting huis op aangegaan.
All in all was het een 'goed' feest maar kan niet wachten op DefQon, weer samen met mn sweetie

& feeste met die ekte ekte