quote:Op maandag 25 mei 2009 23:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Nog zo 1 die het gewoon niet wil snappen, het al 4 jaar in de basis spelen van gasten als Vermaelen, Urby en Stekel is een van de hoofdredenen dat we ook al jaren geen zak meer winnen. Gewoon niet goed genoeg.
Als ie over 4 jaar nog stuntelt en dezelfde fouten maakt is hij pas 27 zeker en is zo gegroeid de afgelopen jaren
Er blijkt vandaag de hele dag vergaderd te zijn met Jol. Hij wil eigen technische staff meenemen. Morgen blijkt het verder te gaan.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef Black-Death het volgende:
Zou echt koning zijn als Co alsnog komt
Wat niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:12 schreef Egamer het volgende:
[..]
Ja, maar wat is er dan mis met Petrovic?
Bron?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Er blijkt vandaag de hele dag vergaderd te zijn met Jol. Hij wil eigen technische staff meenemen. Morgen blijkt het verder te gaan.
Derksen. En misschien zo direct ook wel het AD.quote:
Zelfde staf als die nu bij HSV zit?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Er blijkt vandaag de hele dag vergaderd te zijn met Jol. Hij wil eigen technische staff meenemen. Morgen blijkt het verder te gaan.
plofkop johan. en dan bedoel ik niet johan cruijff.quote:
Ajaxshowtime.com uiteraard grote geruchten site bron is VI. Had graag gekopiert/gelinkt maar ik zit mobielquote:
Ja je kan er wel om lachen maar hij heeft toch wel een punt. Dit zijn jongens die al jaren bij de club rondlopen en inmiddels wel de leeftijd hebben bereikt dat ze de (jonge) groep nu op sleeptouw moeten nemen. Zij zijn het gezicht van Ajax.quote:
Eens, maar met 3spelers verander je niet een heel teamquote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja je kan er wel om lachen maar hij heeft toch wel een punt. Dit zijn jongens die al jaren bij de club rondlopen en inmiddels wel de leeftijd hebben bereikt dat ze de (jonge) groep nu op sleeptouw moeten nemen. Zij zijn het gezicht van Ajax.
Tja, die spelers hebben zich ook niet kunnen manifesteren/normaal verder ontwikkelen.. Elk jaar een andere trainer, elk jaar een andere visie, telkens geen prijzen. Ik denk dat de "slechte" ontwikkeling van deze spelers ook direct gelinkt kan worden aan het gebrek aan stabiliteit van Ajax.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja je kan er wel om lachen maar hij heeft toch wel een punt. Dit zijn jongens die al jaren bij de club rondlopen en inmiddels wel de leeftijd hebben bereikt dat ze de (jonge) groep nu op sleeptouw moeten nemen. Zij zijn het gezicht van Ajax.
Als er iemand heel veel netwerken heeft in de Nederlandse voetbalwereld is het Johan Derksen zo'n beetje wel. Ik geloof 'm iig.quote:
Ja man, het ligt allemaal aan Stekelenburgquote:Op maandag 25 mei 2009 23:18 schreef navigator het volgende:
[..]
Nog zo 1 die het gewoon niet wil snappen, het al 4 jaar in de basis spelen van gasten als Vermaelen, Urby en Stekel is een van de hoofdredenen dat we ook al jaren geen zak meer winnen. Gewoon niet goed genoeg.
Als ie over 4 jaar nog stuntelt en dezelfde fouten maakt is hij pas 27 zeker en is zo gegroeid de afgelopen jaren
Het blijft een rare snuiter, soms komt hij met goede dingen soms met nonsens. Daarom weet ik het niet echt met die man..quote:Op maandag 25 mei 2009 23:34 schreef Egamer het volgende:
[..]
Als er iemand heel veel netwerken heeft in de Nederlandse voetbalwereld is het Johan Derksen zo'n beetje wel. Ik geloof 'm iig.
Daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 25 mei 2009 23:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het blijft een rare snuiter, soms komt hij met goede dingen soms met nonsens. Daarom weet ik het niet echt met die man..
Petrovic naar de Arena!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Laten we het hopen Jol vind ik wel het type opvoederquote:Op maandag 25 mei 2009 23:38 schreef Egamer het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk inAls persoon vind ik 'm echt een nietsnut maar hij kwam vanavond anders erg zelfverzekerd over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |