Omdat de wonden maar niet willen genezenquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Omdat de wonden maar niet willen genezen
ik ga even leren, anders krijg ik op mijn donder van mijn vader![]()
Dat is wel een tegenvaller zegquote:Op maandag 25 mei 2009 20:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met paps wat minder helaashij heeft vandaag te horen gekregen dat hij zeker nog een maand in het ziekenhuis moet blijven
dus definitief geen jazz voor hem
Weet je trouwens al iets meer van dat bloedonderzoek?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Onderzoek van mijn maag en darmen. Heb er al lang last van en ze onderzoeken nu wat er aan de hand is. Hopelijk komt er nu eindelijk duidelijkheid
SOEOEOEOEOEOEOEMPIEIEIEIEIEquote:Op maandag 25 mei 2009 20:58 schreef Nembrionic het volgende:
Soempie is trouwens druk bezig ja
Ik ben weg.
Eindexamenstress.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:36 schreef Nesle het volgende:
[..]
Welke paniek moet je volgens jezelf nu veroorzaken dan?
Als jij zegt dat je blij bent dat je geen pretpakket hebt gekozen?quote:
quote:
Maar ze heeft vast wel eens contact met Nem, dus dat komt wel goedquote:Op maandag 25 mei 2009 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik denk niet dat Soempie meeleest, want dan kan ze zich vast niet inhouden om ook ff wat te posten
Ja, sorry. Ik had mezelf weer op tilt geschreven.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:07 schreef Nesle het volgende:
[..]
Als jij zegt dat je blij bent dat je geen pretpakket hebt gekozen?
ik heb nog niets van hem gezien. Ga even in de AKQ kijkenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
BasOne is echt een irritant mannetje
Hoor ik ook over 2 wekenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weet je trouwens al iets meer van dat bloedonderzoek?
Zo hou je elkaar op peilquote:Op maandag 25 mei 2009 21:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoor ik ook over 2 weken
En inderdaad flinke domper van mijn paps
Maar hoe rot hij zich ook voelt, hij blijft controleren of ik me aan de planning houMorgen gaat hij me overhoren en op die manier toetsen of ik het ook echt doe
nice maar hier in het oosten zal 't wel niks wordenquote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is hier die storm die het KNMI net voorspeld heeft aan het losbarsten. Flinke bliksem, PIKZWART geworden binnen een kwartier, hevig waaien. Ik hoop dat het gaat gieten.
Hier in het noorden is nog niets aan de handquote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Overigens is hier die storm die het KNMI net voorspeld heeft aan het losbarsten. Flinke bliksem, PIKZWART geworden binnen een kwartier, hevig waaien. Ik hoop dat het gaat gieten.
Hier komt het ook los nu.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Hier begint het ook net...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:50 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben niet zo verstandig. Ik heb me verstopt onder de dekensquote:Op maandag 25 mei 2009 22:28 schreef MadMaster het volgende:
De pleuris breekt hier nu echt uit qua onweer, ik ga veiligheidshalve even de stroom van de PC's/laptop afhalen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |