abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 mei 2009 @ 19:00:52 #1
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_69391116
Tegen beter weten in heb ik eigenhandig m'n haar geblondeerd. Nou alle horrorverhalen vielen reuze mee. Geen rode/verbrande hoofdhuid, geen afbrekend haar etcetc.

Maar er zit nog wel een (natuurlijke) oranje waas in m'n haar. Deze wil ik er heel graag uit krijgen want ik wil geen warme blondtint.
Ik heb al gewassen met zilvershampoo en er een astint blond overheen gedaan. Heeft iemand verder misschien nog tips?
My mama didn't raise no fool
pi_69391284
Als je al zoveel met je haar hebt gedaan, zou ik het sowieso even twee weekjes verwennen.. goed maskertje en shampoo zodat het geen droge boel wordt.
En laat je kapper even adviseren, veel beter dan zelf doen. Dan kun je het misschien over een tijdje zelf nog eens proberen.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_69391665
Antiroosshampoo gebruiken. Head and shoulders
pi_69391683
Mijn kapper vertelde mij dat je er ketchup (wel rode) in moet smeren om de gloed er uit te krijgen. Heb het toen opnieuw laten verven, van donkerblond (echte haarkleur) naar blond en toen weer terug. Maar ik krijg er nu ook weer een gloed in, dus ik ga het binnenkort toch maar even proberen

ps op de site geven ze hetzelfde advies:

http://www.beautyweb.nl/haar/tips3.php
  maandag 25 mei 2009 @ 19:19:12 #5
241293 FashionXstar
A shy,gypsy girl
pi_69391732
quote:
Op maandag 25 mei 2009 19:17 schreef Zure het volgende:
Mijn kapper vertelde mij dat je er ketchup (wel rode) in moet smeren om de gloed er uit te krijgen. Heb het toen opnieuw laten verven, van donkerblond (echte haarkleur) naar blond en toen weer terug. Maar ik krijg er nu ook weer een gloed in, dus ik ga het binnenkort toch maar even proberen

ps op de site geven ze hetzelfde advies:

http://www.beautyweb.nl/haar/tips3.php
Ketchup is volgens mij als je groene haren krijgt
Maybe She's Born With It, Maybe It's Maybelline
pi_69485887
Blauwe haarspoeling (je weetwel voor grijs haar). Antiroosshampoo tast alleen aangebrachte kleur aan. Overigens verdwijnt het hele kleine beetje rossigheid bij mij na een weekje vanzelf.

Ik zou trouwens opletten dat je blauwe krijgt, en niet die violette/paarsige waar je soms grijze mensen mee ziet lopen. Maar misschien maakt dat wel niet zoveel uit, dat weet ik niet.

Blauwe spoeling is bedoeld om vergeling enzo in grijs haar te verwijderen. Zodat het weer mooi scherp wit en grijs wordt. Veel mensen schijnen dat blauw echter mooi te vinden dus die laten dat spul er blijkbaar erg lang in zitten
Maar loopt bij geel en rossig haar natuurlijk niet zo'n vaart.

Dus ook geschikt om te geel blond haar wat witter te maken.

[ Bericht 21% gewijzigd door novel op 28-05-2009 12:34:35 ]
pi_97682609
zilvershampooo
Life is what you make it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')