sja peter en renate...maja wat doe je dr aan hequote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Volgens mij red ik het prima in "de echte wereld". Ik ben zoals ik ben en hoef me niet op een forum anders voor te doen dan ik in werkelijkheid ben. In tegenstelling tot anderen.....
waarmee? af en toe praat je echt complete wartaal, dat weet je toch wel he?quote:
Kun je ipv de schuld bij Renate neer te leggen niet gewoon zeggen: het was bedoeld als een geintje maar het pakte verkeerd uit, het lag blijkbaar gevoeliger en het was niet zo bedoeld. Sorryquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Volgens mij red ik het prima in "de echte wereld". Ik ben zoals ik ben en hoef me niet op een forum anders voor te doen dan ik in werkelijkheid ben. In tegenstelling tot anderen.....
Nu vind ik al dit gezeik compleet nutteloos omdat Renate zich anders had moeten opstellen, maar nu moet ik wel zeggen dat die opmerking nergens op slaat.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Hahaha nee je zou je leven maar moeten eindigen als oprichter van een forum die alleen maar online 'vrienden' heeft omdat ze hem in het 'echte' leven niet konden uitstaan....Maar ja ik snap wel dat je dan een forum opricht hoor net als ieder ander.... zo zien ze je tenminste niet ;-)
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:23 schreef Danny het volgende:
[..]
binnen de bunker klopt dat. bij het eindfeest deed je dan ook alleen maar met Peter mee om haar de grond in te trappen en te laten zien hoeveel je haar wel niet haat.
Maar goed, het gaat hier om Peter. Die initieerde de hele handel. Dat jij daar dankbaar gebruik van maakt is een heel ander verhaal. Voor nu sta je even in Peter's spotlight en steel je zijn thunder en dat willen we niet. We willen Peter in de spotlight. Hell, PETER wil Peter in de spotlight
Ik begrijp het enigszins wel, ze had in The Bunker weinig mensen waar zij mee kon praten.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:16 schreef loes39 het volgende:
wat een gedoe om niks renate die ineens verliefd lijkt te zijn op peter yeah rigjht en nooit verder erover hebben gehad en ineens voelt ze zich op haar .. getrapt erom ze had zelf vrijdag toch ook wel kunnen zien dat het niet echt was
Mmmm gek, ik typ hier en praat niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Danny het volgende:
[..]
waarmee? af en toe praat je echt complete wartaal, dat weet je toch wel he?
You go giiiiirl.....quote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef AmberTheBunker het volgende:
Aangezien ik ergens mijn naam dacht te herkennen, dacht ik ik kom ook even reageren.. I don't give a fuck of ik gewenst ben of niet!
agossie tochquote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef Toverheks het volgende:
Amber, je hebt een eigen Topic hoor, wist je dat niet moppie??? even verder lezen lekker scrollen over de titels, dit is het Topic van Peter
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef AmberTheBunker het volgende:
Aangezien ik ergens mijn naam dacht te herkennen, dacht ik ik kom ook even reageren.. I don't give a fuck of ik gewenst ben of niet!
Een idee een leuk fotootje van je jezelf even hier te plaatsen? Maar lieverd, don't worry.. ik doe er allang wat aan! Maar het gaat vanzelf over!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:26 schreef Supersoep het volgende:
En Amber, doe wat aan die smerige puisten van je. Dat is gewoon niet hygiënisch meer en ik snap dus ook echt niet dat je daarmee mensen loopt te zoenen in de Bunker.
Dat doe je toch gewoon niet.
Ikje hoopje dat er nog andere bewonertjes zichjes meldentjes.quote:
Dan heeft hij het toch goed gedaan van zijn hobby zijn beroep gemaakt!!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:24 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Nu vind ik al dit gezeik compleet nutteloos omdat Renate zich anders had moeten opstellen, maar nu moet ik wel zeggen dat die opmerking nergens op slaat.
Ik vind het toch een prestatie om in de top 10 van grootste fora ter wereld te staan waar hij dus gewoon prima van kan leven met z'n gezin.
Ik zou toch maar heel snel optiefen voordat ik kwaad wordquote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef AmberTheBunker het volgende:
Ik ben in het echt heel lief hoorquote:Op maandag 25 mei 2009 21:22 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef Rica het volgende:
[..]
Ikje hoopje dat er nog andere bewonertjes zichjes meldentjes.
Doet hij inderdaad prima. Wat doen de Bunker bewoners ook alweer? Oh ja, studies beginnen en niet afmaken, lekker teren op stufi. Of niet Amber?quote:Op maandag 25 mei 2009 21:30 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dan heeft hij het toch goed gedaan van zijn hobby zijn beroep gemaakt!!
Ik heb een vrouw en twee kinderen en ik hoef niet zonodig in de belangstelling te staan. Ik deel die fetisj niet met je. En face it, zolang je je succes moet halen uit dit soort acties moet je wel de meest ongetalenteerde motherfucker zijn die ooit een microfoon heeft vastgehouden. Dat geeft niet hoor, je verdient er je geld mee en ook bejaarden moeten vermaakt worden. FOK! is overigens geen forum. Kijk even verder dan je gok lang is.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:20 schreef TheBunkerboy het volgende:
Hahaha nee je zou je leven maar moeten eindigen als oprichter van een forum die alleen maar online 'vrienden' heeft omdat ze hem in het 'echte' leven niet konden uitstaan
Zou je een voorbeeld aan moeten nemen. Doe je een heleboel mensen een heel groot plezier meequote:....Maar ja ik snap wel dat je dan een forum opricht hoor net als ieder ander.... zo zien ze je tenminste niet ;-)
Zeker! De meeste wel ja!quote:Op maandag 25 mei 2009 21:32 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Doet hij inderdaad prima. Wat doen de Bunker bewoners ook alweer? Oh ja, studies beginnen en niet afmaken, lekker teren op stufi. Of niet Amber?
zodra je uit de pubertijd bentquote:Op maandag 25 mei 2009 21:29 schreef AmberTheBunker het volgende:
[..]
Een idee een leuk fotootje van je jezelf even hier te plaatsen? Maar lieverd, don't worry.. ik doe er allang wat aan! Maar het gaat vanzelf over!
Komt vanzelf! 20 is nog niet zo oud he!?quote:
Ga ff lekker maccen ofzo... dat logge lijf van je kan vast niet zolang zonder voedsel...quote:Op maandag 25 mei 2009 21:32 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik heb een vrouw en twee kinderen en ik hoef niet zonodig in de belangstelling te staan. Ik deel die fetisj niet met je. En face it, zolang je je succes moet halen uit dit soort acties moet je wel de meest ongetalenteerde motherfucker zijn die ooit een microfoon heeft vastgehouden. Dat geeft niet hoor, je verdient er je geld mee en ook bejaarden moeten vermaakt worden. FOK! is overigens geen forum. Kijk even verder dan je gok lang is.
[..]
Zou je een voorbeeld aan moeten nemen. Doe je een heleboel mensen een heel groot plezier mee
Langer dan jij zonder gel kan.quote:Op maandag 25 mei 2009 21:36 schreef TheBunkerboy het volgende:
[..]
Ga ff lekker maccen ofzo... dat logge lijf van je kan vast niet zolang zonder voedsel...
Zie TTquote:
Goeie instelling. Die had je eerder moeten hebben. Je naam staat er al een tijdje namelijk. Hoe laat heeft Peter je op de hoogte gesteld van dit topic en je gevraagd 'm te hulp te schieten??quote:Op maandag 25 mei 2009 21:27 schreef AmberTheBunker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |