Ik denk dat die 85.000 pond per week wel een rol gespeeld zullen hebbenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
uit het oogpunt van Barry snap ik het niet
Zouden ze eindelijk begrepen hebben dat je met ego's de strijd niet gaat winnen en dus werkvoetballers nodig hebt?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:48 schreef Dos37 het volgende:
uit het oogpunt van Barry snap ik het niet, vanuit City's perspectief wel natuurlijk. Goede voetballer maar geen vreselijk grote naam of ego. Dit is de manier hoe je de weg naar boven inslaat
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:48 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet waarom ook maar iemand binnen de gelederen van Liverpool twijfelt over de kwaliteiten van Xabi, de stille motor van 't team. Als je hem er niet bij hebt, dan lever je zo godsgruwelijk veel kwaliteit in en hij is de kracht die ervoor zorgt dat Gerrard kan exelleren.
Triest dat je zo'n talent weg zou doen, maar als ik Alonso was zou ik gauw vertrekken. Van mij mag hij naar Man United komen, al zal die overstap niet echt gewaardeerd worden.
Mja, maar Benitez blijft ook en 't lijkt erop dat die 2 niet samen gaanquote:Op dinsdag 2 juni 2009 21:49 schreef Doc het volgende:
[..]
Bij de LFC fans is hij ook zeer geliefd. Velen hebben hem ook als speler van het seizoen genoemd. Ik hoop ook ten zeerste dat hij blijft.
quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:44 schreef DemonCleaner het volgende:
Transfer van Barry naar Man City is inmiddels rond volgens de BBC
Ik weet niet op dat zo duidelijk is dat Rafa hem niet wil. Behalve de gebruikelijke perspraat die niets hoeft te betekenen zijn er nog de cijfers. Dan zie je dat Xabi dit seizoen twee keer zoveel gespeeld heeft als vorig seizoen (toen hij wellicht weg zou mogen als Barry was gekomen). Hij was met 47 wedstrijden dit seizoen ook de meest opgestelde speler na Carragher (54), Reina (51) en Kuyt (51). Dat betekent dat hij belangrijk gevonden wordt.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 22:00 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mja, maar Benitez blijft ook en 't lijkt erop dat die 2 niet samen gaan
quote:Rob Styles, one of the Premier League's more controversial referees, has retired, the Professional Game Match Officials board confirmed last night. It is understood that the 45-year-old informed the PGMO some time ago that he no longer wished to continue, with other top-flight officials claiming that his plans to stand down had been known for several months.
Styles was one of the most senior Premier League referees a couple of years ago but a number of high-profile blunders, including the penalty that he awarded Chelsea at Anfield at the start of the 2007-08 season, saw him slip down the pecking order. Last season Gary Megson, the Bolton Wanderers manager, described Styles's decision to award a penalty against Jlloyd Samuel for a clean tackle on Cristiano Ronaldo as a "cataclysmic ****-up".
Those mistakes, together with the criticism he has faced and a perceived lack of support from the PGMO, appear to have prompted Styles to call time on a career that peaked in 2005 when he took charge of the FA Cup final.
"There have been rumours on the circuit for a while that he would retire," said one Premier League official last night. "He's not hit the heights of a few years ago and the last couple of seasons he's had a tough time. He's taken a lot of stick."
Keith Hackett, the head of the PGMO, is now likely to promote another official from the Football League list, probably Michael Oliver, to replace Styles amid fears that the dwindling number of select-group referees could place top-flight officials under increased pressure next season.
A PGMO spokesman said: "Rob has had a distinguished career spanning 22 years in refereeing. We thank him for his services to football and wish him all the best for the future."
Vond klopt wel. Hij werd steeds minder. Manc Riley is nooit wat geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2009 15:42 schreef DutchGooner het volgende:
Jammer, vond hem altijd wel een van de betere, laat Riley maar opflikkeren.
Prima scheids die Rileyquote:Op zaterdag 13 juni 2009 17:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Vond klopt wel. Hij werd steeds minder. Manc Riley is nooit wat geweest
Ik snap dat je 'm verdedigt - je kent 'm natuurlijk persoonlij van de ManU fanclub dagquote:
Volgend jaar moet hij helaas ontbreken vanwege die streek van m tegen Evertonquote:Op zaterdag 13 juni 2009 18:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik snap dat je 'm verdedigt - je kent 'm natuurlijk persoonlij van de ManU fanclub dag
Na veel getouwtrek om compensatie voor hem en zijn assistenten is Martinez inmiddels aangesteld als opvolger van Bruce bij Wigan. Wie weet neemt hij Ferrie Bodde wel mee naar de PL.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:30 schreef DemonCleaner het volgende:
Roberto Martinez van Swansea is benaderd om hem bij Wigan op te volgen. Schijnt het bij Swansea erg goed te doen, vorig jaar als gepromoveerde club net de playoffs gemist, en is ex speler van Wigan.
Ik dacht dat LFC moest verkopen eer ze konden kopen?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:36 schreef DemonCleaner het volgende:
Liverpool lijkt Glen Johnson van Portsmouth binnen te hebben voor maar liefts 17M GBP.
Portsmouth schijnt Liverpool nog geld schuldig te zijn voor Crouch. Daarnaast zou Arbeloa naar Madrid gaan voor 8M en lijkt Dossena alweer op weg terug naar Italië. En dit soort betalingen worden vaak in termijnen gedaan, dus zouden ze ook nog niet al het geld meteen nodig hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 12:55 schreef ktnxbye het volgende:
[..]
Ik dacht dat LFC moest verkopen eer ze konden kopen?
Die hadden toch geen geld?
Kut. Ik keek via wiki, en daar stond voor 1992 D1. Maar later dacht ik 'oja toen werd natuurlijk de Premier League ingevoerd, dat moet ik zo nog even veranderen'. Maar dat ben ik dus vergeten te doenquote:Op dinsdag 16 juni 2009 22:27 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea zit trouwens vanaf 1989 op het hoogste niveau, maar het is een kleinigheidje
Je hebt gelijk, overheen gekeken.quote:Op woensdag 17 juni 2009 10:37 schreef DemonCleaner het volgende:
Mooi gemaakt![]()
Hij klopt alleen niet helemaal voor Man Utd. Zijn in de jaren '70 gedegradeerd, als ik het goed heb sinds '75 op het hoogste niveau.
quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:34 schreef WeebI het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, overheen gekeken.
[ afbeelding ]
Nu klopt ie weer
Compleet programma:quote:Op woensdag 17 juni 2009 11:17 schreef borisz het volgende:
Eerste speelronde
Saturday, 15 August 2009
Aston Villa v Wigan, 15:00
Blackburn v Man City, 15:00
Bolton v Sunderland, 15:00
Chelsea v Hull, 15:00
Everton v Arsenal, 15:00
Man Utd v Birmingham, 15:00
Portsmouth v Fulham, 15:00
Stoke v Burnley, 15:00
Tottenham v Liverpool, 15:00
Wolverhampton v West Ham, 15:00
Tijden kloppen waarschijnlijk niet, maar het zal wel het weekend van 15-16 augustus zijn.
Kampioen worden tegen Chelseaquote:Op woensdag 17 juni 2009 13:43 schreef mcyodogg het volgende:
Best gunstig begin, maar dan komen de moeilijkere maanden later voor Carlo&co. Wel lekker om naar Anfield te gaan in de laatste weken. Daar kampioen worden
quote:Saturday, 15 August 2009
Stoke v Burnley, 15:00
Tuesday, 18 August 2009
Burnley v Man Utd, 19:45
Saturday, 22 August 2009
Burnley v Everton, 15:00
Saturday, 29 August 2009
Chelsea v Burnley, 15:00
Saturday, 12 September 2009
Liverpool v Burnley, 15:00
Ze moeten meteen tegen de zwaarste ploegen spelenquote:
Dèh hedde gaai goe gezie jonge!quote:Op woensdag 17 juni 2009 19:16 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Ze moeten meteen tegen de zwaarste ploegen spelen
Arme Burnleyquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:17 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dèh hedde gaai goe gezie jonge!
Je kunt 't ook anders zien, je hebt ze dan gehad en je kunt 't eigenlijk alleen maar "goed" doen tegen de grote mannen.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 17 juni 2009 19:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Je kunt 't ook anders zien, je hebt ze dan gehad en je kunt 't eigenlijk alleen maar "goed" doen tegen de grote mannen.
Ik vond het in de playoffs ook niet veel, maargoed, das ook weer gebaseerd op een paar wedstrijden. Volgens mij is het vooral een hardwerkende, goed georganiseerde ploeg. Met wat mazzel met blessures, ze hadden de meeste wedstrijden van iedereen in het Championship maar wel heel weinig spelers gebruikt.quote:Op woensdag 17 juni 2009 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heeft Burnley nou echt zo goed gevoetbald afgelopen seizoen? Heb ze in januari voor de FA Cup gezien bij QPR en het was dramatisch. Negatieve uitschieter geweest, blijkbaar.
Zal wel Portsmouth zijn, helaas.quote:2010: Sheikh Ahmed bin Saqr al-Qassimi, member of a ruling family in the United Arab Emirates, has bought a majority stake in an unnamed Premier League club.
Sheikh Ahmed, a member of the ruling family Ras al-Khaimah, will be honorary chairman of the club.
Ras al-Khaimah is one of seven members in the UAE federation which also includes key oil producer Abu Dhabi and regional trade and tourism hub Dubai. (WAM news agency)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |