quote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef Edwinuss het volgende:
Omdat niemand die game speelt, iedereen speelt Fallout 3.
KENKERquote:Op maandag 25 mei 2009 19:05 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik ben ook weer met Fallout begonnen
Maar nu vooral fifa. En mn gamerscore is eindelijk OVER 9000
nee jonge, iedereen wacht nog een jaartje.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:03 schreef Edwinuss het volgende:
Omdat niemand die game speelt, iedereen speelt Fallout 3.
Echt? Doe ik dat ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nee jonge, iedereen wacht nog een jaartje.
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:09 schreef appelsjap het volgende:
[..]
nee jonge, iedereen wacht nog een jaartje.
Dat stukje zat oorspronkelijk alleen in de pc versie meen ik, maar is in de remake toegevoegd.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
Hebben ze een aantal dingen veranderd bij Butcher's Bay?
Kon net ineens in een Riot Guard stappen en dat kon ik me niet herrineren van toen ik de xbox versie speelde?
Nee hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:13 schreef SkyChat het volgende:
Users filteren
Ben je dan een huillie ofnie
Sorry hoor maar ik kan me echt niet storen aan het gedrag van anderen op een forum en me daar zodanig druk over maken dat ik een optie moet gaan gebruiken om users te blokkeren.quote:
Ook AQuila niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 19:19 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Sorry hoor maar ik kan me echt niet storen aan het gedrag van anderen op een forum en me daar zodanig druk over maken dat ik een optie moet gaan gebruiken om users te blokkeren.
Okay hij maakt vage beslissingen (Fallout 3)quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:26 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Okay hij maakt vage beslissingen (Fallout 3)
Maar het is helemaal geen verkeerde gozer, hij blijft positief doorlullen en is niet haatdragend.
Waarom zou ik een hekel moeten hebben aan iemand in het algemeen?
Ik kom hier voor de lol en om de Xbox360 passie te delen.
That's all, respect.
had dan gewoon voor de grap 'Oh hem zou ik wel willen blokken' gezegd, spelbreker.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:26 schreef SkyChat het volgende:
[..]
Okay hij maakt vage beslissingen (Fallout 3)
Maar het is helemaal geen verkeerde gozer, hij blijft positief doorlullen en is niet haatdragend.
Waarom zou ik een hekel moeten hebben aan iemand in het algemeen?
Ik kom hier voor de lol en om de Xbox360 passie te delen.
That's all, respect.
dan is die 30 euri die ik heb uitgegeven toch nog niet weg gegooit<--- yep een Tquote:Op maandag 25 mei 2009 19:44 schreef lkb9000 het volgende:
Bij de Intertoys in Groningen hadden ze COD4 niet op voorraad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |