Zo zou ik dan wel weer reagerenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:03 schreef P.F het volgende:
Maar goed er staat 5 kilo shake in de woonkamer, dan kan ik best een kilo meenemenHet staat immers in de woonkamer..
Ja dat heb ik inderdaad net gedaan om hem uit z'n kamer te lokken.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:09 schreef Chicolate het volgende:
'Perongeluk' internetstekker uit het modem trekken?(ok, dan word ik ook woest, maar zo te horen speelt ie online en dat kan niet zonder internet).
Ow, ik wist niet dat er ook andere praktijken waren samengeveegd in de nieuwe academische huisartsengroepspraktijk. Ik kom van de Athony Deusinglaan (oid). En ik heb van de Werf ook niet, goddank. Het is een ei. Mijd die man als je een keer naar een vervanger moetquote:Op maandag 25 mei 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Die naam zegt me ook niks. Mijn huisarts zat eerst in de Nieuwe Boteringestraat
.
Ja, dat moet je ook niet doen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar ja, dan doe ik wat ik niet wil dat hij doet.. Dan blijft het doorgaan..
Dan hebben wij dezelfde huisarts.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee. Die naam zegt me ook niks. Mijn huisarts zat eerst in de Nieuwe Boteringestraat
.
Ik ben een keer echt ontzettend ontploft tegen mijn zusje over het steeds lenen van dingen (voornamelijk kleren) zonder te vragen. Dat had wel indruk gemaaktquote:Op maandag 25 mei 2009 20:22 schreef P.F het volgende:
[..]
Maar ja, dan doe ik wat ik niet wil dat hij doet.. Dan blijft het doorgaan..
Nee hoor, nog steeds in Groningen.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha. Grappig.
Maarre... jij woont toch in Utrecht?![]()
Klopt inderdaad, tosti bevat daarentegen weer iets minder kcal dan de boterham voordat je hem in het apparaat gooide.quote:Op maandag 25 mei 2009 20:35 schreef Syrena het volgende:
Hee, had ik nou hier gelezen waarom een tosti slechter was dan een boterham met kaas?
Dat het dus slechter is omdat de onverzadigde vetten dan omgezet worden in verzadigde vetten.
Woe-a, volgens mij heb ik het op de radio gehoord onderweg naar Frankrijk ofzo.
Wedden dat je het wel weet als ik met eenquote:Op maandag 25 mei 2009 20:45 schreef Goodbye het volgende:
* Goodbye komt binnenrollen![]()
Lijstje weet ik niet meer.
![]()
![]()
![]()
iK weet alleen nog 3 wijn en een rosequote:Op maandag 25 mei 2009 20:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wedden dat je het wel weet als ik met eenbij je langs kom?
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |