Noem het maar. *Peter slaat zich er wel door heen,* of was het *Peter slaat dom om zich heen*.quote:
Moet je aan Dementor vragen, en ik had mooie titel maar krijg geen respons.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef swarmahoer het volgende:
waar gaat dit overwaar is de samenvatting
?
Swarma mag zo de TT aanpassen als hij wil.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Moet je aan Dementor vragen, en ik had mooie titel maar krijg geen respons.
Oh zo ging ie. Ik brabbelde altijd maar wat.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Dementor het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan alles missen maar geen dag zonder rel.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Dementor het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan alles missen maar geen dag zonder rel.
Gewoon mee playbacken.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh zo ging ie. Ik brabbelde altijd maar wat.
Heyo heyo nana.
Ik dacht dat het:Heyo Heyo Nana, geen Bunker veur jawwww was. Dat vind ik persoonlijk ook een sterkere tekst.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heyo heyo nana.
Ow, hij ZINGT. Dan heb ik 't sowieso verkeerd begrepenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heyo heyo nana.
mwoa, ik geef toe ook wel zulke dingen uitgehaald te hebben. Alleen was ik toen twaalf.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef Ravenna29 het volgende:
Ik heb de betreffende COS even gelezen en ach er valt voor beide wat te zeggen. Ik gok op een uit de hand gelopen geintje of misschien had hij stiekem door dat Renate hem meer dan leuk vond en is dit zijn manier om duidelijk te maken dat, dat niet wederzijds is. Ik blijf bij mijn mening dat we allemaal wel eens minder fatsoenlijk zijn geweest. Alleen waren die momenten bij velen van ons niet te volgen door zoveel mensen.
Vast niet, maar leuk dat het isquote:Zij haalt hier het voordeel uit dat ze nu, hoop ik voor haar iig, over de verliefdheid heen is.
Hij denkt misschien de volgende keer na, misschien ook niet, maar massaal er op in hakken of dat gaat helpen...
Ik doe tussendoor dan ook dapper meequote:Op maandag 25 mei 2009 19:52 schreef Danny het volgende:
[..]
mwoa, ik geef toe ook wel zulke dingen uitgehaald te hebben. Alleen was ik toen twaalf.
[..]
Vast niet, maar leuk dat het is
Dat zou bijna rijmen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:54 schreef Danny het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik kan totaal niet zingen maar 'k zeg lekker van wel
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, als ik ga zoenen duw 'k m'n tong tot aan d'r navél
Zoiets dacht ik dus ookquote:Op maandag 25 mei 2009 19:51 schreef FuTilE het volgende:
Ik dacht dat het:Heyo Heyo Nana, geen Bunker veur jawwww was. Dat vind ik persoonlijk ook een sterkere tekst.
die komt nogquote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Het homo argument. Leuk voor homo's. Nu WW II nog.
Zo klopt-iequote:Op maandag 25 mei 2009 19:58 schreef FuTilE het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, je hebt geen nat broekje, 'k BEN één testikel...
Daar open je toch geen kermis mee?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik dus ook.
Ik doe een geëngageerde versie:
Heyo heyo nana, de bunkerboy yell. De voornaam van Castro, dat is toch Fidel?
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, hier open je geen kermis mee, maar waarmee dan wel?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:00 schreef Dementor het volgende:
Daar open je toch geen kermis mee?
Maar wat dan wel?
Een Alzheimer thema-avond voor communistische ouderen?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:00 schreef Dementor het volgende:
[..]
Daar open je toch geen kermis mee?
Maar wat dan wel?
Nee ook geen auto of een vliegtuig nee die open je hier ook niet mee...quote:Op maandag 25 mei 2009 20:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, hier open je geen kermis mee, maar waarmee dan wel?
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:50 schreef Danny het volgende:
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik ben een kermiszanger met één hersencel
Heyo heyo nana de bunkerboy yell, ik ben agressief en ik zat in de cel
Maar dat is echt gebeurd?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef Spooky4u het volgende:
huilend bij de redactie gaat zitten omdat ze je plagen?
mij valt nu ineens op dat jij ook humor bevatquote:
'Homo' is dat toch ook? Dat roepen jongetjes die nog niet weten dat dat kwetsend en beledigend is voor homo's.quote:
Dat is wat ze zeggen tochquote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat is echt gebeurd?
Ik heb een hele hoop gemist, vrijdagnacht.
Wie zijn ze?quote:
ik heb vrijdagnacht peter een hoop zien doen.. maar janken niet hoor!quote:Op maandag 25 mei 2009 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar dat is echt gebeurd?
Ik heb een hele hoop gemist, vrijdagnacht.
Dat komt dan toch weer van Peter af die het het laatsts zei. Waarom was jij nu weer te ver heen om dit gerucht gewoon te kunnen bevestigen?quote:
Gaat ook over Renate.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:14 schreef Dottey het volgende:
[..]
ik heb vrijdagnacht peter een hoop zien doen.. maar janken niet hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |