Ik ken iemand op het die informatica doet, bevalt hem wel goed.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:34 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik ben nu bijna klaar met m'n MBO systeembeheerder, in januari is de diploma uitreiking. In september 2010 wil ik beginnen met HBO Informatica, maar ik zit nog te twijfelen tussen de HAN in Arnhem of Hogeschool Utrecht.
De HAN is van deur tot deur 57 km / 42 min rijden, of 1:39 uur met het OV volgens 9292ov (maar in 45 min kan ik op Arnhem CS staan)
De HU is van deur tot deur 107 km / 71 min rijden, of 2:03 uur met het OV.
Maar tegen de tijd dat de opleiding begint ben ik bijna 21 dus dan ben ik wel van plan om op kamers te gaan, of nog beter: al zitten. Kamers zijn in Utrecht wel duurder (lijkt me).
Maar over de kwaliteit van de opleidingen en de steden weet ik niet zo veel, wat raden jullie lieve FOK!kertjes mij aan?
Bedankt, maar je mist een cruciaal woord in deze zinquote:Op maandag 25 mei 2009 19:42 schreef washball het volgende:
[..]
Ik ken iemand op het die informatica doet, bevalt hem wel goed.
Bedankt, handige sitequote:Op zaterdag 30 mei 2009 11:53 schreef caffeinjunk het volgende:
Han idd, ik doe nu het 2de jaar Informatica-I en er is ook een lerares die les heeft gegeven in Utrecht die het niveau hier in Arnhem hoger vind. Let wel ook op de HAN zijn er docenten die van niks af weten maar dat houdt je denk ik overal wel zolang je geen WO doet.
En voor de kamers, schrijf je in op entree.nu, vanaf augustus tot oktober krjigen starters voorrang om een woning te vinden dus dat moet dan wel lukken zeker met jou reistijd.
Bedant die kende ik nog nietquote:Op woensdag 24 juni 2009 21:22 schreef wil-bert het volgende:
Op Studiekeuze123.nl kan je de scholen met elkaar vergelijken op gebied van college uren, gem. kamerprijs en cijfers van studenten en docenten over de opleiding. Misschien dat dat helpt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |