West Ham is ook al overgenomen toch? Fulham of Liverpool dan? Everton zal het niet zijn.quote:Op zondag 21 juni 2009 22:56 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Portsmouth is vorige week al overgenomen, mits die figuur de persoonstest doorstaat. Die zullen het dus niet zijn denk ik.

West Ham is volgens mij een heel technisch verhaal. Heeft te maken met de schulden die die voorzitter van ze had. Ze zijn dacht ik niet zozeer overgenomen maar meer eigendom geworden van één of andere holding samengesteld uit banken waaraan die vorige voorzitter geld schuldig was. Ofzo. Kan me wel herinneren dat die holding de club zou verkopen bij een goed bod. Maar aangezien de vorige voorzitter de club ook probeerde te verkopen neem ik aan dat het niet om West Ham gaat, dan had hij immers wel eerder die meerderheid in aandelen kunnen kopen.quote:Op zondag 21 juni 2009 23:01 schreef Schimpie het volgende:
[..]
West Ham is ook al overgenomen toch? Fulham of Liverpool dan? Everton zal het niet zijn.

quote:ESPN has bought the rights to show 46 games in next season's English Premier League that were to have been shown by struggling broadcaster Setanta.
Disney-owned ESPN has won the two packages of games shown on Saturday teatimes and Monday evenings. It says both will be sold through BSkyB.
It has also won the 23 games per season Setanta was due to show from 2010-13.
The league took the broadcasting rights back from Setanta on Friday after it missed a payment deadline.
The Premier League had set a deadline of Monday for other broadcasters to submit offers for the games.
ESPN said in a statement it had "reached an agreement for its coverage to be retailed by Sky to residential and commercial customers".
'British commitment'
It is the first time that ESPN will broadcast live Premier League football in the UK.
The broadcaster already has two channels in the UK, one covering American sports and another showing archived action.
Russell Wolff, managing director of ESPN International, said: "This move demonstrates our commitment to British sports fans and our ongoing commitment to delivering football to fans around the world across a variety of media."
"ESPN have a formidable worldwide reputation and experience in sports and I am sure we will enjoy a long and fruitful relationship with them," said Premier League chief executive Richard Scudamore.
"I would like to thank ESPN, as well as all the other broadcasters who submitted bids, for their professionalism and effort in engaging in our sales process at such short notice."

quote:Op maandag 22 juni 2009 23:48 schreef Ludacriss het volgende:
ESPN is gewoon via de schotel te ontvangen. Moet je natuurlijk wel een abbo voor hebben wil je beeld krijgen.

quote:Arsenal loathe Chelsea just as much as Spurs, West Ham don't hate Millwall and Blues have become the new Man United...
Tottenham's long-suffering fans haven't had much to shout about in recent seasons.
Since the Premier League's inception in 1992, the club have never finished higher than fifth and have added just two League Cups to their dust-gathering trophy cabinet.
It might be a little harsh to suggest they're an irrelevance, but they certainly have been when it comes to challenging for major honours in the Premier League era.
And now north London rivals Arsenal have rubbed salt in the wound by naming Chelsea - alongside Spurs - as the club they dislike the most.
In a survey of the capital's supporters conducted by Football Fans Census, Chelsea topped the list as the team London fans love to hate, but followers of Tottenham will be dismayed to learn that they are no longer considered Arsenal's main rivals anymore.
Despite Arsenal's growing indifference to their north London neighbours, West Ham fans voted for the boys from White Hart Lane as the team they dislike most with more than double the votes of second-placed Chelsea.
That particular rivalry appears to be one-way however, with Tottenham naming Chelsea and Manchester United as the teams they dislike most - after the Gunners.
But although a section of Arsenal's support now no longer consider the traditional rivalry with Spurs relevant, their own fading fortunes have ensured they're no longer regarded by Chelsea as a main rival.
Fans of the west London club have now turned their attention to the big boys of English football, Liverpool and Manchester United - with Tottenham given an honourable mention in third-place.
West Ham's grudge against Sheffield United (for their opposition to the dodgy Carlos Tevez deal) shows no signing of going away with the Yorkshire club appearing third on their list, ahead of traditional rivals Millwall.
http://www.dailymail.co.u(...)new-Man-United-.html
quote:ARSENAL
1st - Chelsea 32 per cent
= Tottenham 32 per cent
3rd - Manchester United 15 per cent
CHELSEA
1st - Liverpool 52 per cent
2nd - Manchester United 16 per cent
3rd - Tottenham 10 per cent
FULHAM
1st - Chelsea 66 per cent
2nd - Manchester United 12 per cent
3rd - QPR 11 per cent
TOTTENHAM
1st - Arsenal 67 per cent
2nd - Chelsea 23 per cent
3rd - Manchester United 5 per cent
WEST HAM
1st - Tottenham 47 per cent
2nd - Chelsea 23 per cent
3rd - Sheffield United 7 per cent

Mijn "aversielijstje" voor wat het waard is:quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:18 schreef mcyodogg het volgende:
Wel grappig artikel voor wat het waard is
[..]
[..]

Die is idd fraai. Die van Tevez, Spurs (Pav) en Gerrard op Anfield vind ik ook wel OK.quote:

. Ik vind alleen van sommige clubs niks aan, al zijn er daar een aantal van weggevallen zoals Boro en WBA.
. Ik vind alleen van sommige clubs niks aan, al zijn er daar een aantal van weggevallen zoals Boro en WBA.  

Leuke/mooie foto's hierboven trouwens!
 Leuke/mooie foto's hierboven trouwens!Idd, achterlijk gedoequote:

Kom maar naar Liverpool jongen, lekker kamioen worden.
 Kom maar naar Liverpool jongen, lekker kamioen worden.

Nietus. Zo'n lijst is heel belangrijkquote:

Ach, als je als Nederlander Ajaxied bent en Feijenoord haat, kan ik daar nog inkomen. Maar als je als Nederlander de Spurs haat, omdat voor Arsenal bent, doe je dat imho gewoon 'omdat het zo hoort.'quote:Op zondag 28 juni 2009 18:49 schreef WeebI het volgende:
Afkeer jegens rivalen hoort imo bij clubliefde

Dat gevoel komt vanzelf als je vaak genoeg bij Arsenal komt...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach, als je als Nederlander Ajaxied bent en Feijenoord haat, kan ik daar nog inkomen. Maar als je als Nederlander de Spurs haat, omdat voor Arsenal bent, doe je dat imho gewoon 'omdat het zo hoort.'

als Nederlander fan zijn van een buitenlandse club zonder dat je er ooit gewoond hebt of roots uit dat land hebt is sowieso al hoogst twijfelachtig.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Ach, als je als Nederlander Ajaxied bent en Feijenoord haat, kan ik daar nog inkomen. Maar als je als Nederlander de Spurs haat, omdat voor Arsenal bent, doe je dat imho gewoon 'omdat het zo hoort.'

Het verschil met Ajax en Feijenoord zie ik dan niet zo hoor, die haat is vaak ook gewoon omdat het zo hoort.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:07 schreef One_conundrum het volgende:
[..]

Afkeer is meer het juiste woord lijkt me.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:49 schreef DemonCleaner het volgende:
.
Sowieso gaat het eigenlijk nergens over, haten is wel een erg groot woord. Voor mij in ieder geval en voor de meesten hier wel denk ik.

Eens, je kunt (grote) sympathie voor een buitenlandse club hebben, maar echt supporter kun je alleen zijn van een club waar je een 'bloedband' mee hebt.quote:Op zondag 28 juni 2009 19:34 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
als Nederlander fan zijn van een buitenlandse club zonder dat je er ooit gewoond hebt of roots uit dat land hebt is sowieso al hoogst twijfelachtig.

Als je het niet snapt betekent niet dat het niet bestaat ...quote:Op zondag 28 juni 2009 19:51 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Eens, je kunt (grote) sympathie voor een buitenlandse club hebben, maar echt supporter kun je alleen zijn van een club waar je een 'bloedband' mee hebt.

dat dus. Onzinnig hautain gebral dat je brits moet zijn om passioneel te kunnen supporteren voor een ploeg -->quote:Op zondag 28 juni 2009 18:49 schreef WeebI het volgende:
Afkeer jegens rivalen hoort imo bij clubliefde

Ja, die passie kan ik nog inkomen, maar jou haat tegen de wijk van de spurs kan niet hetzelfde zijn als die van locals...quote:Op zondag 28 juni 2009 22:49 schreef Gunner het volgende:
[..]
dat dus. Onzinnig hautain gebral dat je brits moet zijn om passioneel te kunnen supporteren voor een ploeg -->

Dat ervaar je andersom denk ik ook wel. Dan gaat ook de 'harde kern' van Arsenal naar de uitwedstrijd.quote:Op zondag 28 juni 2009 23:00 schreef Gunner het volgende:
Ik heb het dan ook niet over 'haat' maar over de afkeer zoals ook in mijn quote staat. Al heb ik sinds ik met DG naar Tottenham tegen Arsenal ben geweest niet een al te hoge pet op van de gemiddelde Tottenham-supporter. De sfeer was bijzonder grimmig, dat zal DG kunnen beamen.

Maar dat wil nog niet zeggen dat het dezelfde band is die een echte Bredenaar, wiens familie al een paar generaties aan NAC verbonden is, met NAC heeft. Ik ben ervan overtuigd dat die band hechter is dan de band die een Nederlander zonder relatie met de stad/regio Liverpool met de club Liverpool heeft. Supporter-zijn van een club heeft alles met 'bloed en bodem' te maken, om er maar eens een nazi-term in te gooien, en zonder dat kun je niet meer dan een sympathisant zijn.quote:Op zondag 28 juni 2009 20:27 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je het niet snapt betekent niet dat het niet bestaat ...
Ik ben fan van LFC sinds 1978 (ongeveer gelijktijdig met mijn Ajax fanschap). Had mijn eerste sjaaltje in 1980 (eerder dan dat ik een Ajax sjaaltje had) en zag ze voor het eerst in het stadion toen in 1981 (eerder dan dat ik naar De Meer ging). Ik ben Amsterdammer, maar heb zo lang ik me in voetbal interesseer een band met LFC - en die band is even sterk als die met Ajax.

Misschien moet je minder in nazi praatjes geloven danquote:Op zondag 28 juni 2009 23:19 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar dat wil nog niet zeggen dat het dezelfde band is die een echte Bredenaar, wiens familie al een paar generaties aan NAC verbonden is, met NAC heeft. Ik ben ervan overtuigd dat die band hechter is dan de band die een Nederlander zonder relatie met de stad/regio Liverpool met de club Liverpool heeft. Supporter-zijn van een club heeft alles met 'bloed en bodem' te maken, om er maar eens een nazi-term in te gooien, en zonder dat kun je niet meer dan een sympathisant zijn.

Tjah, Liverpool moet eerst verkopen, bij Arsenal zijn ze helemaaaal zuinig en hebben ze een vaag beleid. Bij Chelsea en United weten ze niet goed wie ze willen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:54 schreef mcyodogg het volgende:
Even een doorsnee selectie van de aankopen van de topclubs: Owen, Johnson, Turnbull, Vermaelen.

Niemand?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Tjah, Liverpool moet eerst verkopen, bij Arsenal zijn ze helemaaaal zuinig en hebben ze een vaag beleid. Bij Chelsea en United weten ze niet goed wie ze willen.
En niemand wil naar City

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |