Da's al driekwart jaar zoquote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Juventus heeft interesse in Gaetano D'Agostino van Udinese (VI.nl)
Zou goed nieuws zijn voor Vitesse als die vertrekt. Is nu de duurste scout van Nederlandquote:Op zondag 31 mei 2009 16:38 schreef -J-D- het volgende:
Edward Sturing nieuwe trainer Volendam
Beter kopen ze Guillermo Ochoa, Mexicaans international, 23 jaar. Maar dat riep ik al voordat ze die Zweed kochten vorig jaar...quote:
Haha is dat niet de "Dildo Man"??quote:
ijsselmeervogels zijn toch ook de homo'squote:
FMquote:Op zondag 31 mei 2009 16:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Beter kopen ze Guillermo Ochoa, Mexicaans international, 23 jaar. Maar dat riep ik al voordat ze die Zweed kochten vorig jaar...
quote:'Last chance' to sign Tevez
Manchester United will attempt to agree a deal to sign Carlos Tevez at a meeting scheduled with his advisers later this week after indicating that they will now be willing to pay the £25.5 million price agreed two years ago. Manchester City, Liverpool and Chelsea have all now, in principle, reached the asking price for the 25-year-old Argentine. However his adviser, Kia Joorabchian, the man who leads the group of investors who own the rights to Tevez, insists he will not enter into negotiations until June 10. Although Tevez has appeared certain to leave United, having failed to secure a permanent contract at the end of his two-year loan period, and having said his farewells to the rest of the squad following last week's Champions League final, there is one last chance for United to secure a deal. City are proving to be the most eager bidders but Joorabchian has informed them that he will not hold talks until after the international programme has finished and, also, he has concluded negotiations with United.
Jason Burt, Daily Telegraph
Nee, ik woon in Mexico. Heb hem nog nooit gekocht met FM, maar is een goeie dus?quote:
Steve Bruce is al heel dichtbij die baan. Sunderland heeft al een akkoord over de compensatie met Wigan.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Da's al driekwart jaar zo
Mancini nieuwe Trainer Sunderland (is in elk geval gevraagd voor die positie)
quote:Ibrahimovic zet in op vertrek bij Inter
Zlatan Ibrahimovic had een succesvol jaar bij Inter. Eerder zei hij te willen blijven bij de Nerazzurri, maar nu denkt hij daar anders over.
De voormalig speler van Ajax heeft geweigerd zich langer bij zijn huidige club Inter Milan vast te leggen. Ibrahimovic haalde met Inter onlangs het vierde kampioenschap op rij binnen.
De Zweed geeft tegenover de Italiaanse media toe dat hij bij de Nerazzurri van trainer José Mourinho alles heeft gewonnen. Hij scoorde dit seizoen maar liefst 25 keer en weet niet hoe hij het nog beter zou kunnen doen. "Het is goed om zo te eindigen. Het had niet beter kunnen gaan", zei hij tegen Sky Italia na de 4-3 overwinning op Atalanta in de laatste wedstrijd van de competitie.
Eerder grapte hij nog dat hij er zo goed als honderd procent zeker van was dat hij zou blijven. Nu is dat anders. "De toekomst? Ik weet het niet." Zlatan heeft het idee dat hij zich in Italië voor zover mogelijk heeft bewezen. "Ik heb alles gewonnen in Italie. Toen ik hier kwam, bekritiseerden velen mij. Ze zeiden dat ik een fantastische speler was, maar niet scoorde."
Yup.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:54 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Mexico. Heb hem nog nooit gekocht met FM, maar is een goeie dus?
Chelsea winger Florent Malouda has revealed the secret behind his recent fine form - the removal of his wisdom teeth. (The Independent)quote:Op maandag 1 juni 2009 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
Mijn hemel, bij de BBC Gossip Page hebben ze 4 categorieen
Breaking gossip
Transfer gossip
Other gossip
en
Chelsea gossip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |